Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mie en oo huomannu kyllä. Tai sit se on kumminkin niin minimaalita että en oo vaan kiinnittäny huomiota.
Ketkä ovat peilejä vailla kotisalille, Ikeasta saa nyt halvalla. Näky olevan 160cm x 70cm peilejä tarjouksessa 29e/kpl, minä kävin kolme niitä hakemassa ja iskin seinään kiinni. Hyvä tuli!
Minkä niminen peili se on, koska en sivuilta löydä. Esim. Godmorgon peilit ovat kalliimpia eikä noin isoja löydy.
Voitko vähän tarkemmin avata tätä, kun ei viitsisi lähteä ihan sokkona Ikea-helvettiin pyörimään. Eli mistä Ikeasta itse löysit ja minkä niminen peili kyseessä? Kiitti
Kuopion Ikeasta löysin, normaali hinta oli 49e per peili. Nimeä en kyllä muista ja taisin polttaa ne pahvilaatikot, mutta katson illalla kun kotiin pääsen josko siellä joku tarra ois missä nimi lukee.
Pirun kevyitä peilejä, kolmesta pisteestä kiinnitys.
Kiitos infosta, pistä vielä nimi jos löydät Käyn tänään Espoon Ikeasta katsomassa ja raportoin sit kuinka kävi.
Ikea STAVE näkyy olevan, netistä ei nähtävästi löydy. Jospa lykästäis Espoon Ikeassa!
Otin projektiksi tehdä tasapenkin itse, kun ei kiinnosta maksaa älyttömän suolaisia hintoja noinkin simppelistä rakennettavasta. Projekti on nyt siinä vaiheessa, että kaikki muu on valmista paitsi selkänojan pehmustaminen.
Varsinainen kysymys kuuluukin, että mitä materiaalia kannattais käyttää? Mikään superloni + vinyylikangas ei innosta, haussa ois enemmänkin suht kova mutta hivenen kuitenkin joustava materiaali, jossa selkä pysyis vaivatta paikallaan kovissa penkkailuissa. Oisko mikään huopa mistään kotoisin?
En vielä, on jääny toi projekti vähän pyörimään kun on ollu muita kiireitä.Ootko löytäny sopivaa materiaalia?
En vielä, on jääny toi projekti vähän pyörimään kun on ollu muita kiireitä.
Viikonlopun aikana pitäis tehdä valmiiksi, onko ehdotuksia?
Protoilin 37cm leveää penkkiä (thompson fatpad tyylistä) ja tein puusta/vanerista penkin jonka päälle ilman kiinnitystä laitettu vain kaksikerroin oleva paksumpi kudottu lattiamatto, pinnapenkkiä vasta siinä kokeillut mutta pehmusteena tuo mattokin ihan jees.
Normipenkkiin mulla on tuollainen kitkamatto mikä laitetaan normimaton alle, toimii käytännössä about samalla tavalla kuin grippi-paidat.
Mie liimasin+ruuvasin muutaman vanerinpalan yhteen. Pehmusteeksi 6mm solumuovipala ja keinonahka päälle.
Ihan hyvin on ajanut asiansa. Kisamallin penkkipunnerruspenkkiin verrattuna on vähän kovempi. Kuvittelisin että 10mm solumuovilla vois olla jo aika identtinen.
Juuri tuolla 37 cm leveydellä tein omanikin. Kitkamatto kyllä kiinnostais ratkaisuna, laitetaan korvan taakse.Protoilin 37cm leveää penkkiä (thompson fatpad tyylistä) ja tein puusta/vanerista penkin jonka päälle ilman kiinnitystä laitettu vain kaksikerroin oleva paksumpi kudottu lattiamatto, pinnapenkkiä vasta siinä kokeillut mutta pehmusteena tuo mattokin ihan jees.
Normipenkkiin mulla on tuollainen kitkamatto mikä laitetaan normimaton alle, toimii käytännössä about samalla tavalla kuin grippi-paidat.