Kotisali

Ottaa tangon niskaan kuten kyykyssä, paineet ja kaikki kuten kyykyssä - mutta tehdäänkin pohjenousu. Samalla tulee overloadia keskivartalolle ja pohkeet kyllä tykkää vaikka tehtäisiin ilman venytystä.
Suosittelen jokaiselle.

Ei ne ainakaan pienene tuolla..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ottaa tangon niskaan kuten kyykyssä, paineet ja kaikki kuten kyykyssä - mutta tehdäänkin pohjenousu. Samalla tulee overloadia keskivartalolle ja pohkeet kyllä tykkää vaikka tehtäisiin ilman venytystä.
Suosittelen jokaiselle.

Ei ne ainakaan pienene tuolla..
Suosittelen lämpimästi tätä. Itse teen pohkeita sarjan aina heti kyykkysarjan päälle samoilla painoilla. Esim. jos kyykyssä kymppejä niin päälle n. 15 toiston sarjaa pohjenousuja ja sitten vasta tanko telineisiin. En kyllä erikseen jaksais pohkeita treenata ollenkaan.

Suosittelen lämpimästi tätä. Itse teen pohkeita sarjan aina heti kyykkysarjan päälle samoilla painoilla. Esim. jos kyykyssä kymppejä niin päälle n. 15 toiston sarjaa pohjenousuja ja sitten vasta tanko telineisiin. En kyllä erikseen jaksais pohkeita treenata ollenkaan.
Tämä on just se ainoa liike mitä minäkin pohkeille teen. Kyykkypainoihin tosin pitää lisätä reilusti rautaa tai muuten sarjat kestäis ikuisuuden.

Jos vielä hankin jalkaprässin jossain vaiheessa, niin sitten saa toisenkin pohjeliikkeen kotisalin arsenaaliin.

10-11v sitten kun salia kasailin oli todella paljon vähemmän valikoimaa kaikessa salitavarassa. Onkin tullut vuosien varrella täydenneltyä ja vaihdettua jotain tavaraa. Nykyään on varsin monia liikkeitä ja paljon valikoimaa. Yksi mihin panostaisin +500 € on salin lattialle kumimatot. Nyt on ~16m2 autotallin lattia 10mm kuljetinhihnalla peitetty. Haisi varmaan 8 vuotta kumille ja jos tallissa säilytti esim jotain tekstiilejä ne haisi kumille vahvasti. Ei varmaan kovin terveellistäkään hengitellä vahvaa kumihatsia, mutta eipä siellä asuta. Vieläkin vähän haisee. Nyt saa näköjään 43mm paksua salikäyttöön tarkoitettua kerroskumimattoa vähän alle 50€/neliö esim strength shopista.

Mitäs kaikkea tuonne 16m2 kotisalille mahtuu? Ja mitkä ovat mitat noin muuten, eli pituus x leveys, entä huonekorkeus? (n)
Laita valokuva kanssa, kiinnostaa :rolleyes:

Joo voin laittaa kuvia kun pääsen tänään kotiin ja salille. Olen aika todella tyytyväinen saliin. Mitat mitä on vapaata tilaa salikäyttöön on vajaa 5m x hieman yli 3m. Pitää katsoa tarkemmin.

Body Solid GPR378 räkki mihin tehty itse uusi moniote leuanvetotanko, itse tehdyt dippikahvat ja tehty reiät vetokumitapeille.

Voimaharjoittelu säädettävä penkki (600€)
Body-Track BT530 ylä/alatalja

Tangot:
ATX Black Mamba perustanko
40mm akseli
Trap bar
ATX ssb
Strength shop bow bar (buffalo bar)
Laakeroidut kässärikahvat 50mm levyille
40mm kahvalla olevat kässärikahvat 50mm levyille
Mutkatanko
Itsetehty tukkitanko (log bar)

Vähän yli 300kg levypainoja;
4x10 kg bumberit
4x20
2x15
8x10
16x5 (kässärikäyttöön hyvät)
8x2,5
4x1,25
4x0,5

Välineistöä;
Paljon taljakahvoja
Täysi setti kaikkia 104-, 60- ja 30 cm vetokumeja
Fat gripsejä
Kahdet Voimistelurenkaat ja paikka katossa
Pukki yhden jalan penkillenousua yms. varten
Grippereitä
30kg painoliivi (1,5kg tarkkuudella säätö)
Jumppapallo
Dippivyö
Vetoremmejä
Ja jotain muutakin pikku välinettä

@Force Joo, aika todella kattava setti vaikuttais olevan. (y) Minulla on vapautumassa juurikin 5x3m alue kuntosalille ja siksipä kiinnosti että mitä kaikkea tuollaiseen tilaan saa.. :unsure:

Tuossa oma 15m2 sali :) 20190503_185906.jpg 20190503_185832.jpg

@Force Joo, aika todella kattava setti vaikuttais olevan. (y) Minulla on vapautumassa juurikin 5x3m alue kuntosalille ja siksipä kiinnosti että mitä kaikkea tuollaiseen tilaan saa.. :unsure:

Unohtui tuossa mainita kahvakuulakokoelmani mihin kuuluu seuraavat kuulat;
6, 8, 12, 16, 20, 24, 30, 36, 44, 52 ja 60

Oli myös 70 kg kuula, mutta möin pois kun tuntui niin painavalta :D

Mikä ylätalja tuo on?

BARBARIAN-LINE LATZUGGERÄT MIT 125 KG STECKGEWICHTEN. Saksasta Megafitness Shopista tilattu. Vähän eri väritys nykyään, mutta muuten näyttäisi samalta kuin oma. Pari laakeria meni rikki melko pian, mutta ne vaihdettiin ja muuten oon ollut oikein tyytyväinen. Reilu viis vuotta ollut käytössä.

Pari kuvaa lisää. Huomasin että näitähän voi liittää suoraan postiin. Näkyykö nää paremmin kuin nuo imgurin kuvat?

Tossa yksi mukava homma kun saa soittaa haluamaansa musiikkia haluamallaan volumella. Vanhat Missionin kaiuttimet ja isohko subbari kaverina ja Sonyn viritinvahvari mihin puhelin kiinni bluetoothilla ja poppi soimaan.

IMG_20190507_191622642.jpg

Tossa itsetehdyt dippikahvat turvapinnojen väliin
IMG_20190507_191851856.jpg IMG_20190507_191913530.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom