Löytyykö abiturienttejä (no miten ikään kirjotetaankaan)?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suiza50
  • Aloitettu Aloitettu
jihuu!! reaalista huimat 16 pistettä elikkäs A, siis kuulun parhaaseen A-luokkaan. Meni pikkusen penkin alle toi reaali. ruottista varmaankin A tai B. Äikästä B.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nonni. Kirjotin sitten sellasen enkun aineen (taas) että YTL:llä on miettimistä. Kirjotin sen tervetuliaispuheen Suomeen. Pidin siis puheen vankilan johtajan, Mr. Painin, puolesta. Kaasukammio oli juuri äskettäin laillistettu ja nämä onnelliset olivat päässeet koekaniineiksi. Kaasukammion mallin nimi oli "Gasme 2020" ja hermokaasun nimi "thinkstraight".

"Being the scum and dirt of mankind you were considered as a tolerable sacrifice"

"Remember, death may not be the end, but only a transition" tän otin dream theaterin levyltä, lopetin puheen tähän lauseeseen.

Koko aine alkoi lauseella:

"Welcome to the land of justice and four seasons."

Originally posted by Nike
No voi shiööt. Ei sais tulla tollasia kun tavottelen jotain 95 pistettä..
Joo, todellakin pitäis tulla ainakin E. Oishan se greattii jos kilahtais laudatur mut en kyl voi oikeen uskoo. Mä kirjotin aineen "Nobody cares" -> goverments should do something aboub people, 'cause they don't give a shit no more!!!!

Ruottista 197 pojoo eli C pitäis tulla. Rintafileelle: viime syksynä oli suht helppo ruottin koe ja siksi pisterajat olikin normaalimpaa ylempänä, joten sulla on ihan hyvät mahkut. Reaalissa mulla on 7 tehtävästä 35 pojoo :D ja yhden tehtävän pisteitä en vielä tiedä, mutta perskule että menee tiukille Laudatur kun raja on ollut 40 pistettä viime vuosina.

Edit: niin mun veikkaus on 39 pistettä eli yhtä pistettä vaille L jolloin :curs: :itku: :itku:

Mitäs helvettiä... Onko kaikki pakkiksen abitkin jotain saakelin "bingoja"??
Mä kun luulin itse olevani vielä hyväkin oppilas!!!
Noh lähden kohta kyselemmän A-matiikan tuloksia ja varmaan sieltä A tuleekin.. :curs: veemäinen koe... ei käytännössä yhtään mun vahvoja osa-aluita painotettuna (lue derivoinnit, integroinnit ja perus sin cos geometriat)... :curs:

Noh muissa liikutaankin sitten M:än tasolla! :blow:

Voin kyllä melko varmasti sanoa, että ne ruotsin pisterajat tippuu ton pirunmoisen kuuntelun takia vähäsen!... kirjallinen oli kuulemma aavistuksen helpompi kuin syksyllä... Itse hommasin syksyllä M:än vähän päälle kutosen keskiarvolla! :lol2:

Originally posted by Ryback

Voin kyllä melko varmasti sanoa, että ne ruotsin pisterajat tippuu ton pirunmoisen kuuntelun takia vähäsen!... kirjallinen oli kuulemma aavistuksen helpompi kuin syksyllä... Itse hommasin syksyllä M:än vähän päälle kutosen keskiarvolla! :lol2:

Kaveri veti syksyllä E:n (saman ko mie) ruotsista. Sillä oli keskiarvo jotain 7 ja mulla 10. Itkeäkö vai nauraa... Tänään kirjotin lyhyen saksan, jos C tulee niin olen tyytyväinen. :rolleyes:

Ha! pitkästä matiikasta 10 pojoa! :lol2:
Eipähän ole Abrobaatturia sotkemassa mun muuten komeaa todistustani! Kannatti laittaa matiikka ylimääräseks! :)

Originally posted by VahvaJussi
Enkusta E !! 261 pistettä. Kyl se L ois tietty ollu ihan kiva mut menee se näinkin:jahas:

Suna en vielä juhlisi sitä E:täkään varmana noilla pisteillä... :eek:
Vitutus on sanoin kuvaamaton kun huomaatkin, että jäit pisteen kahden päähän E:stä... :jahas:

Noniin kuten aikasemmin jo sanoin, 39 p reaali eli yhtä pistettä vaille L :curs:

Ryback, matikka meni mullaki ihan vituilleen, oisin osannu just derivoinnit,integroinnit yms. mutta ei vittu ei. En ole edes uskaltanu kysyä tuloksista enkä taida uskaltaakaan...

Hesarist lyhyen matskun kyssäreitä katellessa huomasin etten ois yhteenkään osannu vastata:itku:
Ruotsi lähti B:nä, ei jaksanu lukea riviäkään. Muita en oo uskaltanu ees kysyä.

prkl! emmä mitään L:ää saanu pitkästä matikasta, E:hen pitää tyytyä :curs: Sen samperin kolmosen menin todistamaan väärinpäin ja 0 pistettä. Onko nyt niin että tuotantotalouteen TKK:lla ei ole mitään asiaa kun siellä jotain kynnysehtoja näytti olevan? Koneelle kai sitten suuntaan...Meni tänään info-tilaisuuskin Otaniemessä ohi :(

Originally posted by Ryback
Suna en vielä juhlisi sitä E:täkään varmana noilla pisteillä... :eek:
Vitutus on sanoin kuvaamaton kun huomaatkin, että jäit pisteen kahden päähän E:stä... :jahas:

Kyl mä tiiän et vituttas mut on se E kuitenkin :)

Jumanskekkuli sentään ku kämmäsin teht. 6 jossa piti todistaa kolmio suorakulmaseks. Niinku kaikki (99%) lähin oletuksesta liikkeelle vaikka tiesin et matskussa pitää kyseenalaistaa kaikki: nolla pojoo:curs: !!! Pistesaldoks jäi täten 47 et kyl sil E tulee...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom