Maastaveto Gallup

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ekan kerran, kun kokeilin maximia paskalla tekniikalla joku puol vuotta sitten meni 110kg. Nyt viimeksi otettu 140kg kuukausi sitten.

Oma ennätykseni on 100 kg kolmen sarjana. Siihen en hirveästi harjoitellut, mutta pari kuukautta kumminkin meni ekasta maastavedosta ja sitä ennen olin käynyt salilla jo pari kuukautta.

Mitä te yli 100kg ensimmäisellä kerralla vetäneet olette tehneet? Tuletteko suoraan intistä ja kiskoneet siellä telamiinoja, harjoitelleet paljon muita selän ja jalan liikkeitä, teette siviilissä metsätöitä...?

130kg meni paskalla tekniikalla joskus ammattikoulussa. Olisko ikää ollu 16-17v. Kyykkyjä oli satunnaisesti tehty sitä ennemminkin, mutta ei sitä treenaamiseksi voinut sanoa siltä osin. Satunnaisesti raskaita hommia ja urheilua harrastettu aina jossain muodossa. Jatko sitten hävettääkin, maven ennätys on 150kg, kyykyssä sama. Kyykky kuitenkin on tuohon nostettu jostain hyvinkin alle satasesta. Penkissä taas tulos on hinattu jostain 60kg korvilta 135 kiloon ja maven kehitys huimat 20kg. Homma on kyllä tarkoitus ottaa työn alle, moni aloittelijakin tuntuu repivän maasta enemmän :rolleyes:

Lisätää vielä että mullahan on suhteessa pitkät jalat ja ei niin pitkät kädet.

Ekalla kerralla ei ollu oikein mitää painoja :D Oisko ollu 60kg millä limppasin meneen sarjaa. Nytten 7* 170kg 1*200kg Kulunu aikaa sen reilu puoltoista vuotta.

Ja räkkivedossa ei paljon yhtään eroa itselläni normaaliin.

ei yhtään? aika jänskä, ite otin ekaa kertaa pukeilta(polven korkuudelt) 60kg enemmän mitä normaali veto... siis eka kerta pukkivetoja, normi mavea on kyllä tullu tehtyä säännöllisesti.

ei yhtään? aika jänskä, ite otin ekaa kertaa pukeilta(polven korkuudelt) 60kg enemmän mitä normaali veto... siis eka kerta pukkivetoja, normi mavea on kyllä tullu tehtyä säännöllisesti.

Se etuhan varmaan riippuu aika paljon siitä miltä korkeudelta lähtee ja missä kohtaa nostoa on oma heikko kohta. Jos mä vedän polvenalta, niin en saa kauheesti enempää kiloja ylös mitä maasta asti, koska mun heikko kohta on juuri siinä.

Hirveitä rautoja jätkät vetää ekoilla kerroilla jos näihin on luottamista. Mavea nyt treenattu vasta muutamia kertoja ja hikinen 2x140kg on kovin tulos.
Kai se on tämä ruumiinrakenne joka rajoittaa vetoa, pitkä selkä ja lyhyet kädet. Tekosyitähän nuo on, pitäis treenata kovempaa...

Edit: Dieetti päällä joten sekin voi rajoittaa. (lisää tekosyitä perkele!)

Mä väänsin jotai 40 kiloo ehkä ekal kerral. Katottii vaa kaverin kans et menis tekniikka hyväks. 50 kiloo nostin sit tokal kerral, ku tekniikka oli kuulemma jo kelvollinen. Alotin tekeen mavee heti saliharrastuksen alkaessa, en ollu yhtään käyny aiemmin, ja painoin jotai 70 kiloa reilu 180cm pituudella.

Nyt muutama kuukaus treenausta takana ja menee semmone 130 ja aina semmone fiilis että ens viikolla vois tunkee viel vähä lisää roipetta tankoon. Ei noi oikeestaan mitään maksimeja oo ikinä ees ollut kun vähintään pari toistoa pakko ottaa. Heleposti mun vahvin liike kyl.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom