Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Elikkäs mitkä laitteista ovat kaikista hyödyllisimpiä/tarpeellisia, jos vaikka jonkun pienimuotoisen salin tekisi autotalliin, kun täällä on vain 1 sali johonka pitäisi ostaa joltakin toiselta osakkuus ketä haluaa myydä.
Onko joku tehnyt itse power rackia ? :D En haluis maksaa paljon joten ajattelin jos itse tekisi
Power rack kannattaa ehdottomasti hankkia niin sen ympärille voit kasata mitä vaan. Lisäksi penkki ja levytanko sekä riittävästi painoja niin tuollahan pääsee pitkälle.
Levytangon ja painojen jälkeen kyllä se lähtee siitä voimatelineestä (power rack) liikenteeseen. Sitten liikuteltava joko säädettävä tai tasapenkki. Vielä 50mm päillä olevat kässärikahvat ja hyvät lukot niin saa pirun hyvät treenit. Voimistelurenkaat on myös helvetin hyvät.
Kyykkytelinettä ja erillistä penkkipunnerruspenkkiä ei kannata kotisalille hommata kun voimateline ajaa molempien hommat.
Ostin tuon tasapenkin keväällä, penkki on todella vakaa ja jämäkkä hintaisekseen, mutta pehmusteosa on liian kapea. Tämä haittaa sekä kapeassa penkissä sekä kp-penkissä jolloin on vähän huojuva fiilis. Mutta kuten yllä todettiin, paremmat penkit ovat paljon kalliimpia, tuo penkki on tajuttoman halpa.
Joo, ehdottomasti power rackille multakin ääni. Hankein ensin penkki punnerrus penkin mutta sen sai vaihtaa jo vuoden päästä power rackiin. Se on kuitenkin monipuolisuuden lisäksi myös tilaa säästävä ratkaisu ja vaikka itellä on n. 40 neliön kotisali niin sitä tilaa ei ole liikaa.
No eikös tekijämies ota sen vanhan pehmusteen helvettiin ja tekee tilalle leveämmän?
Mistä kannattaisi tilata hinta/laatusuhteeltan hyvä power rack? Kovasti tekisi mieli kehittää kotisaliani...
Mistä kannattaisi tilata hinta/laatusuhteeltan hyvä power rack? Kovasti tekisi mieli kehittää kotisaliani...
Ei millään pahalla mutta noita ei kannata verrata samana päivänäkään. Lisäks saken vehkeissä kannattaa huomioida että niissä on jälleenmyynti arvoa kuin iPhonessa
Mutta joo ei kyllä ihmeitä vaadi itse tehdä/teettää. Tässäkin ketjussa pyöriny jonkulaiset piirrustukset.
e: itse tein teollisuuden lavavarastohyllyn päädyistä. Ei maksanut mitään ja kantavuutta 3000 kg :)