Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ironbutt sanoi:Meitsi kokeili tänään maastavetoa ekaa kertaa eläissäin valmentajan johdolla. Tyttöselle sopiva aloituspaino oli 40 kg ja sillä tekniikka pysyi nättinä. Liike tulee jatkossa vakiohjelmaan, joten saa nähdä millon pääsee tuplaamaan painon :evil:
melkein kuin mun näppikseltä...elämäni ensimmäisen maastavedon/noston tein 50 kilolla.nyt vuoden (mave)treenin jälkeen 130 kilolla ykkönen.ei oo mun laji.Pullahiiri sanoi:Mun on taas vaikee ymmärtää näitä tuloksia. Oonkohan jotenki alikehittyny henkilö ja kaverini samaten ku noita tuloksia ei oltu lähelläkään sillon ku aloteltiin. Taidettiin tehä 30kg jotain sarjaa jolla opeteltiin tekniikkaa. Nyt on tullu tehtyä mavea ainaki sellaset rapiat 1,5v ja ennätys on 125kg, ehkä saattais nyt jopa 130kg nousta. Täältä löytyy kyl kovia jannuja jos nää kaikki jutut on totta.. Missäköhän meidän salin kovat jannut on?
Pumppis84 sanoi:aika hyvin kyllä vein vaikka ite sanon... naturaalina 260kg
ecdezi sanoi:treenaamisen aloitin 8. luokalla, mutta mavea taisin kokeilla joskus 9-vuotiaana ensimmäisen kerran. 100 kilua tais mennä silloin.