Tekevät kun kerkeää ja jälki on mitä on.Oli ensimmäinen ja viimenen kerta ku niiltä tilaan mitää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tekevät kun kerkeää ja jälki on mitä on.Oli ensimmäinen ja viimenen kerta ku niiltä tilaan mitää.
Jos mulle kelpaa laakeroimaton tanko, niin mulle kelpaa sinnepäin tehtyki tanko. :P ja ammattikoulu on lähellä, mutta tilasin sieltä joskus tietyn mittasia putkia neliölaput hitsattuna päihin niin odotin niitä kuukausitolkulla eikä niistäkää tullu ees hyviä. Oli ensimmäinen ja viimenen kerta ku niiltä tilaan mitää.
Pistäppäs yv:tä niin tehdään tanko
Ei perkele onko noin ystävällisiä ihmisiä olemas? Vai ootko joku trolli botti mitä näitä on :D niik sähän väänsit ne saatanan hienot käsipainotki itelles? Laita sä mulle sähköpostiosote, mä koitan tän päivän aikana piirtää sulle jonkilaista mittakuvaa millaseen telineeseen se tanko tulis. En kyllä olisi uskonu että joku oikein TARJOUTUU vartavasti tankoa tekemään..
Kysymys kotisallin liittyen. Vanhoista vammoista juhtuen en pysty tekemään kyykkyä juurikaan, tai ainakaan sellaisilla painoilla joista olisi hyötyä. Kurja juttu. Olen miettinyt jos linkin mukaisesta laitteesta voisi olla apua. Osaisikohan joku sanoa miltä PK seudun salilta tuollainen löytyy, niin voisin käydä testaamassa. Kraftwerkin vaakaprässillä (vai onko se vaakahack itseasiassa nimeltään) pystyn tekemään mukavasti yleensä, mutta ottaakohan linkin laite samalla tavoin ongelmaa pois alaselän ja polven nivelsiteiden osalta?
Megatec jalkakyykky / pohjelaite - GoFitness
Tietääkö kukaan mistä saisi sellaisia liukulätkiä mitä voisi käyttää treeneissä. En tiedä onko niille des mitään suomenkielistä vastinetta, mutta englanniksi ne taitavat olla "sliders". Jossakin päin taitaa olla huonekaluliikkeissä vastaavia lätkiä, mitkä on tarkoitettu huonekalujen alle laitettavaksi helpottamaan niiden siirtämistä. Mistähän tuollaisia kannattaisi katsella?
Laitanpa minäkin kotijumppanurkastani kuvan, koska juuri tänään olin erityisen tyytyväinen siihen!
(siitäkin huolimatta, että odottelen vielä joitakin painolevyjä GoFitnekseltä)
Ihan riittävän hyvin pystyy selkävaivainen naisihminen jumppailemaan.
Tilanpuutteen vuoksi on säädävä kahvakuula (kahva+levyt) ja säädettävät käsipainot, pätkätanko. Leuanvetotanko löytyy muualta asunnosta.
Note: Tuo teline ei ole alunperin ollut kyykkäämiseen vaan irrotettu sellaisesta isosta monitoimilaitehässäkästä ja modattu tuohon tarkoitukseen. Siitä syystä tuossa ei ole kunnollisia turvarautoja (no ei ole, ne ovat jumppakuminauhojen pidikkeitä ). Selän vammojen johdosta en näe enää ikinä kyykkääväni isoilla painoilla ja sellaiset jumpat voi halutessaan tehdä salilla sitten.
Liekö naisihmisyys vaikuttaa mutta olen kyllä todella iloinen, että ostin tuon ison peilin! Tuo mukavasti avaruutta. Ilman sitä tuo huone tuntuisi kovin ahtaalta, siellä kun on toisella seinustalla 2 työpöytää ja tuossa peilin vastakkaisella seinustalla vielä kirjahylly.
Ihan riittävä setti minulle.
200 €, kotiovelle toimitettuna.Paljonko tuollainen peili maksoi?
Tuli kyllä tehtyä aika lailla #hyvävelihintaan, jokunen kymppi jää vaivan palkkaa, mutta näitä on mukava tehdä kun aihe kovasti kiinnostaa .^On kyllä siisti. Tuolle tais tulla jo hintaa jonkin verran
Tuli kyllä tehtyä aika lailla #hyvävelihintaan, jokunen kymppi jää vaivan palkkaa, mutta näitä on mukava tehdä kun aihe kovasti kiinnostaa .
Tuli kyllä tehtyä aika lailla #hyvävelihintaan, jokunen kymppi jää vaivan palkkaa, mutta näitä on mukava tehdä kun aihe kovasti kiinnostaa .