Keskustelua otevoimailusta

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Onko Suomessa 2 tyyppiä ketkä on nostanu 2x25. Juha ja Jesse?
Harri Tolonen, joka nosti myös itseasiassa tuplana olikohan viime vuoden lopussa. Minä ja Harri vieläkin tuplanostossa ainoat onnistuneet

Arto Joronen nostanut 2x25kg kanssa

Jouni Mähönen nostanut 2x25kg

Sitten mulla olisi sellainen kutina, et Tomi Tuomi olisi saattanut nostaa mutta siitä en ole ihan varma.

Sitten maailmalla on joku 6-8 suomalaisten lisäksi.

Ja neljäntenä näemmä vielä ainakin Mähönen nostanut nuo levyt. En tiedä onko muita. Edit. Mywor just samaan aikaan kirjottikin Mähösen. Tolonen siis viides. Joronen kuudes. Löytyhän näitä. Helppo nakki siis toi nosto😉

Ja neljäntenä näemmä vielä ainakin Mähönen nostanut nuo levyt. En tiedä onko muita. Edit. Mywor just samaan aikaan kirjottikin Mähösen. Tolonen siis viides. Joronen kuudes. Löytyhän näitä. Helppo nakki siis toi nosto😉

2x15 joutu ite jo treenaamaan aika paljon. 10+15 nous ilman treeniä. Vaikea kuvitella miten kovin pitää puristaa että 2x25 nousee.

2x15 joutu ite jo treenaamaan aika paljon. 10+15 nous ilman treeniä. Vaikea kuvitella miten kovin pitää puristaa että 2x25 nousee.
Juu ei nouse mullakaan kummoset levyt. 2x20kumit menee mutta ei leokot sileet ulospäin vielä. Aika harvakseltaan kyllä tullu kokeiltua. Vaatis kai luontasta puristusvoimaa noi pinchit. Grippereistä tykkään ite enempi.

3:05 alkaa otevoimailut.

oon pitkään treenannu puristusvoimaa epäsäännöllisesti. kotona välineet forearm roller ja captains of crush1 gripperi, aattelin noilla rupee tekee 3xviikossa. mitä liikkeitä kannattais tehdä salilla noitten lisäksi? Jos lisään tohon fat gripz maven ja pinch grip maven niin onko tarpeeksi monipuolisesti puristusvoima treeniä?
View: https://www.youtube.com/watch?v=hbW1gcRskHY
tuossa toi pinch grip mave

oon pitkään treenannu puristusvoimaa epäsäännöllisesti. kotona välineet forearm roller ja captains of crush1 gripperi, aattelin noilla rupee tekee 3xviikossa. mitä liikkeitä kannattais tehdä salilla noitten lisäksi? Jos lisään tohon fat gripz maven ja pinch grip maven niin onko tarpeeksi monipuolisesti puristusvoima treeniä?
View: https://www.youtube.com/watch?v=hbW1gcRskHY
tuossa toi pinch grip mave

Mikä tavoite treenillä? Kilpaileminen, kova kädenpuristus, isot forkut?

Yleisesesti ottaen ihan hyvä combo. Itse keskittyisin Fat Gripz maastavetoon eniten ja sitten pinchiin. Yhdellä gripperillä ehkä hiukan haastava saada fiksua treeniä aikaan. Videosta poiketen jos mahdollista nii tekisin sileillä levyillä pinchin.
Forearm rolleria en ole grippihommiin ite ikinä käyttänyt niin sen vaikutuksesta ei tietoa.

Mikä tavoite treenillä? Kilpaileminen, kova kädenpuristus, isot forkut?

Yleisesesti ottaen ihan hyvä combo. Itse keskittyisin Fat Gripz maastavetoon eniten ja sitten pinchiin. Yhdellä gripperillä ehkä hiukan haastava saada fiksua treeniä aikaan. Videosta poiketen jos mahdollista nii tekisin sileillä levyillä pinchin.
Forearm rolleria en ole grippihommiin ite ikinä käyttänyt niin sen vaikutuksesta ei tietoa.
kamppailulajeihin puristusvoimaa ja isot forkut, menee Captains of Crush1 noin 15toistoa freesinä . jos keväämmällä menee jo helposti 20toistoa niin ostan numero2 gripperin.

kamppailulajeihin puristusvoimaa ja isot forkut, menee Captains of Crush1 noin 15toistoa freesinä . jos keväämmällä menee jo helposti 20toistoa niin ostan numero2 gripperin.
Moro. Joa ei varsinaisesti tavotteena sulkee CoC grippereitä niin esim. Heawy Grips 100,150,200,250,300 ja 350 saa halvalla. Ite oon treenannut niillä ja ajavat saman asian. Myös CoC sulut onnistuneet ihan yhtä hyvin noilla treenaamalla. HG 300 vastaa n. 2.7 vahvuutta kun taas 350 on reilusti kireempi kuin CoC3. Tällä hetkellä torissa toi satsi uutena 39e

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ok. Kakkonen varmasti ihan sopiva jatko tuohon.
Kamppailulajeista ku puhutaan nii usein kuulee towel pullupeista. Pyyhe tangon yli rullalla ja siitä kiskomaan. Ite en käytä kyseistä liikettä mut mun kamppailu keskittyyki lähinnä aamusin sängystä ylös pääsyyn 😁

Ok. Kakkonen varmasti ihan sopiva jatko tuohon.
Kamppailulajeista ku puhutaan nii usein kuulee towel pullupeista. Pyyhe tangon yli rullalla ja siitä kiskomaan. Ite en käytä kyseistä liikettä mut mun kamppailu keskittyyki lähinnä aamusin sängystä ylös pääsyyn 😁
varmaan hyvä liike mutta en pysty vielä tekemään, ehkä kesällä sitten :)

Moro. Mä teetätin ladattavan sirkuskässärin jonka tyhjäpaino on 70kg ja kahva 60mm. Eli melkonen monsteri. Sisään saa ladattua vaikka miten paljon vielä 30mm reikäsiä levyjä. Sen nimi on Hupa. Tässä eka nosto minkä sillä kokeilin. Tarkotuksena jossain kohti myös punnertaa se ylös. Olis hyvä moneen kisaan vähän haastavammaks välineeks. Täyttä terästä.

View: https://youtu.be/BtF6u_AnwYM

Paljo porukka jaksaa roikkuu yhel kädellä? Sisällytän tuota täst lähtien omaan treeniin. Enkka on ilman treeniä vähän alta minuutin RPE 8.5. Onko hyvä tulos? Jos ei, ni mikä olis? Kalisteniikkiryhmässä joskus kisattiin tuossa. Huonoimmat veti 20s, ja tosi kovat tyypit veti kärkituloksina "Vaan" puoltoist minaa. Tazio Il Biondo veti 3.5 min tjs minaa. Ite uskon pienellä treenillä yltäväni tohon 1.5 min, ehkä vähän ylikin. Pärjäisin varmaan suhteessa paremmin lisäpainoilla. Mites: onko kusetusta, jos peukalo on tangon päällä, eli kaikki sormet ei purista? Ite laadin tuolloin tohon haasteeseen, että piti puristaa koko kädellä.

Minuutti ilman lisäpainoa ja 30 sekkaa sadalla kilolla. Mun kestävyysominaisuudet ei oo ihan parhaat. :D Kahdella kädellä meni 150kglla minuutti ja ilman lisäpainoa 2 min 20s.

Minuutti ilman lisäpainoa ja 30 sekkaa sadalla kilolla. Mun kestävyysominaisuudet ei oo ihan parhaat. :D Kahdella kädellä meni 150kglla minuutti ja ilman lisäpainoa 2 min 20s
Nuo 100kg ja 150kg varmaa yhteispaino omasta kehonpainosta ja lisäpainosta?

Ite vuosi sitten roikkunu 1m 10s yhdellä kädellä.

Suositut

Back
Ylös Bottom