Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
@sanmig Säädettävä penkkini on myös VH.fi kamaa, eli selkäinahon kaupasta. Myös se palvellut puolitoista vuotta, eikä oikeastaan mitään valittamista. Leveys nyt pikaisesti mitattuna noin 33cm, mulle aivan kuin tehty. Omat mittani 180cm ja painoa noin 95 ja vyötäröä jotain 100cm , eli en ole mistään suurimmasta päästä oleva kaveri. Tietysti riippuu, mihin tarkoitukseen sopivan leveä... Itse tehnyt siinä nyt kaikki perusjutut penkit, pystypunnerrukset, flyessit, habat, soudut jne.. Eli klassiseen kuntosalitreenaamiseen aika varma valinta sanoisin..
Thompson fat bad olisi melkein 37cm leveä(14,5 tuumaa), tuota tai vastaavaa ei vaan saa mistään euroopasta joten melko arvokas kaikkine kuluineen penkin pehmusteosaksi jos jenkkilän roguelta tilaa.
Back to basics vaan, joskus kun käynyt vierailulla jossain nimeltämainitsemattomilla moderneilla kaupalllisilla saleilla, niin pistänyt vituttamaan juuri nuo paineilmalaitteet, vapaiden painojen puute ja peruslaitteiden puute jne.. Myös se, että jos painot vähän kolisee maastavedossa, tai jos päästää suusta pienenkin pihauksen sarjan aikana niin heti henkilökunta huutamassa. Ihan eri asia on tietenkin sellainen egopainoilla ryskääminen ja "heikattokaamitenraskasta"- mölinä joista pitääkin sanoa.
Nykypäivänä meno nyt taitaa olla vähän se, että yritetään keksiä polkupyörää uudestaan nuiden salilaitteiden osalta. Pelkistetyissä saleissa on vielä se hyvä puoli, ettei tavallaan pääse vaikka selkätreeneissä helpolla ja mene ristitaljaan tekemään yhdenkäden pulloveria (vaikka kyseisellä liikkeellä on tietenkin oma paikkansa ja aikansa salitreeneissä) vaan on pakko mennä tekemään juuri maastavetoa, kulmasoutua, t-kulmasoutua, leukoja jne... Eli sitä perustreeniä, millä selkä on kasvanut, kasvaa ja tulee kasvamaan.
Mistä ootte peilejä hommannut saleillenne? Itellä alkaa vihdoin olla sali valmis mutta peilit vielä puuttuisi. Käytännössä yksi 175cm x 205 cm peili riittäisi mutta jos noita jostain halvalla saisi niin voisin muutamaan eri kohtaan laittaa. Joissain purku hommissa noita aina huolettomasti viskellään paloiksi roskiin mutta sitten kun tarvitsisi jostain niin ei löydy millään. Tai tilaamalla saisi mutta 300€ tuollaisesti on mielestäni kohtuullisen suolainen hinta. Mulle riittäisi pienemmätkin palaiset joista saisi kasattua oikean kokoisen. Noista ylämitoista pystyy kyllä joustamaan molempiin suuntiin.
sullon kyllä komee sali. Olikos niin että teit ite noi prässit yms.Lisää vehkeitä kun halvalla sain. Soutulaitteesta oli näyttö pimeänä mutta sai pelittämään ja ghr:stä puuttui yksi muovi tulppa niin möivät strenth shopilla halpaan hintaan.
katso liitettä 139700
katso liitettä 139702
sullon kyllä komee sali. Olikos niin että teit ite noi prässit yms.
Joo itse tehtyjä pääosin nuo vehkeet
Minkä tangon ostan kotisalille lähinnä penkkiä, kyykkyä ja mavea varten? Tällä hetkellä harkinnassa on:
ATX Ram Bar
ATX Eco Bar
(Texas Power Bar tai ehkä joku Rogue ?)
Olen kohta neljäkymppinen mies ja penkkaan noin 70 kg - aloittelija siis. Haluan huokean ja pitkäikäisen tangon keskikarhennuksella ja holkkilaakereilla. Onko TPB:n noin kaksinkertainen hinta ATX tankoihin verrattun hintansa arvoinen ostos kevyeen kotikäyttöön? Onko ATX Ram ja Eco tangoilla mitään eroa minun käytössä?
Tangon kanssa suunnittelen käyttäväni yhtä paria Bumber Plates levypainoja lattioita suojaamaan ja loput jotain halpoja levyjä. Riittääkö 10 kg Bumber Platet suojaukseen vai ostanko leveämmät ja painavammat?
Kiitos
Juna