Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suosittelen lämpimästi tätä. Itse teen pohkeita sarjan aina heti kyykkysarjan päälle samoilla painoilla. Esim. jos kyykyssä kymppejä niin päälle n. 15 toiston sarjaa pohjenousuja ja sitten vasta tanko telineisiin. En kyllä erikseen jaksais pohkeita treenata ollenkaan.Ottaa tangon niskaan kuten kyykyssä, paineet ja kaikki kuten kyykyssä - mutta tehdäänkin pohjenousu. Samalla tulee overloadia keskivartalolle ja pohkeet kyllä tykkää vaikka tehtäisiin ilman venytystä.
Suosittelen jokaiselle.
Ei ne ainakaan pienene tuolla..
Tämä on just se ainoa liike mitä minäkin pohkeille teen. Kyykkypainoihin tosin pitää lisätä reilusti rautaa tai muuten sarjat kestäis ikuisuuden.Suosittelen lämpimästi tätä. Itse teen pohkeita sarjan aina heti kyykkysarjan päälle samoilla painoilla. Esim. jos kyykyssä kymppejä niin päälle n. 15 toiston sarjaa pohjenousuja ja sitten vasta tanko telineisiin. En kyllä erikseen jaksais pohkeita treenata ollenkaan.
~16m2 autotalli
Mitäs kaikkea tuonne 16m2 kotisalille mahtuu? Ja mitkä ovat mitat noin muuten, eli pituus x leveys, entä huonekorkeus?
Laita valokuva kanssa, kiinnostaa
@Force Joo, aika todella kattava setti vaikuttais olevan. Minulla on vapautumassa juurikin 5x3m alue kuntosalille ja siksipä kiinnosti että mitä kaikkea tuollaiseen tilaan saa..
Mikä ylätalja tuo on?Tuossa oma 15m2 sali katso liitettä 154582 katso liitettä 154583
Mikä ylätalja tuo on?
Näkyvät paremmin.