Löytyykö abiturienttejä (no miten ikään kirjotetaankaan)?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suiza50
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Smurffi69
Mun mielestä noi ruottin kuuntelut oli ihan vitusta en ymmärtäny edes puoliakaan. Avoimet oli ihan ylivaikiat, joku vitun vammaanen yrittää selostaa jotaki yritä siitä sitte ottaa selevää. Enkku oli ihan suht koht normaali paitsi avoimet meni vähä ohitte, mutta jotakin koitin arvata. Mulle jäi epäselväksi se ooppera juttu.

Samaa mieltä.. ruotsin kuuntelut oli lievästi sanottuna hankalat, taitaa pisterajat tippua alas tänä keväänä. Tuon oopperajutun mä käsitin niin että se nainen oli raskaana ja sen ois pitäny esittää neitsyttä ja sit se haastoi ne oikeuteen kun ei saanu roolia.

Ja abiristeilylle lauantaina :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kuuntelut

Joo.. Ne ruotsin kuuntelun avot oli tosissaan ihan syvältä.. Siitä möngerryksestä ei meinannu oikeen saada selvää.

Mutta enkun kuuntelu oli ihan normaalia tasoa.. olen vaikeampiakin kuunteluja tehnyt...

Re: Enkun kuuntelu

Originally posted by Boltsi
Ainoo minkä tunnustan menneen ohi oli se miten joku lääkärijuttu vaikuttaa kuolemiin Lontoossa!?!?

Hyvä arvaus, että lääkärien suurenpi määrä vähentää kuolemia lontoon sairaaloissa

Aina menny avot heikommin kuin monivalinnat, mutta nyt tais mennä melkee päinvastoin. Sekä ruottissa että enkussa sain kaikkiin avoihin ihan fiksut vastaukset. Nauratti kyllä se cp niissä ruotsin kuunteluissa :lol1: Ainoo, mihin en saanu kunnon vastausta oli se, missä se yks apina modifioiduin hammasraudoin popsi ranskalaisia ja sit sillä jäi joku pussi kiinni niihin ja sit sille naurettiin :D Laitoin siihen, että sillä oli irrotettavat hammasraudat, niihin jäi ruokaa, sit meni takas sinne mestaan ja ne työntekijät nauro sille koska safkaa oli noissa raudoissaa???????

Koska noita tuloksia sais kysellä? Joskus hiihtolomilla?

Originally posted by lentsikka
Joo'o 13.2 Turku-Tukholma-Turku :kippis1:

mikäs laiva? ite ollaan kans tulos abi kruisingille samana päivänä samalle reitille, laivana europe... et nähdääb mahdollisesti sielä :)

Ainoo mikä noissa kuunteluissa, ja yleensäkin ylioppilaskirjoituksissa kyrsii on se, että vastausvaihtoehdot on liian lähellä toisiaan. Olis selkeet vaihtoehdot joista 1 on oikein, niin sais ne kokeet olla reilusti vaikeempiakin. Tällä hetkellä meininki on se että (melkein) kaikki tajuaa täydellisesti mistä esim. luetunymmätämisessä on kysymys, mutta vastausvaihtoehdon joutuu silti arpomaan, kun kaikki vaihtoehdot vaikuttaa oikeilta tai sitten ei yksikään. Sitten kuunteluissa sieltä nauhalta tulee jotain täydellistä suomenruotsin kirjakieltä jota ymmärtää vaikkei olis ruotsia lukenu kuin kansalaisopiston kirjekurssin, mutta vaihtoehdot on taas jotain aivan uskomattomia. Ottasivat vaikka jostain Malmön kadulta ne nauhojen lukijat, ja tekisivät selkeät kysymykset, niin kirjoitukset palvelis vähän paremmin tarkoitustaan, eikä tarttis arpaa heittää valitessaan oikeeta vaihtoehtoo. Tai sitten vaihtoehdot pois ja suomeks vastattais joka kohtaan, ja aikaa olis sen verran että kerkeis oikeesti kirjottaan jotain.

Ruottin kävin kuuntelemassa, ja tuntu että perseelleen meni (varsinki avoimet). Monivalinnoista tuli sitten 27 tai 28, ihan OK, avoimista en tiiä. Syksyllä sain 29 ja 9, eli heikommin meni :mad2: perkele.

Originally posted by slade
Samaa mieltä.. ruotsin kuuntelut oli lievästi sanottuna hankalat, taitaa pisterajat tippua alas tänä keväänä. Tuon oopperajutun mä käsitin niin että se nainen oli raskaana ja sen ois pitäny esittää neitsyttä ja sit se haastoi ne oikeuteen kun ei saanu roolia.

Ja abiristeilylle lauantaina :kippis1:

Prkl! Katoin että jes joku pakkotoistosta tulee kans lauantain risteilylle, mutta sitte vilkaisin nimeä.. äh :)

Originally posted by Smurffi69
Mulle jäi epäselväksi se ooppera juttu. [/B]

Luulempa että se käsitteli sitä B. Halliday nimistä tätiä joka haastoi oopperan oikeuteen kun ei päässyt raskaana ollessaan teinineitsyen-rooliin. JOS KÄSITIN oikein olisi ollut esitys hetkellä kuudennella kuulla raskaana:rolleyes:

Enkussa kyllä huomaa ne YO-lautakunnan "huijaus" yritykset, et laitetaan joku sama sana vaihtoehtoihin ku kuuntelussa oli. Mutta ruotsi on iha arvailuu. No en oo kyl kuullu et kellään olis menny tosi hyvin.

29/30 enkun monivalinnoista. Saas nähä miten avoimien kanssa käypi.

Penkkareitten jälkeen Hesperiaan.
Ja 15.2 laivalle hesa-tukholma-hesa., Ollaan vissiin mammothin kaa samalla laivalla:kippis1: Voitas vaikka lähtee bisselle:kippis1:

Originally posted by myyk
Penkkareitten jälkeen Hesperiaan.
Ja 15.2 laivalle hesa-tukholma-hesa., Ollaan vissiin mammothin kaa samalla laivalla:kippis1: Voitas vaikka lähtee bisselle:kippis1:

heh heh ;) :D

Ee hele on se vaikee pysyä koko päivä pienessä tai vähän isommassa tuiskeessa. Olo on aika järkyttävä eikä ruokaakaan löydy mistään :mad2:

Kippis! :kippis1:

Onko muuten tietoa saako hesperiaan lippuja vielä ovelta? Etukäteen myytävät liput loppu koululta ennenkuin pääsin käsiksi.

Huhhuh!!! Nyt on risteilyltä suoriuduttu kotiin ja olo on mahtava:kippis1: !! Toisinsanoen laivalla nukuin pari tuntii ja heti ku pääsin kotiin ni rupesin purkamaan mun doppelbock varastoa. Toin kaks lavaa ja oon kiskonu niit koko päivän ja koht pitäis suoriutuu jatkoille:kippis1: Ei kai täs muuta voi ku jatkaa ryyppäämistä ja huomen kyykky maksimi heti aamusta(Yeah right!):kippis1: :kippis1:

Originally posted by Boltsi
Huhhuh!!! Nyt on risteilyltä suoriuduttu kotiin ja olo on mahtava:kippis1: !! Toisinsanoen laivalla nukuin pari tuntii ja heti ku pääsin kotiin ni rupesin purkamaan mun doppelbock varastoa. Toin kaks lavaa ja oon kiskonu niit koko päivän ja koht pitäis suoriutuu jatkoille:kippis1: Ei kai täs muuta voi ku jatkaa ryyppäämistä ja huomen kyykky maksimi heti aamusta(Yeah right!):kippis1: :kippis1:

ettei vain raijalla :urjo: olisi asiaa tohon sun mahtavaan oloon? :lol2:
oli kyl aika herkku risteily, pakko myöntää, koko päivä menny makoillessa ja nukkuessa, huomenna sitä toivon mukaan pääsee jo normaali rytmiin.

Jepjep.. Eilen illalla tulin Isabellan Turku-Tukholma-Turku risteilyltä. Oli mahtava reissu! Kaikki rahat meni baariin. Tax Freestä en kerenny ostamaan mitään. :D Oltiin sitä sitten sekä Torstaina, että Perjantaina aikamoisessa tuiskeessa. Tosin Torstaina paljon pahemmassa... Perjantai päivä menikin sitten pahaa oloa parennellessa... ja sitten illalla uudestaan. :kippis1:
Nyt sitten ei ookaan enään rahaa yhtään ja velkoja sitäkin enemmän.. mutta oli se sen arvosta. :cool:

OoDee

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom