Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Onkohan pohjois suomessa, tarkemmin rovaniemellä minkäänlaista kädenvääntö toimintaa, jossa vois käydä kokeileen / mukana reenaamassa? Eikös Kunnari Pasi ole täältä päin?

Finn-arms:sin sivuilla on ainakin Pasi Kunnarin yhteystietoihin merkitty Rovaniemi, joten kannattaa ottaa tosiaan varmaankin juuri häneen yhteyttä. Väännän itse eri liitossa joten en sen enempää osa sanoa asiaan ja muistaakseni mikään oman liittoni seuroista ei ole Oulua ylempänä.

Hyvä meininki Juhan videoissa!

Pittää varmaan joskus tulla jossain otevoimakisoissa käymään kun tuntuu gripin maksimivoima ihan hyvin kehittyvän. Kestovoima taas ei tunnu kehittyvän ollenkaan :D

Pittää varmaan joskus tulla jossain otevoimakisoissa käymään kun tuntuu gripin maksimivoima ihan hyvin kehittyvän. Kestovoima taas ei tunnu kehittyvän ollenkaan :D

Kiitti.

Huomenna olis Epanalla kisa : Grip Monsters :: 2014 International King Kong Grip Challenge - October 25th

Tänään pistettiin Tankin kanssa painetta uusilla 50mm pyörivillä laakerikahvoilla. Pari settiä otettiin nauhalle.
Triviaalia: Kumpi vetää enemmän noilla kahvoilla mavessa? Mun raakakunto on tällä hetkellä +300kg ja Tankilla karvan vähemmän??? :puntti::puntti::puntti:

Laitan tähän myös mun tämänhetkisen treeniohjelman kun se kerran kiinnostaa:

GripMonster_Training_Method_2014.pdf

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Ei muuta kuin kokeileen vain. Säkin oot sen verran roikkunut vaikka mistä että pohja pitäs olla kohillaan :)

Kellarista paukkuu ja lujaa! Kuukauden päästä ollaan irti eikä nostella ullakoilla! Ekassa nostossa on Ironmind WR romujen verran malmia ja ton verran kun raapaisee Valhallan kisassa virallisesti, hyvällä lukituksella niin voi nysvätä pippeliään tunteella!

Back
Ylös Bottom