Keskustelua otevoimailusta

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Hands Across The Sea Contest 2014 - Silver Bullet Hold IM#4 Ironmind Hand Grippers 22.86sec.

1902727_701851053168274_1466791022_n.webp

Kolmas ilmainen T paita lähtee tyrkylle. Ekana ohjeistusvideo ja perässä tein pienet pohjat ettei mee paita ihan ilmaiseksi jakoon. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

1. Nosto 59kg,
2. Nosto 61,5kg
3. Nosto 64kg

Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan kokeilin leokon maximinostoa (kokeilin vain oikealla kädellä, koska ei vasurilla napannut :D). Maximit kokeilin, koska alan nyt panostamaan tähän.

Vika oli perkeleen tiukalla mutta irtosi kumminkin maasta!

Rautakourakisoja:

Järvenpään keilahalli
5.4.2014, klo 13-16
Lajit: Salkku 111kg, leoko 50kg, Akseli 50/50 ja vaakapuristus, Pistekisa.
Paikanpäällä voi myös kokeilla 75kg, 200, 225 ja 250kg salkkuja. Mahdollisuus kokeilla myös 275kg salkkua jos käsissä ruutia.

Myöhemmin tänä vuonna(Ei tarkkoja päivämääriä vielä):

Kesäkuu 2014
Rautakoura SM
Lajeina:
Ratakisko, Power kiekko ja Leoko Maksimi
Voimaleuanveto kahdella sormella ja Voimaleuanveto sarjat 20v ja 50v.
Rautakoura 1x200kg ja 111kg(111kg ja 200kg myös naisille)

Rautakoura SM, Elokuu 2014
Kiekkoja, akseleita, salkkuja yms.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Rautakourakisoja:

Järvenpään keilahalli
5.4.2014, klo 13-16
Lajit: Salkku 111kg, leoko 50kg, Akseli 50/50 ja vaakapuristus, Pistekisa.
Paikanpäällä voi myös kokeilla 75kg, 200, 225 ja 250kg salkkuja. Mahdollisuus kokeilla myös 275kg salkkua jos käsissä ruutia.

Myöhemmin tänä vuonna(Ei tarkkoja päivämääriä vielä):

Kesäkuu 2014
Rautakoura SM
Lajeina:
Ratakisko, Power kiekko ja Leoko Maksimi
Voimaleuanveto kahdella sormella ja Voimaleuanveto sarjat 20v ja 50v.
Rautakoura 1x200kg ja 111kg(111kg ja 200kg myös naisille)

Rautakoura SM, Elokuu 2014
Kiekkoja, akseleita, salkkuja yms.

Nyt vaikuttaa sellaselta, että itsekin viitsisi osallistua :) Ellei tule mitään hirveitä muutoksia, kuten savonlinna power eventin aikaan järjetön flunssa ja rahapula...

Osaisko joku antaa vinkkejä vähä että miten treenata Leoko 50 kilosen kanssa? Käyn sellasen lähiaikoina varmaan hakemassa.. oliko vielä niin että sen pitää olla juuri tuo tietty malli? Oon muistaakseni nähny erilaisella reunalla olevan 50 kiekon kanssa.

Osaisko joku antaa vinkkejä vähä että miten treenata Leoko 50 kilosen kanssa? Käyn sellasen lähiaikoina varmaan hakemassa.. oliko vielä niin että sen pitää olla juuri tuo tietty malli? Oon muistaakseni nähny erilaisella reunalla olevan 50 kiekon kanssa.

LEOKO50 "Yleisliike"

Kohtuu rajun näköstä touhua, ei onnistu viiskymppisellä yleisliike meikäläisen voimatasolla :D tavote onkin vaan saada se joskus nousemaan molemmilla käsillä.

Minä tästä olen varmaan eniten jauhanut niin jauhetaan taas :)

Sehän on ihan sama millaisella kiekolla treena, yleensä kuitenkin palvelee hermotusmielessä "kisakiekon" nostoakin.

MUTTA, tälläinen kiekko kaikista huonoin treenikiekoksi omien kokeilujen perusteella:

Tuossa on tuota uraa hitusen enemmän kuin muissa ja ura taitaa olla 90 asteen kulmassa kiekon pintaan. Sormen päille hieman kivulias mutta tuolla on ainakin maksimeja helpohko nostaa. Antaa hieman väärän kuvan omista voimista. Taitaa olla aika vanha kiekko ja tuskin noita paljon myynnissä on. Toki itse ostaisin tuollaisenkin jos edullisesti saisi :) Kuten kirjoitin niin treenikäytössä sillä kiekolla ei nyt niin hirveästi väliä ole.

Joo muistaakseni juuri tuollaisen olen nähnyt.. tai ainakin hyvin samantyylisen. Täytyy nyt katella että onko tuollainen vai "kisakiekko". Ilmaiseksi kuitenkin saan :)

Suositut

Back
Ylös Bottom