Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko kokemuksia ja suosituksia kuntosalitasoisesta järeästä säädettävästä vinopenkistä hintaluokassa 400e-600e?
Lainaan omaa aikaisempaa postausta.Onko kokemuksia ja suosituksia kuntosalitasoisesta järeästä säädettävästä vinopenkistä hintaluokassa 400e-600e?
Hinta-laatu-suhde ehdottomasti kohdallaan.
Todella jykevä tasa-/vinopenkki ja hinta oli alle 400 euroa. Itse valitsin tämän penkin siitä syystä, että penkin säätäminen eri asentoihin on suorastaan nautinnollista, kun ei tarvitse mitään tikkua työnnellä johonkin reikään ja kiristellä perään.
Et voi seinään kiinnittää tankoa? Rogue jammer pull-up bar olis mun valinta jos pitäisi sisälle laittaa tukeva leuanvetotanko.Dippi ei oo tärkeä, mutta haluaisin vedellä leukoja kunnolla, sekä tehdä jalkojennostoja. Oviaukkotanko oman kämppäni kääpiöoviaukkoihin on hemmetin vittumainen näin pitkälle.
Vähän arvelluttaa laittaa seinään. Ei oo tietoa missä kohtii olisi riittävän tukevat rakenteet takana ja sen pitäisi kestää kunnon lisäpainoja ilman pelkoa.Et voi seinään kiinnittää tankoa? Rogue jammer pull-up bar olis mun valinta jos pitäisi sisälle laittaa tukeva leuanvetotanko.
Jalan nostot teen kotisalilla dippi-telineessä, minusta parempi liikekin niin tehtynä kuin tuollaisessa kahvoissa kyynärpäillä "roikkuen".
Jos on yleisen puurunko kipsilevyillä seinät niin tuo roguen malli on just niihin hyvä, ei oo kiinnitysreikiä vaan hahlot joten sopii eri kokoisiin oviaukkoihin ja yleensä oviaukon reunoilta menee tolpat kattoon asti joten niihin vaan kiinni. Rakenneilmaisimella tietty helppo varmistaa että ovat siellä.Vähän arvelluttaa laittaa seinään. Ei oo tietoa missä kohtii olisi riittävän tukevat rakenteet takana ja sen pitäisi kestää kunnon lisäpainoja ilman pelkoa.
Tai sitten joku halpa mutta hyvähkö powerräkki joka sitten toivottavasti joskus siirtyisi varsinaiselle kotisalille.
Tein tuollaisen itse ja säästin vajaa 200€. Tais mennä pari kymppiä rahaa. Vois vielä maalata niin tulee hieman siistimpi. Pitää vielä tehdä sellainen hieman erinlainen trap bar tanko.
katso liitettä 155387 katso liitettä 155388
Noniin siinähän on 50mm putkea pari palaa ja jotain RHSää myös? Ostitko @J.S.P nuo jostain alan liikkeestä vai kuinka? K-raudasta kortti heiluen?
Tee mullekki tuollanen 30mm päillä. Mulla ei oo kotona laakeroituja tankoja tai muitakaa hienouksia mutta, 30mm rautakiekkoja jotain 300kiloa. Tekisin itte muttaku oon hitsaustaidoton raksamies :D
Jaa, pitääpä katsoa. Kun toisille tekee niin joutuu liikaa mittaileen että tulee siisti. Itelle kelpaa sellainen kuin jaksaa tehdä. Jos siellä on ammattikoulu lähellä niin nehän tekee rautojen hinnalla.