Löytyykö abiturienttejä (no miten ikään kirjotetaankaan)?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suiza50
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by VahvaJussi
Keväällä mä en kerennyt kirjoittamaan kuulakärkikynäversiota ollenkaan. 0 pistettä. :lol2:

Joo ens kerralla vois varata 1-2h pelkkää puhtaaks kirjotusta varten... 40min ei riittänyt tänää :) Yks kappale jäi kirjottamatta lopusta..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Reaali oli tänään. Tuli vähän kiire, 10 min jäi aikaa kirjoittaa vika essee :) Noh, kai se läpi menee.

Dhjuu, tänään tuli reaalia kirjoteltua.
Vastasin suurimman osan bilsaan ja tuntu että meni ihan hyvin. Strutsi tehtävä ja vika tehtävä jäi väliin.

Fysiikan alkupään tehtävät näytti aika helpoilta, mut ei uskaltanu vastata ku ei ollu fysiikkaa lukenu.

YTL päätti vittuilla lyhyiden kielten kuunteluissa opiskelijoille oikein kunnolla. Ainaki ranskassa ja saksassa tuli ekaa kertaa mukaan avoimet kysymykset :curs:. Meikän ranskan kuuntelu menikin sitten aika vituiks. N. 20 pojoa vähemmän ku tähänastisissa harjoituskuunteluissa.

Originally posted by madjack
ei motivaatiota tuohon opiskeluun ole oikein ollut.

Aijaa.. No ois huomenna ruotsin kirjotukset ja vois ehkäpä kohta alkaa lukemaan.. Voi mennä pikkusen vituiks, mut no huomenna iltapäivällä sit purkamaan paineet salille.. Ihan :david: -olo tulee aina kun pitää alkaa lukeen, mut en oo näköjään ainoa :david:

Originally posted by Mige
Aijaa.. No ois huomenna ruotsin kirjotukset ja vois ehkäpä kohta alkaa lukemaan.. Voi mennä pikkusen vituiks, mut no huomenna iltapäivällä sit purkamaan paineet salille.. Ihan :david: -olo tulee aina kun pitää alkaa lukeen, mut en oo näköjään ainoa :david:

Täysin sama tunne. Vielä ei oo jaksanu lukee sivuukaan kesän jälkeen, ehkä kohta vois vähän yrittää. Kannattaa katsoa tämä: http://www.yle.fi/abitreenit/ruotsi_uusi/index.html

No tänään oli sitten se kaikkien pelkäämä ja vihaama matikka! Mun mielestä ihan nakki koe verrattuna joihinkin aikaisempien vuosien kokeisiin. 7:ään tehtävään sain vastattua mielestäni täysin oikein. No, eiköhän siitä nyt M ainakin paukahda. :kippis1:

Originally posted by VahvaJussi
Mun mielestä ihan nakki koe verrattuna joihinkin aikaisempien vuosien kokeisiin.
Joo. En ollu ite kirjottamassa, mutta meidän matikan opettaja kertoili seuraavaa:
"Kävin valvomassa koetta vähän aikaa ja vilkaisin koepaperia. Tällä kertaa se koe oli tarkoitettu ihmisille... Elikkä nyt siellä oli sellaisia tehtäviä, joita opetellaan lukion matikan kursseilla."

:lol2:

Minäkin olin tänään uusimassa matematiikka sattuneesta syystä! :curs: Koe vaikutti... uskaltaako tuota ääneen sanoa.. helpolta. Se laittaa vähän huolestuttaan. 7 tehtävään vastasin kokonaan. 3 koitin saada vielä säälipisteitä :thumbs:

Originally posted by rintafile
Mun mielestä on ihan älytöntä selittää jotain "muutaman pisteen vajaa E" -juttua. Jos on saanut M:n, niin se on M eikä vajaa E. Rajat määräytyy ja aina löytyy ne, jotka jää pisteen päähän paremmasta arvosanasta.
AAMEN! Taas tänää sai kuunnella noita elämäänsä kyllästyneitä mussuttelijoita.
Ottakaa henki pois itteltänne jos ette kestä totuutta.

Omat tulokset:
Enkku C
Ruotti A
Matsku (lyhyt) C
Reaali C

Ihan ok meni mun mielestä. Keväällä on kuitenki varsinaiset kirjotukset
ja lukuloma. Näihin kirjotuksiin "ehin" (=jaksoin) lukee yhteensä tunnin.
Noh, varmaan aika lähelle samat arvosanat olis tullu vaikka olisinki lukenu kunnolla.
Keväällä onki vuorossa sitte äikkä, ruotti, enkku ja matsku. Reaalia
en jaksa uusia.

Originally posted by Wildemar
E:tä tuli enkusta ja ruotsista, että pätkähti! Olis pitäny se enkku hoitaa sinne ällään. :4:

Sama täällä, sinänsä hauskaa kun ruotsista oli tavoitteena C. Enkku jäi 10 pistettä L:stä, hyvä ettei mennyt ihan rajoille niin ei vituta kovinkaan paljoa.

Ruotsista 242 pistettä. 243 pisteellä olis saaanut e:n :itku:. No, ei voi mitään. Keväällä uusiks.

Ruotsista tuli B. :4:

Olisi kyllä aihetta :kippis1: .

On se helvetin hyvä, että yliopistoihin valitaan pelkän valintakokeenkin perusteella. :lol2:

keskipitkästä ruotsista B... Vituttaa kun jäi C:stä kahdeksan (8) pistettä! Voi kakka! :itku: Kai sitä tarvitsee vielä koittaa keväällä ihan vitsillä.

Tähän voisin vetästä tämmösen omakohtaisen kokemuksen että ei ne kirjotukset kaikkea ratkaise, itse kirjoitin pitkästä matikasta A:n ja silti menin kevyesti keikkuen tuotantotaloutta lukemaan Lappeenrantaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom