Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Hulkki
Loppujen lopuksi mulla meni kaikki aika hyvin (pitkä matikka L, reaali L, englanti L, äikkä L ja B-ruotsi E)
Turhaan stressaatte niitä arvosanoja noin paljon. Sen jälkeen kun olette päässyt jonnekin opiskelemaan ei yo-tuloksilla ole melkein mitään merkitystä.
Itsekin raivosin aivan helvetisti kun en saanut pitkästä matikasta 57 pistettä (sain 56 :lol2: ) ja jouduin menemään pääsykokeisiin kun en päässyt suoraan papereilla nykyiseen opiskelupaikkaani sisään.
Loppujen lopuksi mulla meni kaikki aika hyvin (pitkä matikka L, reaali L, englanti L, äikkä L ja B-ruotsi E) mutta jälkikäteen katsottuna opiskelupaikan saantiin tai mihinkään muuhunkaan ei olisi ollut mitään käytännön eroa jos olisin vaikka saanut yhtä tai jopa kahta kirjainta alemman arvosanan kaikista.
Loppujen lopuksi mulla meni kaikki aika hyvin (pitkä matikka L, reaali L, englanti L, äikkä L ja B-ruotsi E)
Originally posted by Nike
Voe vitura. Pisteen vajaa L reaalista. Fyssasta tein siis 2 joista 12p, kemiasta tein 4 joista 19p ja bilsasta 2 joista 8p.
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
E:kin on hyvä arvosana. Mutta VITUN YKSI PISTE!