Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Pitäisiköhän tänään toteuttaa hillitöntä rahantuhlausta 🤔
Ei ihan tänään, mutta lähipäivinä ehkä. Perhana, oli myyntiin ilmestyny niin makia yksilö, että pitäskö skipata J100 ja siirtyä suoraan kakssataseen ja V8:siin.

Onhan sillä vielä hintaa, mutta 120 tonnia vähemmän ku mitä uutena on ollu.

Varsin katoin, maakunnan halvin tesla maksais noiden väliin, olis 8 vuotta vanha, ja vakuutukset kalliimmat. #eiikinä

Vaikka erittäin onnahdellen edistyvä virallinen tutkimus on edelleen kesken, olen itse itseltäni diagnosoinut ongelman sekä konsultoinut kylmäkirurgia aiheesta. Mikäli siitä edelleen puuttuvasta kakkanäytteestä ei löydy riittävästi kolonoskopiaan oikeuttavaa verta (indikaatio tutkimukseen on juuri muuttunut: enää ei riitä vaikeat, ennenkokemattomat oireet sekä yli 50-v ikä -mikä lisää suolistosyöpien riskiä - kuten aiemmin, vaan lääkärien ammattitaito tehdä luotettavia diagnooseja ilman kudoksellisen maligneteetin poissulkua on ihmeellisesti kohentunut - ehkäpä tämä näkyy tulevaisuudessa myös kaikenlaisissa muissakin kuvantamistutkimuksissa) voidaan diagnoosi antaa pelkästään oireiden perusteella.

Lopputulos lienee siis IBS-C.
katso liitettä 269626

IBS on kaikkien nykyhörhöilyn vitsaus. Tähän mennessä olen esim lukenut, kuinka syynä on liialliset omega-kutoset, ristikukkaiset kasvit ynnämuu hömpötys ja sitä myötä eläinrasvojen ja -proteiinien puute.
Aivan. Hyvä että olette herännyt. Nyt uuteen suuntaan, Go Sylvi Go! Lihalla terveeksi!

Mulla ei ole kiinnostusta siihen mitä kukakin syö mutta satuin kyllä katsomaan videon missä tiktokkien tms alustojen suosituimmat vegaanit yksi toisensa jälkeen lopettanut sen nimenomaan suolisto-ongelmien vuoksi. Mitään tiedettä taustalla ei mulla ole tarjota, mutta se oli internetissä JA se oli englanniksi eli oltava totta.

Ei ihan tänään, mutta lähipäivinä ehkä. Perhana, oli myyntiin ilmestyny niin makia yksilö, että pitäskö skipata J100 ja siirtyä suoraan kakssataseen ja V8:siin.

Onhan sillä vielä hintaa, mutta 120 tonnia vähemmän ku mitä uutena on ollu.

Varsin katoin, maakunnan halvin tesla maksais noiden väliin, olis 8 vuotta vanha, ja vakuutukset kalliimmat. #eiikinä
Anna mennä!

Vieläkin harmittaa vähäsen, kun ei tullut pari vuotta sitten toimittua ja hankittua kaksisatasta pihaan. Loistokuntoinen, mitättömän vähän ajettu ja ainakin kymppitonnin alihinnoiteltu. No, uusia tilaisuuksia tulee ja vielä joskus on V8 D pihassa.

Kalakukkolan luita murskaava keli on päässyt ihan uutisiin! Omakohtaisesti todettu. Piti kävellä keskustaan - pysähdyin ensimmäisen pysäkin luona odottamaan linja-autoa. Piha-alueella pieni ylämäki oli haasteellinen, kun kengät lipsuivat niin, että väkisin valui alaspäin. Bussimatkan aikana näin kahden jalankulkijan kupsahtavan nurin. On ollut päivystyksessä kiirettä.

Missä on tammikuinen pakkaskeli??? Silloin ei tarvitse liukastella.

Mulla ei ole kiinnostusta siihen mitä kukakin syö mutta satuin kyllä katsomaan videon missä tiktokkien tms alustojen suosituimmat vegaanit yksi toisensa jälkeen lopettanut sen nimenomaan suolisto-ongelmien vuoksi. Mitään tiedettä taustalla ei mulla ole tarjota, mutta se oli internetissä JA se oli englanniksi eli oltava totta.
Epäilen lopettamisen syyksi sitä, ettei vegaanius ole enää muodissa eikä uutuus, joten on keksittävä toinen aihe, jotta pysyy esillä. Ei sitä samaa vanhaa jauhamalla itseään elätä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minäkin ostin elämäni ensimmäiset rypytetyt leggingsit ja todellakin vaikuttavat jotenkin epäpukevilta. Kaiken lisäksi kangas tuntuu karhealta ja epämiellyttävältä tavanomaisten  urheiluvaatevalmistajien treenilegginseihin verrattuna. Toista kertaa tänään pökät jalassa ja mietin, että eivät ole minun mieleeni.
Pitäiskö sun vaikka laittaa kuvia niistä pöksyistä jalassa, niin mietitään joukolla mitä asialle voisi tehdä. :unsure:

Suositut

Back
Ylös Bottom