Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Regupol Elastic Tile 43mm kumilaattoja sieltä mistä halvimmalla saat. En usko että parempaa vaihtoehtoa kotisalille on.Salimattoa vailla.
Laattalattia ja mavea tekis mieli varovasti tehdä eli paksuuttakin sais olla...
Ebay/aliexpress tms suosituksia, ei ole kiire?
Salimattoa vailla.
Laattalattia ja mavea tekis mieli varovasti tehdä eli paksuuttakin sais olla...
Ebay/aliexpress tms suosituksia, ei ole kiire?
Jyskissä tämän viikonlopun Black Friday tarjouksessa 72x162 cm Rude peilit tarjouksessa hintaan 35€
Itse ajattelin ostaa pari noita ja kokeilla irroittaa reunukset pois. Varmaan siellä jokin liimapinta jää peilin reunoihin, mutta tuskin niin paksua reunaa jää jäljelle.Onko jollakulla kokemusta miltä tällaiset näyttävät kotisalilla? Reunukset ainakin kuvan perusteella näyttäisivät sen verran paksuilta, että vierekkäin useita laittamalla tulee aika leveät katvealueet peiliin...
Oon joka kerta kateellinen, kun näen tästä salista kuvia. Jos ei ois niin paljon rahanmenoa ja remonttia, niin matkisin kyllä surutta.
Haha, mukava on ollu reenata kyllä. Tilanpuute ainut mikä vituttaa ku vähä rajoittaa hupia ja akka ei innostunu ku ehotin että kaataisin yhen seinän nii tila tuplaantuis. Juoksumaton kuitenki haluaa nii se pitää sijoittaa johonki muualle.Oon joka kerta kateellinen, kun näen tästä salista kuvia. Jos ei ois niin paljon rahanmenoa ja remonttia, niin matkisin kyllä surutta.