Keskustelua otevoimailusta

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Se olis huomenna iskarit pohjassa tapahtuva Heavy Duty otekamojen siirto World Class Gymille. Silver Bulletia pyydeltiin myös joten yksi laji ja lahjakortti lisää jaossa. #3 päivän pisimmän ajan kellottaja pääsee siis nauttimaan METALin verkkokaupan antimista. Samalla riskeimmät ukot voivat myös yrittää #3.5 jousella tuloksia GripMonsters kuukausihaasteeseen. INCHistä pääsee siis huomenna jo innokkaimmat ottamaan ripulia kalsarinreunaan.

WP_001538.webp

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%

Tämä on törkeää :D

Olin juontajana niin piti mennä muille näyttämään miten huonosti voi suoriutua, että uskaltavat mukaan. Niin videot päätyy nettiin :D Ei hitto, mun pikku kätösin ja näppivoimin ei kehtaisi edes sunnuntaikahville mennä äidin luo, saati laittaa videota. No, onpahan kilpasuoritus tehty tällaisessakin lajissa, vaikka historian huonoin olisikin :p

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tämä on törkeää :D

Olin juontajana niin piti mennä muille näyttämään miten huonosti voi suoriutua, että uskaltavat mukaan. Niin videot päätyy nettiin :D Ei hitto, mun pikku kätösin ja näppivoimin ei kehtaisi edes sunnuntaikahville mennä äidin luo, saati laittaa videota. No, onpahan kilpasuoritus tehty tällaisessakin lajissa, vaikka historian huonoin olisikin :p

Blob50 oli ainut vaikea sulle Kalle, muuthan meni jo kuin "ammattimieheltä" :puntti:

Kiitos juonnoista, oli kiva päivä!

Piti ittekkin tulla linkittämään tuo Shawin video, mutta perkele Juha kerkesit ensin :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom