Maastaveto Gallup

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Vaikee sanoo paljon ensi kerralla sain maasta, koska sitä aikaisemmin olin tehny jo jonkin aikaa painonnostoo, joka saattanu avittaa aika paljo.

Boohohoo ja muahhah onpa täällä vahvoja vahvoja härrkiä. Hemmetin hienoa jos noi tulokset on totta, mutta alustavasti en luottais posteihin joista löytyy tämä :D smaili

Eka keraa kun kokeilin niin 130 taisi olla maksimi, mutta siis reeni vuosia oli jo meilkein kaksi takana. koko ajan on nousussa onneksi :)

5kk sitten treenaamisen aloittaneena,mave sarjat 6-8 oli 90kg nyt 150kg ykkösiä en ole edes kokeillut.kapea asento,ilman remmejä ja vyöllä.
pikku offtopic, kyykkäämisen aloitin samoihin aikoihin ja se on noussu8x70kg:sta 6x110kg puhtaasti,mutta tuskaisesti,mietin vaan että miks toi veto tuntuu karkaavan noinkin nopeesti,kun taas saa ens kerralla laittaa 5-10 kg lisää.onko kyykkyyn odotettavissa lähiaikoina hirmuinen pomppu :hyper:

Eivätkös nämä metsurit sun muut työn raskaan raatajat vedä suurinpiirtein sen 200 kiloa raakana kun ekaa kertaa tankoon koskevat? Vielä jos sattuu olemaan hyvät välitykset vetoon, eli kunnon oranki-rakenne, niin vetäminen on helppoa kuin heinänteko.

Minut on siunattu aivan abysmaalisilla välityksillä vetoon. Yhteensä olen 6 kk vetoa treenannut, ja se on noussut jostain 80 kilosta 170 kiloon. Olen todella kateellinen niille, jotka vetävät vajaa 200 kg muutaman kuukauden harjoittelun jälkeen rimppakinttuisina kyniksinä. Mikäs siinä on vetäessä kun yläasennossa tanko jää polvien tasolle? :D

Seli seli itku itku. :itku:

Ekaa kertaa tein mavea kun olin n. puoli vuotta treenannut, silloin painoa oli 40 kg. Ja oli muuten todella rankkaa! Selkä oli kipeä varmaan 5 päivää...:D

Ekalla kerralla lienee ollut varmasti alle sata. En muista tarkemmin. Salille sitten ekoja kertoja tultua vuonna 98 se olikin varmaan satasen hujakoilla vaikka vetää ei uskaltanutkaan. Nyt olen varsinaisesti ottanut liikkeen vasta ohjelmaan ja katellaan mitä siitä sitten tulee...

Ammattikoulussa (17v) kokeiltiin joskus laittaa kaikki levypainot tankoon mitä siin yhtäkkiä oli ulottuvilla.
Painoa tankoon kertyi muutamia kiloja yli 200kg.
Kaverin kanssa vedettiin se ylös vierekkäin helposti ja yksin vetäessä tuo paino nousi (tanko) johonkin polviin mutta siis jäi vajaaksi ja reppaasti.
Tuohon mennessä painoja repinyt joitakin vuosia.
Nykyään liikkuu siellä päälle 200kg muttei paljon yli.
165kg on tullut "helppo" 8 toistoa.

13 vuotiaana tein puhtaasti 3x40 kun harjoittelin tekniikkaa :david: , maksimi ois ehkä ollu jotain 55kg. Nykyään ykkönen on jossain 180 paikkeilla, vaikka sitä ei kyllä alunperin kysyttykään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Alussa tuli opeteltua smithissä 60kg:llä jotain sarjoja silloin treenamisen aloittelun jälkeen. Kyllästyin liikkeeseen ja lopetin moneksi kuukaudeksi. Sitten taas innostus tuli jostain ja aloin tajuamaan tekniikan ja sarjoja on tullut vedettyä 4x6 100-130kg. Maksimia piti kokeilla ja 170kg meni suht helppoon joten homma jatkuu ja se 200 kanssa tavoitteena kesäksi. Itsellä taas kyykkyyn ja penkkiin verrattuna mave sujuu loistavasti. Kyykky ja penkki onkin sitte heikkoja. :(

Mä luulin että olin katkera maven dissaaja, mutta täällä tredissä näemmä pahiten parkuu ne joilla ei liike suju.

Viimeksi 2 vuotta sitten todistin miten 90 kiloa pelkkää ihraa, 34 cm siimakäsillä ensimmäistä kertaa elämässään salilla 19-vuotiaana otti yli 160 maasta. Toki paskalla tekniikalla, mutta kumminkin. Penkistä ei sitten 70 noussutkaan. Elämä on.

Olin ite pari vuotta reenannut kun tein sen 140*5, mavea olin ennen sitä tehnyt kulmiksen lämmittelyliikkeenä alle 80 kilolla. Muuta kroppaa kumminkin reenannut kovaa (mutta tyhmästi:D) jo aikani. Ikää muistaakseni se 17. Paskalla tekniikalla tietenkin selkä vääränä. Minun mielestäni ei mikään ihmeellinen tulos ollut, ja kuten sanottua, kehitys viimeisessä 5 vuodessa tuon liikkeen saralla on ollut aika pientä.

Mave on sellainen liike että uskon helposti näitä juttuja(paitsi sen 100 kiloa 9-vuotiaana ym. skeidat). Itse olen lukemattomia kertoja kironnut näitä junnuja jotka repivät 250+ 2-3 vuoden treenillä. Meidän mavettomien on tyytyminen siihen että pestään ne penkissä;)

Satasella vitonen, varmasti ihan hirveän näköistä. Muuta treeniä oli jo kolmisen vuotta takana. Puoli vuotta sitten 190, varmasti myös jo aika pahan näköistä.

Niin, ja aivan varmana täällä osa kusettaa nämä tuloksensa. On ilmeisen vaikeaa olla rehellinen, jos kaikki muut ovat juuri vetäneet jonkun 150 ekalla kerralla...

Tässä nyt on tehty vuoden ajan sjmv:a, tuli tossa muutama viikko sit kokeiltua ja eka 120kg ja siitä siitä viikko vai kaksi niin kokeilin uusiksi ja 130kg nousi. Kohtalaisen leikkimielinen kokeilu toi, kun ei ole tuota tekniikkaa tullut pahemmin tuossa normaalissa maastavedossa tullut harjoiteltua.

Tein muistaakseni sarjaa 60 kg:lla, kun syksyllä 2003 ensimmäisen kerran maastanostoa kokeilin. Äkkiä se siitä nousi, kun tekniikan oppi, seuraavana keväänä otinkin jo hikisen kakkosen 105 kg:lla.

EDIT: Treenitaustaahan minulla oli siis jo vaikka kuinka paljon ennen tuota ensimmäistä mavetusta.

Eikös toi mave ja kyykky ole vähän sellaisia että aika paljon voi olla selästä kiinni miten homma onnistuu, siis pitkä tai lyhytselkäinen? Mulla kyykky ei ainakaan ole huonoista vatsoista kiinni, mutta heti kun pienilläkin kokeilee niin meinaa ukko kipata eteenpäin vaikka tarkotushan on vähän kuin paskalle istua? Tekniikan muuten tajuan ja peilistäkin katsonu että menee oikein mutta eipä vaan kyykky suju joten sitä taas ei jaksa hinkata vaikka hyvä oliskin eli maveen tyytyminen. :)

80kg nousi kun ensimmäistä kertaa 17-vuotiaana koitin eikä noista raudoista pitkälle ole päästy vieläkään (ainakaan riittävän). Itku meinaa välillä päästä kun on seurannut vierestä 15-vuotiaiden lätkäjunnujen +200kg nostoja.

Edit. Eräs vanhempi treenaaja katkeroitui kerran "hieman" kun kolisteli 180kg maksimia ja pari mopopoikaa tuijottelivat silmät selällään meininkiä. Tulivat sitten kyselemään perehdytystä liikkeen saloihin. 20min perehdytyksen jälkeen toinen pojista veti ko. raudalla kolmosen :D

En tiedä miten puhtaasti noi 15-17v vetää tuota mavea, mutta nyt pari kk tehneenä en saa, kuin 100*8-9. En nyt kauheasti ryi sitä. Yritän tehdä melko rauhallisesti. En tiputa painoa yläasennosta maahan, onko se oikein?(joku yli 18v vastatkoon).

Suositut

Back
Ylös Bottom