Löytyykö abiturienttejä (no miten ikään kirjotetaankaan)?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suiza50
  • Aloitettu Aloitettu
Voe vitura. Pisteen vajaa L reaalista. Fyssasta tein siis 2 joista 12p, kemiasta tein 4 joista 19p ja bilsasta 2 joista 8p.

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

E:kin on hyvä arvosana. Mutta VITUN YKSI PISTE!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Turhaan stressaatte niitä arvosanoja noin paljon. Sen jälkeen kun olette päässyt jonnekin opiskelemaan ei yo-tuloksilla ole melkein mitään merkitystä.

Itsekin raivosin aivan helvetisti kun en saanut pitkästä matikasta 57 pistettä (sain 56 :lol2: ) ja jouduin menemään pääsykokeisiin kun en päässyt suoraan papereilla nykyiseen opiskelupaikkaani sisään.

Loppujen lopuksi mulla meni kaikki aika hyvin (pitkä matikka L, reaali L, englanti L, äikkä L ja B-ruotsi E) mutta jälkikäteen katsottuna opiskelupaikan saantiin tai mihinkään muuhunkaan ei olisi ollut mitään käytännön eroa jos olisin vaikka saanut yhtä tai jopa kahta kirjainta alemman arvosanan kaikista.

Originally posted by Hulkki

Loppujen lopuksi mulla meni kaikki aika hyvin (pitkä matikka L, reaali L, englanti L, äikkä L ja B-ruotsi E)

Vitun amis! Jätkä kirjottaa 5 ainetta!? Oisit nyt ees ottanu jonkun saamen A2 kieleks. Ja vielä ruattista E??? C'mon :curs: Wittu mistä vitun koulusta tulee tollasia puupääkynäniskawannabekyykkääjä-antirintahauispelleilijä-bodareita :curscurscurscurscurs: !?+1++

Originally posted by Hulkki
Turhaan stressaatte niitä arvosanoja noin paljon. Sen jälkeen kun olette päässyt jonnekin opiskelemaan ei yo-tuloksilla ole melkein mitään merkitystä.

Itsekin raivosin aivan helvetisti kun en saanut pitkästä matikasta 57 pistettä (sain 56 :lol2: ) ja jouduin menemään pääsykokeisiin kun en päässyt suoraan papereilla nykyiseen opiskelupaikkaani sisään.

Loppujen lopuksi mulla meni kaikki aika hyvin (pitkä matikka L, reaali L, englanti L, äikkä L ja B-ruotsi E) mutta jälkikäteen katsottuna opiskelupaikan saantiin tai mihinkään muuhunkaan ei olisi ollut mitään käytännön eroa jos olisin vaikka saanut yhtä tai jopa kahta kirjainta alemman arvosanan kaikista.

Vai meni kaikki aika hyvin...!? Joo ja kyl mulle ois se 56 pistettä matikastakin kelvannu:D Ei sen takia sentään raivota tarvi..

Kirjotukset meni päin vittua. Ainut mihin olen tyytyväinen on reaali, mutta sekin saattaa vielä tippua Estä Mään.
enkusta tuli 259, eli tulee jäämään tod näk 2-4pinnaa eestä. Oli piän shokki ku sain 16/25 tekstistä, se kun TUNTU menevän niin hyvin.
Noh, ei tässä muu auta kun lukea hyvin ja päästä sinne autolle TKKlle.

Originally posted by Nike
Voe vitura. Pisteen vajaa L reaalista. Fyssasta tein siis 2 joista 12p, kemiasta tein 4 joista 19p ja bilsasta 2 joista 8p.

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

E:kin on hyvä arvosana. Mutta VITUN YKSI PISTE!

Sama homma täälläkin Nike, kemiasta 7 tehtävää 35 pistettä, yhteiskuntaopista 1 teht. ja 4 pistettä. Ja mun kaverilla myös pistettä vaille L eli kyllä meitä näköjään riittää...

kirjotin ite joskus kolme vuotta sitten seuraavanlaiset aakkoset:
ruotsi a, englanti a, reaali m ja äidinkieli c. nyt oon tajunnu että ei noilla arvosanoilla oo paljoakaan merkitystä. korkeakouluja ei jaksa käydä eikä oikein jaksais käydä mitään ammattikouluakaan, vaikka hainkin nyt niihin että sais jonkun ammatin. on ollu ihan hyvää ja opettavaista aikaa vetää tässä yli kaks vuotta lonkkaa, kuitenkin. elämänkoulu on paras koulu.

jeps..abi olen minäkin, mutta risteilyt on risteilty meidän koulussa jo jonkun aikaa sitten.. :blow:

Minkäslaisia arvosanoja tuli? minun rivi:

ruotsi L
englanti E
äidinkieli E
pitkä matikka M
reaali M (jäi pisteen E:stä)
saksa M

melkein kaikki nousi lautakunnassa :thumbs:

Pitkä matsku E
Keskipitkä ruotsi E
Äidinkieli L
Pitkä englanti E
Reaali E

Pitkä ranska tulos vielä syksyllä.

Aika lollo noi pitkän matskun rajat :D No pakkohan se on laskee jos porukat ei osaa :david:

Äidinkieli M
Reaali E
Pitkä Matsku E (Tippu lautakunnassa 2pojoo alle L:ään)
Enkku M (Pari pojoo vajaa E)
Ruotsi viime syksynä E

Ihan kohtiksesti näin välimallin jätkälle mut aina löytyy parannettavaa:rolleyes: ...

Äidinkieli E
Ruotsi E
Pitkä Matikka E
A-Saksa C (ylimääräsenä)

Myöhemmin kirjotan vielä enklannin ja reaalin.

hmm.. läpihän ne meni. Olen ylioppilas! :thumbs:
arvosanat ois voinu olla paremmatkin. mutta tulipahan samalla käytyä tuo ammattikoulu. Eli ammattikin tuli samalla!
Lähdenkin tästä kortistoon... ;)

keskipitkä ruotsi pisteen vaille E
keskipitkä saksa 5p vaille E
Pitkä Matikka 2p vaille L
Äikkä rehellinen B
Reaalista napsi 3p pois eli 36p joka on E
Enkku E

eli 2*M, 1*B, 3*E

En nyt niin haljasen tyytyväinen ole. Enkä kyllä todennäkösesti lähe uusimaan.

Ja laiskasti menee pääsykokeisiin lukeminen... Luotan että proviisoriksi pääsee suht helposti.

Tässä tulee pohjanoteeraus:

Pitkä Englanti M
Keskipitkä Ruotsi C
Pitkä Matikka B
Äikkä A
Reaali I

Ja älkää kysykö miten voi saada reaalista I:n. Fysiikasta tein viis tehtävää ja sain YHDEN vaivaisen pisteen. Sen siitä saa kun lukee ainoastaan pakkotoistoa lukulomalla :D

Tulihan se lakki!
Jees:thumbs:

No matematiikka meni vähä kädelle 1-2p M rajasta, siis C
Raeli C.
Enkku B.
Lukivammasena tuli äikästä A.:david:
(en osaa kirjottaa satuja, aineistoaineessa, enkä näköjään otsikkoaineessa.)

Mutta toisaalta, Riittää kun puhua osaa ja kirjottaa.
Olen aina tiennyt ettei minusta tule kirjailijaa.:D

Joo, lakki sentään tuli

B-Ruuuaatti C
Äikkä C
Pitkä Enkku C
Pitkä matsku M
Reaali M

Aika heikot arvosanat, mutta ei se ihme kun ei jaksa koulua käydä.

Juu....

Pitkä enkku, pistettä vaille L, laskivat ainetta YTL:ssä pisteellä. On muuten vittumaista laittaa se noin, eli E:hän se oli.
Pitkä ruotsi, M.
Reaali, pistettä vaille E. Eli M. Taas yhden pisteen lasku YTL:ssä.
Äikkä, B. :david: En tiedä mitä tapahtui, harjoitteluaineet kaikki 80-90 pojoa. Paschka mikä paschka.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom