Maastaveto Gallup

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Pari vuotta sitten aloittaessani nostin hädin tuskin repäisemällä oman painoni eli 100kg.

Tällä hetkellä vajaa pari kymppiä kevyempänä menee 160kg.

Itse nyt tässä ehkä reilun kuukauden käynyt vähän aktiivisemmin ja viimeksi tein 2*110. Tekniikasta en sitten osaa sanoa miten oli kohillaan mutta eipä se ainakaan paikkoihin sattunut :D Kaveri siinä tosin oli vieressä katsomassa mutta molemmat alottelijoita niin eipä siinä paljoa osaa kommentoida. :)

Heh katsoppas vasta eka posti :D Foorumeita kyllä lueskellut varmaan viimeiset 4 kk :)

Nyt on selässä jotain häikkää niin ei pysty ottaa vetoja:( Mutta sarjapainot parhaimmillaan 100kg.

Otin SJMV:n kuukausi sitten ensimmäistä kertaa mukaan ohjelmistoon. Aloitin maltillisesti, ekalla kerralla vedin 3*10 110 kilolla. Tarkoituksella jätin tekemättä sarjat aivan viimeiseen asti, koska kyseessä oli uusi liike. Nyt kuukauden treenillä meni 150kilolla 3*7.
Puntteja olen kolistellut useamman vuoden.

Hynkkä sanoi:
Heh.. Oon huomannut saman ilmiön. Keskimääräinen pakkislainen ottaa eka kerralla 100kg penkistä, 150kg kyykystä ja vetää maasta 170kg. 2 kk treenin jälkeen jokaiseen tulee vielä 30kg lisää. :D

Edit. Ite taisin vetää 110kg kun ekan kerran kokeilin.

Nää on niitä samoja hemmoja, jotka 17-kesäisinä tekee pystypunnerrusta 35 kilon käsipainoilla 12 sarjoja,
taikka sitten niskantakaapunnerrusta 90 kilolla.

Muistaakseni kun ekaa kertaa itse kokeilin maastavetoa, niin ei ollut tankoa siinä saatavilla, ja nostin faijan 99 Saabia.
Oiskohan ollut 14 toistoa, mitä Saabilla sain. Nostin tietysti painavammasta, eli keulapäästä. Olin silloin itse 12, muistaakseni.

Tai sitten se meni niin, että 15-kesäisenä nostin 60 kiloa maasta kun käytiin yläasteen liikuntatunnilla Raksilan uimahallin salilla.

Olisiko ollut 80 - 100kg jonka ensimmäistä kertaa repäisin. Aivan kauhea nosto ja viikon kipeänä alaselkä.

Itellä tais mennä ekalla kerralla 130kg kun koklas 16v. ja nytte menee 170 kg. eli tosi vaatimattomasti vieläkin. Käsittääkseni seon pienemill ihmisille vähän helpompaa kun pitkille..

80 kilolla tein jotain sarjaa maailman paskimmalla tekniikalla kun ekan kerran kokeilin joskus 3-4 vuotta sitten.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Osa porukasta vetännyt ekalla kerralla varmaan suomen ennätyksen, osa hipoo ME:tä ikäluokassaan Kun katsotte voimannostoliiton sivuilta historia tietoja.

jamppa78 sanoi:
Osa porukasta vetännyt ekalla kerralla varmaan suomen ennätyksen, osa hipoo ME:tä ikäluokassaan Kun katsotte voimannostoliiton sivuilta historia tietoja.

Niimpä. Paras juttu on kuitenkin kun eräs 13 vuotias 50-60 kiloinen väitti minulle jokunen kuukausi sitten että ottaa penkistä 120 kiloa :rolleyes:...:hyper:

Ekaa kertaa kunnolla kokeilin mavea tällä viikolla, niin sai 2x8x120, enempää en uskaltanut vielä laittaa :) Maksimia turha kokeilla ennen kuin on tekniikka kunnolla hallussa...

Ekan kerran sain maasta muistaakseni 117kg. Tämän jälkeen en sitten edes mavea tehnyt.tuosta on kolmisen vuotta aikaa ja nyt olen ruvennut mavea tosissaan tekemään.Ekassa mve treenissä koitin nii 170 kg tuli.8-9 mave treeniä takana ja nyt 210kg. Kisoissa neljän mave treenin jälkeen 185.

Eikö ne painot ole maastavedossa tavallaan sivuseikka, jos ei ole tarkotuksena mihinkään kilpailuihin treenata. Meinaan, että vaikka tavaraa on 50kg ja tekee liikkeen puhtaalla tekniikalla niin varmaan vaikuttaa ja lihakset kipeytyy. Tietysti tämä koskee aloittelijoita, kuten minä.

Itse olen mavea aloitellut ja tekniikan opetteluun olen täysin keskittynyt. Nyt se alkaa pikkuhiljaa loksahdella kohdalleen, kun sain kaverilta vinkkiä.

ensimmäisen kerran kun kokeilin ykköstä nii nousi 160kg (ja tottakai puhtaalla tekniikalla :D). tosta aikaa pari kuukautta ja nyt nousee 180, ja tekniikka vieläki päin p******ä

J-M sanoi:
Niimpä. Paras juttu on kuitenkin kun eräs 13 vuotias 50-60 kiloinen väitti minulle jokunen kuukausi sitten että ottaa penkistä 120 kiloa :rolleyes:...:hyper:

pikkupainoja. eräs 15 vuotias kukkakeppi väitti nostavansa 200kg :hyper:

Suositut

Back
Ylös Bottom