Keskustelua otevoimailusta

Millaisia 25kg kiekkoja Juha etsit? Leokon siis, mutta pitääkö olla sellainen kulunut pinta, vaiko kelpaako maalaamattomat?

Itse kun kävin leokon tehtaalla, niin oli noita maalaamattomia 50kg limppuja isot kasat, mutta harmi kunnen 25kg kiekoista muista :/

Millaisia 25kg kiekkoja Juha etsit? Leokon siis, mutta pitääkö olla sellainen kulunut pinta, vaiko kelpaako maalaamattomat?

Itse kun kävin leokon tehtaalla, niin oli noita maalaamattomia 50kg limppuja isot kasat, mutta harmi kunnen 25kg kiekoista muista :/

Kulunut maalipinta olis paras eli normi käytetyt 25kg:n Leokon limput.

Lisää vermeitä talliin.
Tänään sain värkättyä 50mm putkesta sen kuuluisan "apollon akselin". Nyt voi vaihdella enemmän eri otepaksuuksia, ja onhan se muutenkin miehekkäämmän tuntunen paksumpi putki.

Itse meinasin, jotta alan 50kg leokolla vetämään 2 käden nostoja ura peukalon puolella. 65kg tullut selvään lukitukseen, pariin viikkoon jostain syystä koskenutkaan leokoon niin joutuu "pohjilta aloittelemaan", mutta kai tuostakin noustaan. 70kg eka tavoite :puntti:

Ja tuossa siis hommaa vaikeuttaa tuo kiekon liukkaus paljon.

Itse meinasin, jotta alan 50kg leokolla vetämään 2 käden nostoja ura peukalon puolella. 65kg tullut selvään lukitukseen, pariin viikkoon jostain syystä koskenutkaan leokoon niin joutuu "pohjilta aloittelemaan", mutta kai tuostakin noustaan. 70kg eka tavoite :puntti:

Ja tuossa siis hommaa vaikeuttaa tuo kiekon liukkaus paljon.

Viikonloppuna sitten kaikki peliin? :)

Viikonloppuna sitten kaikki peliin? :)

Jäänyt treenaukset väliin töiden takia ja töitä viikonloppuna (tai jokapäivä jos pystyy tekemään, nevahommia), 12h päivien päätteeks ei oo napannu kyllä yhtään treenata...

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Osaako joku kertoa mikä on virallisen IM Hubin halkaisija?
Tuli ostettua kotimaisesta firmasta hubi jonka halkaisija on 60mm..

Tuossa: https://www.youtube.com/watch?v=yHbEafFYCAY

Ittellä olis raudatkin porukoiden luona, täytyis hitusen rälläköidä ja hitsailla, jotta sais tollasen mutta ei oikein nappaa töidenjälkeen.. (siis 10-12h päiviä+ päälle työkoneiden huoltoa, ja muutenkin kun tottunut nukkumaan pitkät yöunet niin ei hirveästi jää ylimääräistä aikaa)

Kiitti linkistä :) mitenköhän tuo halkaisija vaikuttaa itse nostoon?
Jos esim. 25kg nousee tuolla 60mm niin onko vaikeampi samaa kilomäärää
saada ylös tuolla virallisen kokoisella hubilla? :o

Kiitti linkistä :) mitenköhän tuo halkaisija vaikuttaa itse nostoon?
Jos esim. 25kg nousee tuolla 60mm niin onko vaikeampi samaa kilomäärää
saada ylös tuolla virallisen kokoisella hubilla? :o

Riippuu aika monesta asiasta esim. kämmenen ja sormien koosta. Treeniä vaan. Pääasia että saa hermotusta ko. liikkeeseen.

Kisassa sitten kokeilla mitä todellisuudessa lähtee :) Reenit on reenejä ja välineissä voi olla huima ero.

Juu sitä juuri murehdin että jos ton pienemmän kanssa reenaa
niin onko sitten aivan kusessa oikean kokoisen kanssa :D

Ironmindin crushed to dust challenge mielessä joskus suorittaa,
rollaria en oo tosin vielä päässyt kokeilemaankaan...

Suomessa on aika laadukas kisaporukka ja ihan hyvä kisatarjontakin. Kannattaa osallistua kun on mahdollisuus. Antaa paljon enemmän kuin ctdc serti :)

Lehtis.webp

Grip Monsters :: Epana Grip 2014 + Reeves Deadlift

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom