Tässä se tuli miksi en pärjää pystypainissa mutta maassa taas pärjään. Mun olemattomat pohkeet!3. Joudut pystypainisille ja puskette toisianne vastustajan kanssa kuin taistelevat hirvaat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä se tuli miksi en pärjää pystypainissa mutta maassa taas pärjään. Mun olemattomat pohkeet!3. Joudut pystypainisille ja puskette toisianne vastustajan kanssa kuin taistelevat hirvaat
Siitä vaan pohkeita treenaamaan. Luulisi niihin voimaa saavan lisää, vaikka kokoa ei tulisikaan.Tässä se tuli miksi en pärjää pystypainissa mutta maassa taas pärjään. Mun olemattomat pohkeet!
Kyllä se polven kulma on ratkaiseva siinä, kumpaan se liike kohdistuu. Itse en tee ollenkaan polvi koukussa -liikkeitä, koska kyseisen lihaksen kasvupotentiaali lienee lähes mitätön ja muutenkin menisi kotisalilla vähän vaikeaksi tuo istuen tehty versio.En millään pysty allekirjoittamaan ensimmäistä väitettäsi. Se, että tekeekö istuen tai seisten ei vielä suoraan kerro sitä kumpaan kantalihakseen rahitus kohdistuu ja missä suhteessa.
Pohjetreenin yleisimmät ongelmat onPohkeet Yksi jalka kerrallaan ja toisella tukea ottaen räkistä. Vastuksena SSB mikä pysyy ilman käsiä ja vastusta ei tarvi paljoa yksi jalka kerrallaan. Tosin itse en treenaa pohkeita, mutta tullut kokeiltua kyseistä liikettä.
Ootko ikinä treenannut pohkeita samanlaisella volyymillä kuin esim. hauiksia? Monella bodarilla tulee hauiksille helposti joku 20 (suoraa) sarjaa viikossa. Tähän päälle epäsuorat sarjat selkätreenistä. Sitten sama tyyppi treenaa pohkeita 9 sarjalla viikossa ja ihmettelee, kun eivät kasva.Aika heikosti siitä on vaan apua, jos on geneettisesti laihat pohkeet. Ehdottomasti eniten genetiikkaan peilautuva lihasryhmä. Minulla on reiden ympärys likellä 70cm ja pohkeet 38cm. Treenaamatta oli jotain 30-35cm. Kädetkin on kuitenki 50cm ja forkku pohkeen paksunen. Tulee niitä pumpattua edelleen toisinaan vaikkei missään ikinä näykään. Monilla urheilemattomilla ihmisillä on lihaksikkaammat pohkeet; myös monilla naisilla. Junnuna harrastin mm. hiihtoa, yleisurheilua ja jalkapalloa, joissa kaikissa pohkeet työskentelee ja päälle 13v punttia. Olen uskonut jo aika päiviä sitten, että pohkeita en sais muutakuin öljyinjektiolla.
Kuinka iso pakka?Ylä-/alatalja-kombo. Itse en ylätaljaa tee, kun leuanvetotankoja löytyy räkistä parikin, mutta alatalja, ojentajat ja vatsat tällä saa vedettyä kivasti. Hinta oli alle tonnin.
115 kg pakka ja vastussuhde 1:1.Kuinka iso pakka?
Hienot ja varmasti hyvät penkki ja talja, mutta arvelen, että ne on tehty Kiinassa?Hommasin pari vahvistusta salille Barbarianilta ja Megateciltä ja täytyy sanoa, että hinta-laatu-suhde on kyllä kohdillaan näissä. Ilmeisesti nämä firmat ovat eräänlaisia sisaruksia ja tekevät tuotteensa samalla tehtaalla jossain Saksassa.
Juu, näinhän se varmasti on. Eli se yhteinen tehdas, josta olen jostain lukenut, on varmasti juuri Kiinassa. Mutta suunnittelu- ja kehitystyö tehdään Saksassa ja jälki sen mukaista.Hienot ja varmasti hyvät penkki ja talja, mutta arvelen, että ne on tehty Kiinassa?
Barbarian linen half rack on ainakin erittäin laadukaasti rakennettu ja tukeva.Juu, näinhän se varmasti on. Eli se yhteinen tehdas, josta olen jostain lukenut, on varmasti juuri Kiinassa. Mutta suunnittelu- ja kehitystyö tehdään Saksassa ja jälki sen mukaista.
Kyllä se polven kulma on ratkaiseva siinä, kumpaan se liike kohdistuu. Itse en tee ollenkaan polvi koukussa -liikkeitä, koska kyseisen lihaksen kasvupotentiaali lienee lähes mitätön ja muutenkin menisi kotisalilla vähän vaikeaksi tuo istuen tehty versio.
Jaa vaihteeksi pohjespekulointia Onnistuuhan se kotivehkeillä viritellä, mutta hieman tämä kehtuuttaa treenin lopuksi vs. paino tappiin ja pumppaa.
View: https://www.youtube.com/watch?v=vRcXtEjbpbI
Jaa vaihteeksi pohjespekulointia Onnistuuhan se kotivehkeillä viritellä, mutta hieman tämä kehtuuttaa treenin lopuksi vs. paino tappiin ja pumppaa.
View: https://www.youtube.com/watch?v=vRcXtEjbpbI