Löytyykö abiturienttejä (no miten ikään kirjotetaankaan)?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suiza50
  • Aloitettu Aloitettu
Jep! Abi löytyy täältäkin ja risteilyä ei järjestetty... Risteilyyn menevät rahat käytetään siis järkevämpiin ostoksiin. (siis voihan sitä Suomen puolellakin juoda, jos siltä tuntuu.) :kippis: vaan kaikille Pakkiksen Abeille ja hyvää lukulomaa!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Abihan meitsu ja 5 L:ää kiikarissa:kippis1: !!! No ei vaineskaan mut kai täs vois kohta ruveta lukeen... Ja Abiristeily on oikeena päivänä, eli 13.2:kippis1: !!!

Abi täälläki, mutta ei risteilylle...Penkkarit ensi torstaina woohoo :kippis1: viinaa tulee vedettyä enemmän ku laki sallii.

eiks oo sellattis et tost taxfreest ei saa ostaa tulomatkal (tukholma-turku) enempää ku sixpacin kaljaa, näin oon ainakin kuullut.. kuis mahtaa olla noi väkevämmät?? Ja laivallehan ei saa viedä omia juomia, mut miten ne niitä mahtaa valvoo ku parituhat ihmist menee kerral sisään

Ainakin viime vuonna sai tulomatkalla ostaa tax-freestä mitä halusi ja kuinka paljon halusi (lain puitteissa, tosin) ja menomatkallakin taisi saada ostaa ainakin mietoja.

Omia viinoja ei saada tuoda ja sinne sisälle ei todellakaan rynnätä muutakun ensimmäiselle ovelle asti ja siitä sitten jonossa laukkujen tarkastukseen. Kaikilta tarkastetaan (tunnustellaan reppua) ja myös limsa- ym. pullot tsekataan. Mutta kyllä sinne omaa viinaa saa jos ne eivät katso sinne laukkuun eivätkä tunne sitä pulloa sen läpi.

Tosin aivan helvetinmoista rahastusta koko reissu.

Originally posted by _P_

Tosin aivan helvetinmoista rahastusta koko reissu.

Se hyvä puoli sentään on tuossa "epävirallisessa" abiristeilyssä eli väärän päivän reissussa, ettei tarvitse tuollaisista asioista huolehtia. Taxfreet ja muut on auki normaalisti ja buffetistakin saa kaljaa ja viiniä niin paljon kun jaksaa. Mutta ei perhana kun Nylon Beatti ois ollu samalla laivalla sillon 13. päivä! :mad2:
Meiän koulu siis menee vasta 17.-19.2 tallinnaan finjetillä. Pääseepähän testaamaan viron yöelämää :D

Täällä kans! Abiristeilylle en oo menossa, mutta penkkareita odotetaan oikeen innolla :evil: Tossa Töölön alueella jatkoilla, jos vielä henki pihisee :kippis1:

Jos nyt jatketaan vielä tätä abikeskustelua, niin mitä mieltä olitte ruotsin ja englannin kuuntelun tasoista. Mulla kans meni tuo ruotsi ihan :eek: , ja ainakin meidän koulussa kehuttiin sitä melko vaikeaksi. Englannin kuuntelu meni suht koht hyvin, taso oli mielestäni normaali, ei sen helpompi tai vaikeampi kuin edelliset yo-kuuntelutkaan.

Ruotsissa en ollut mut englanti tänään oli melko selkeä. Osa kysymyksistä oli aikas mutkikkaita kuten viimeisen osion pari tehtävää. No, viikko menee ja sitten nähdään miten omat vastaukset piti paikkansa:D

Enkun kuuntelu

Joo no ruotsin otin jo syksyllä mut tänään oli enkku. Oon ihan paskana ku piti herätä niin aikasin ku tottunu nukkuun aina yli puolen päivän täs lähiaikoina!!! Monivalinnat oli ihan helppoi kunnes ruvettiin jauhaan siit hikoilujutusta. Meiän poppikone nykäs äxät ja alko pompotteleen sitä kiekkoo ihan miten sattu ja muutamii sanoi ei tullu ollenkaan tai jäi kesken:mad2: !!!! Sama paska jatku avoimissa ja vikast jutusta ei saanu poimittuu ku muutamia sanoja sieltä täältä. Ainoo minkä tunnustan menneen ohi oli se miten joku lääkärijuttu vaikuttaa kuolemiin Lontoossa!?!?

Jees, Abi ollaan ja penkkareit ootellaan..

Ruotsin kuuntelun avois olin hiukan hukas(ei ollu mikää yllätys:D )

Mun mielestä noi ruottin kuuntelut oli ihan vitusta en ymmärtäny edes puoliakaan. Avoimet oli ihan ylivaikiat, joku vitun vammaanen yrittää selostaa jotaki yritä siitä sitte ottaa selevää. Enkku oli ihan suht koht normaali paitsi avoimet meni vähä ohitte, mutta jotakin koitin arvata. Mulle jäi epäselväksi se ooppera juttu.

Enpä uskalla sanoa enkun kuuntelusta mitään... kait sieltä nyt ainakin 70 pinnaa tulee, joka on tietenkin aivan paska. *ttu ja mulla on enkku ollut 9, joskus 10.

Abi myös minä, 20h risteily (ehkä, kuka tietää... pääasia että viina virtaa!) tiedossa. Ylioppilasta minusta ei tänä keväänä tule, tokkopa myöhemminkään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom