Maastaveto Gallup

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tein mavea ensimmäisen kerran eläissäni reilu kuukausi sitten, kuinkas sattuikin asiaan kuuluva ketju.

Aloitin rauhallisesti, ekalla kerralla 6x100kg, 6x120kg. Seuraavalla kerralla 6x140. Ja sitten suunnilleen kolmannella kerralla kokeilinkin, että 180 nousee. 190 ei noussut kuin polviin asti. Nyt teen 160 kilolla sarjoja.

Ja jottei epäillä, olen kyykännyt ja vetänyt rinnalle lähes 10 vuotta, eli nollapisteestä ei lähdetty. Lähtötilanne tuntuu aika oleelliselta tässä asiassa.

alikkiiski sanoi:
En tiedä miten puhtaasti noi 15-17v vetää tuota mavea, mutta nyt pari kk tehneenä en saa, kuin 100*8-9. En nyt kauheasti ryi sitä. Yritän tehdä melko rauhallisesti. En tiputa painoa yläasennosta maahan, onko se oikein?(joku yli 18v vastatkoon).
15-17 vuotiaathan ei osaa tehdä puhtaalla tekniikalla mavea. Vituttaa suoraan sanottuna tuollainen yleistys. Moni 16v jamppa voi tehdä mavea puhtaammin kuin koko ikänsä salilla hengannut 50v "minätiedänkaikenkaikesta" tyyppi.
Nyt nukkuun. :zzzz:

Jeijee, ekan kerran kokeilin mavee öö 17v:nä 3kk reenitaustalla, tuloksena nostot 60, 80, 100, 120 ja 140 kilolla. 160 jäi polviin. Tekniikka olematon, välilevyt tykkäs. Ja ongelma on yhä olemassa, liikkuvuus selässä ynnä lantioseudulle on tasoa rautakanki. En siis taivu maastavetoasentoon, selkä pyöristyy. En oo sen jälkeen muuta ku yrittäny venyttää itteäni säädylliseen asentoon, ei onnistu. Pitäis varmaan käydä jossain kiropraktikolla tai jossain, muuten on mavet mun osalta vedelty. :(

Ekassa kokeilussa meni muistaakseni jotain 180 kiloa. Takana oli useamman vuoden treeni pöllien ja tukkien kanssa painimista. Ikääkin oli jo 28. Nyt parin vuoden punttailun jälkeen taitaa ykkönen olla jossain 220 kilon paikkeilla. Kehitystä ei ole tapahtunut pitkiin aikoihin.

ekan kerran 15v 110kg ja 21v 300kg 83kg painosena trikoilla. silloin trikoilla maksimi sarja tais olla 5x250kg. nykyään ei kiinosta enää niin paljon ,kun ei ole tavoitteita. En ole maksimia kokeillu ilman trikoita kuitenkin vedin pari kuukautta takaperin 5x260kg samanpainoisena.

-Marchi- sanoi:
Mä en tajuu näitä hemmoja, ite kun otin mavea ekaa kertaa niin sitä sarjaa tehtiin jollain 50:llä, täällä jengi ottaa ekassa reenissä 160:llä sarjaa. No mä oonkii vaan heikko.

No sillon, kun mä aloin tekee mavea, ni väänsin 50kg:l sarjaa :D
Ja sit 60kg->, 70, 80, 90, 100 (tässä ollaan nyt parin viikon reenin jälkeen).
Ois pitäny mavenkin veteleminen alottaa aikasemmin. Perkl.

Ite alotin sarjat 50 kilolla jotain 7kk sitte, kun aloin mavea tekemään. Nyt on sarjapainot 107,5kg. Heikot jalat on vähän hidastanu kehitystä, vaikka sarjapainot nouseekin melkeen joka viikko.

Vajaa kolme vuotta sitten aloitellessa oli kovin sarjapaino 70kg. Ykköstä kokeilin ensimmäisen kerran viime suvena, jolloin 180 nousi. Parin kuukauden kuluttua tuosta nousi 200, ja sen jälkeen en ole kokeillutkaan. Viime kesänä tulostaso tosiaan nousi tuon parikymmentä kiloa, ja sen jälkeen iskikin ylikunto :(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
alikkiiski sanoi:
En tiputa painoa yläasennosta maahan, onko se oikein?(joku yli 18v vastatkoon).
on

Minkä takia niitä painoja pitää ryskätä? Kattokaa vaikka Rainelan vetämistä videolta. Asiallista touhua.

Mave oli pari kk sitten 180kg luokkaa. Nyt oon siirtyny kokonaan SJMV ja paras sarja lienee 140kg*6 (tai 8. Ei niissä fiiliksissä voi kaikkea muistaa :D)

Ekan kerran ku vedin niin mave tais olla 120kg
Treeniä oli ainakin 6kk takana

Oon siinä mielessä friikki ettei veto kehity vetämällä. Mulla veto kehittyy kyykkäämällä.

-Marchi- sanoi:
Saahan sitä mavea aina revittyä ensimmäiselläkin kerralla, mutta erittäin tyhmää se on... Voin sielun silmini nähdä kun nää 15wee sällit on noita 120:ään nostellut... :rolleyes:
[/img]
:D Mutta tunnen myös sällejä 16 vuotiaita jotka kiskovat maasta 3x omaa painoaan ja tekevät sarjaa 2.5x omalla painolla :) Raakana.

Måpå sanoi:
Oon siinä mielessä friikki ettei veto kehity vetämällä. Mulla veto kehittyy kyykkäämällä.

Maastavetohan ottaa pitkälti samalla tavalla jalkoihin ku kyykky. Voisin itekki kattoo miten mave kehittyy, kun alan tekemään kyykkyä prässin sijaan. Jätän vielä vaikka maven pois siksi aikaa, kun sitä on niin paljon tahkottu.

90kg tais olla ykönen. nyt menee jo 90kgx12 4kk kunno reeniä takana. ei oo hirvettä kehitystä mut hiljaa hyvä tulee *kait* :P

Ikä 19, pituus 172cm paino 97kg. Sarjaenkka on 4*200kg ja ykkönen 235kg

50kg Just alotin Niiku JUST äskö :D about pari päivää sit.. :P Iha hyvihä se tuntuu..

n. 3kk alotin koko salilla käynnin ja maastavedos 70kg:lla maksimi sarjaa. Joka toinen viikko tulee kokeiltua ja nyt menee muutama toisto 120kg:lla.

Suositut

Back
Ylös Bottom