Löytyykö abiturienttejä (no miten ikään kirjotetaankaan)?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suiza50
  • Aloitettu Aloitettu
Piti mukamas keskittyä fysiikkaan, mutta vastasin sitten 5 kemiasta ja 3 fysiikasta. Fysiikan tehtävät oli vitun vaikeita ja nuoki kolme tais mennä vituiksi. Kemia tuntu menevän paremmin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kenen mielestä pitkä matikka oli vaikea/helppo?

nimim. mikäköhän L:n raja on?

Originally posted by astro
kenen mielestä pitkä matikka oli vaikea/helppo?

nimim. mikäköhän L:n raja on?

Matsku tuntu tänä keväänä olevan normaalia helpompi. Sain kaikki kymmenen lakettua melko vaivattomasti, mut tietenkään en oo niin lähellä täydellisyyttä et voisin L:ää odottaa. Aina korjaaja löytää epäkohtia ratkaisuissa ja veroa joutuu maksamaan. Ts. Varmaan rajat nousee:confused: !?!?!?

BTW vittu se fyssa kyl kusi mun kohdalla... Lähtee ytl:ään yhen yli eenä:curs: !!!! Jälkeenpäin ajateltuna oisin saanu tehtyy ihan helposti sellasii tehtävii mitä en ees yrittäny. Pelisilmä puuttu kokonaan ku sai sen lapun eteen:( ...

Kävin kyllä kattomassa sen pitkän matikan koepaperin,mutta ei ole paljon jälkipolville kerrottavaa.Eipä se tosin vaikeempi ollu mitä odotin mutta kuitenkin ketuille meni.

Matikka meni sitten aivan vituiksi. Parikolme kohtaa jäi hämärän peittoon ja lopussa olin niin tööt, etten meinannut saada nimeä paperiin kirjotettua.

Viime hetkellä (kymmenen minuuttia ennen kokeen loppua) päätin, että teenkin kolmostehtävän kun se näyttää niin helpolta: Luin että siinä on loputtomasti niitä laudanpökkelöitä ja ilmotin pokkana, että neliön sivun pituus on jotain 1,5 m.

Taidan hirttää itseni lyhtypylvääseen.

Pitkä matikka oli mulle ainakin aika reilusti tavallista vaikeampi, M:ää lähdin hakemaan mutta nyt olen tyytyväinen jos läpi menee.

lyhyt matikka vaikutti aika helpolta. ARRR unohdin äikän aineesta otsikon :curs: Taas joku sensori saa elämälleen tarkotusta kun lukee mun paperii..

Pitkässä matikassa yheksään tehtävään vastaus, joista osa varmasti vääriä. Ei kyllä voi kukaan väittää kyseistä koetta helpoksi.

Meni niin päin homeista vittua että alta pois! Luettu oli ja Etä lähdettiin hakemaan (pitkä matikka kyseessä), mutta nyt saa kyllä käydä helvetinmoinen tuuri ja pisterajojen pitää laskea jotta se tavoite täyttyis!
No reaali lähti sentään Enä, mihin olen ihan tyytyväinen (7 fyssaa ja 1 kemma). Pitää vaan toivoa että ei tippuis pinnat YTLssä. Sen verran mitä näin muiden pinnoja, niin oli sielä parit kympin oppilaat vetässy samoja pinnoja ja huonompiakin, kuin mitä minä lunttaava 8.8 oppilas.

VITUUU! Pitkä matikka oli vaikea. Tein 9 tehtävää ja ryssin tehtävä numero KOLMOSEN! Vitun tyhmä: voiko lautoja sahata 4,1 osaan, voiko? NIIN?!

STANA.

Edit: Reaali meni ihan mukavasti. Tein 2 fyssaa, 4 kemiaa(joista 1 jokeri) ja 2 bilsaa. Mutta ei hyödytä jatko-opiskeluihin kun saan jokaisesta ryhmästä max. 18 pinnaa ja summa kerrotaan 2,222 kertoimella. Olis pitänyt jättää 1 kemma pois ja antaa sen yhen fyssan olla. Stana. Eli nyt pelkällä pääsykokeella sisään.

Katoin hesarista vähän vastauksia matskuun ja 8 tehtävää ihan oikein ja 2 a tai b kohtaa vähän kyseenalaisesti. Eli jos ei eetä tipu ni voi ketunnahka sentään!!!

Voi vittu se se matikan koe oli vaikea!!!!!:curs: :curs: M:ää lähdettiin hakemaan, joo-o, B sieltä mitä luultavimmin tulee. Edellisvuosien (00-02) kokeista sain laskettua ihan helposti 4-5 tehtävää täysin oikein mutta nyt sain vain 2 ekaa! :curs: Vituttanu aika rankasti pari päivää, mutta nyt vedän pään täyteen ja yritän unohtaa koko paskan.

Englannin koe oli onneks aika helppo. Aineiden aiheet oli kaikki aika perseestä mut jotain sitä sai raapustettua. Luetun ymmärtämiset oli ihan vitun helppoja. Toivottavasti ei vaan pisterajat hirveesti nouse. Ällä pitäis tulla jos nyt ei mitää katastrofista ilmaannu. ....

Originally posted by Maza
No niin, ruottin laudaatturi meni siihen että kuuntelun avoimista tuli 5/10. :curs:

No joo ei se mikään hirveen helppo ollukaan. Vittu mul meni C koko kuuntelun takia. 35p ni ei paljoo juhlita. 2/10 avoimista :kippis1:

Ruåttista napsahti varma A. Jäi muutama piste varaa laskeekin tai rajan noustakin.Meidän loisto luokka oli hyvässä vireessä muutenki ruottin kokeessa:Vähän vajaa 50 kirjoittajaa ja 9 ii:tä.

jes ilman ainetta ruotsista nyt 110pistettä.. eiköhän siitä aineesta sen verran tule että minäkin saan lakin päähäni. äidinkieli, reaali ja englanti menny oikein mukavasti.. matikka tais mennä päin pippeliä :(

Ruotsista 162 pojoa eli bee napsahti jos pisterajat pysyy samana :kippis1: Enkku oli sit naurettavan helppo, jospa se L tulis siitä. Äikästä c alla ja m:ää yritin nyt.. lähti ainakin ämmänä mut saa nähä mitä tulee takas. Reaalista ja matikasta (pitkä) ei sit puhuta :) Jospa ne menis läpi...

Ruattista alustavat 246 pojoo. Perkule ihan E:n rajoilla. Syksynä pisteraja 248. Luulis, että laskis :confused: Oli niin vaikeet kuuntelut ja kaikkee

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom