Mä luulin että olin katkera maven dissaaja, mutta täällä tredissä näemmä pahiten parkuu ne joilla ei liike suju.
Viimeksi 2 vuotta sitten todistin miten 90 kiloa pelkkää ihraa, 34 cm siimakäsillä ensimmäistä kertaa elämässään salilla 19-vuotiaana otti yli 160 maasta. Toki paskalla tekniikalla, mutta kumminkin. Penkistä ei sitten 70 noussutkaan. Elämä on.
Olin ite pari vuotta reenannut kun tein sen 140*5, mavea olin ennen sitä tehnyt kulmiksen lämmittelyliikkeenä alle 80 kilolla. Muuta kroppaa kumminkin reenannut kovaa (mutta tyhmästi:D) jo aikani. Ikää muistaakseni se 17. Paskalla tekniikalla tietenkin selkä vääränä. Minun mielestäni ei mikään ihmeellinen tulos ollut, ja kuten sanottua, kehitys viimeisessä 5 vuodessa tuon liikkeen saralla on ollut aika pientä.
Mave on sellainen liike että uskon helposti näitä juttuja(paitsi sen 100 kiloa 9-vuotiaana ym. skeidat). Itse olen lukemattomia kertoja kironnut näitä junnuja jotka repivät 250+ 2-3 vuoden treenillä. Meidän mavettomien on tyytyminen siihen että pestään ne penkissä;)