Keskustelua otevoimailusta

millaisilla sarjamäärillä lähtisit liikkeelle? eilisen maven jälkeen koitin grippereillä treenaa mutta ei pystynyt kun rupes kramppaa forkut vaikken puristanutkaan vielä läheskään täysillä. nyt aika kovat DOMSsit forkuissa. kai ne noilla lähtee ylöspäin vaikka tosiaan kiire vähän onkin. tosi pitkä aika kun oon vetäny kovaa ilman remmejä odotukset korkealla kehityksessä. Kiitos jto vinkeistä tähän asti ja kiva kuulla että on treeniajatukset jees

Määrät riippuu susta. Jos et jaksa, et tee. Yleisesti 3-5 sarjaa. Et sä väsyneenä muutakaan liikettä tekis. Aikaa sulla on vain vähän, joten suosittelisin tekeen nyt sillai, että vetotreeneissä alotat myötäotteella ilman peukaloa ja etenet niin ylös ku pääset. Ylhäällä muutaman sekunnin pito. Sitten peukalo mukaan ja sama. Sitten ristiote/ sormilukko ja sama. Sitten remmit vasta, ku on pakko. Selkein siirtovaikutus lajiin ja seuraavaksi paras olis roikkumisella. Yhdellä tai kahdella kädellä 3-5*5-10s ja muutaman sekunnin vara. Gripperit olis se kolmas listalla vasta. DOMSit ei kerro palautumisesta, mutta onhan ne joskus epämukavat. Kerkeet tekeen pari kolme viikkoa nousujohteista ja sitten pitää alkaa palautteleen kisaan jo, ettei oo grippi tukossa. Hierontaa, venyttelyä, tärinää niille palautumisen avuksi.

Haha joo katoin pvm väärin. Hyvin kerkeet tosiaan ja pari kolme viikkoa nousujohteista ja sit selkee kevennys. Jos et oo kauheesti tehny, voipi ajaa umpeen, joten huolella huoltoo peliin myös.

Joo 3+1+2+1 aika ok kovien ja kevyiden rytmi. Millanen ykkösrauta sulla pysyy näpeissä vielä ok?

No myötäoteveto vaikka ilman peukkua tänään ja normivetopäivänä sitten noilla aiemmilla ohjeilla ja ilman remmejä niin ylös ku menee. Saat hieman dataa joka tyylin tuloksesta ja katotaan miten ne etenee.

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
No se voi vaikuttaa nyt siihen tulevaan vetoon, mutta sun treeneistä mulla ei tietoa olekaan. Ihan hyvä tasotesti tässä vaiheessa silti.

Surovetsky deadlifting cycle Pavel Tsatsoulinen Power to the people professional kirjasta. WSB systeemistä vaihdoin että tulis enemmän grippi treeniä maveen... maanantai tuossa volyymi päivä siten että ei kuoleteta painoa. lauantai raskaampia vetoja kuoletuksella. progressio siten että toistot vähenee ja painot kasvaa

myötäote veto ilman peukkuja 170kg, en malttanu olla testaamatta paljon menee ristiotteella meni 230kg+ ylhäällä suht helppo 5s
Mietinpä vain tässä vähän laatikon ulkopuolelta, että mitäs sanot jos alkaisit opetteleen sormilukkoa tässä samalla? Sillä kun on herkästi parempi potentiaali pitää raudat käsissä, kuin ristiotteella. Ja turvallisempikin se on. On vain ilman mankkua hankalaa, mutta niin se on toisaalta toi ristiotekin.

Mä suosittelen ristiotteen treeniä kaikille myös. Sormien kokoakaan ei kannata käyttää tekosyynä, koska mun 164cm avokki pystyy varsin hyvin tekeen sormilukolla tyyliin "ei se ote ikinä irtoa sillai".

Mä suosittelen ristiotteen treeniä kaikille myös. Sormien kokoakaan ei kannata käyttää tekosyynä, koska mun 164cm avokki pystyy varsin hyvin tekeen sormilukolla tyyliin "ei se ote ikinä irtoa sillai".
Niin tarkoitat kai, että suosittelet sormilukkotreeniä kaikille?

Lyhyt olen minäkin ja sormet on lyhyet, mutta kyllä sormilukko luonnistuu. Enemmän sillä pysyy näpeissä kuin ristiotteella. En edes tiedä miten paljon enemmän, koska en saa edes korkeilta pinnoilta / pukeilta niin paljoa irti, ettei sormilukkokaan pidä.

Niin tarkoitat kai, että suosittelet sormilukkotreeniä kaikille?

Lyhyt olen minäkin ja sormet on lyhyet, mutta kyllä sormilukko luonnistuu. Enemmän sillä pysyy näpeissä kuin ristiotteella. En edes tiedä miten paljon enemmän, koska en saa edes korkeilta pinnoilta / pukeilta niin paljoa irti, ettei sormilukkokaan pidä.
Miten aloitit reenaamaan tota sormilukkoa? Ite muutaman kerran kokeillu ja selkeesti vähemmän tulee ku apinaotteella 😄😄

Miten aloitit reenaamaan tota sormilukkoa? Ite muutaman kerran kokeillu ja selkeesti vähemmän tulee ku apinaotteella 😄😄
Ihan vain aloin vetämään ja totuttamaan sormia. Ei siinä sen ihmeempää. Kipuhan se oli aluksi mikä häiritsi hommia. Kyllähän se nyt sullakin, vaikka kunnon teräskoura oletkin, pitäisi sormilukolla tulla huomattavasti enemmän kuin apinaotteella, tai sitten on kyllä tosi lyhyet sormet. Varmaan kuitenkin tekniikasta kiinni. Ja mankkua tarvii kunnolla peukaloihin ja sormen päihin. Mulla vaatii kyllä lisäksi pientä lämmittelyä toi sormilukko. En tiedä onko se mankusta kiinni vai mistä, mutta ensimmäinen nosto meinaa tulla herkästi sormista läpi, mutta sen jälkeen kun mankut on kunnolla siellä ihossa ja tangossa, niin pitää kuin tauti.

Ihan vain aloin vetämään ja totuttamaan sormia. Ei siinä sen ihmeempää. Kipuhan se oli aluksi mikä häiritsi hommia. Kyllähän se nyt sullakin, vaikka kunnon teräskoura oletkin, pitäisi sormilukolla tulla huomattavasti enemmän kuin apinaotteella, tai sitten on kyllä tosi lyhyet sormet. Varmaan kuitenkin tekniikasta kiinni. Ja mankkua tarvii kunnolla peukaloihin ja sormen päihin. Mulla vaatii kyllä lisäksi pientä lämmittelyä toi sormilukko. En tiedä onko se mankusta kiinni vai mistä, mutta ensimmäinen nosto meinaa tulla herkästi sormista läpi, mutta sen jälkeen kun mankut on kunnolla siellä ihossa ja tangossa, niin pitää kuin tauti.
Tuntus että ittellä aika medium sormet, ni harjoittelukysymys pakko olla 😄 Pitääpä masteroida toi tässä lähiaikoina ✌️

Mulla on s/m- koon (8-9) hanskat ja sormilukolla meni tokassa treenissä 200kg yhden käden mavessa. Eikä mulla oo ees mitkään älyttömät voimatasot, mavemaksimi tuolloin jotain max 270kg.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom