Keskustelua otevoimailusta

Raskaassa viis kisaaja ja tokavikaksi jäänyt tykitti 110k saxonin, +250k vaakaan ja silverbullettia 4 sekkaa CoC #4

Kova taso jatkui siis myös kärkikaksikon takana

0-20 😄 eri liike kyseessä. Eli yhtä huonosti korreloi sulut ja SB kuin akseli ja SB.
Tosta tuli mieleen, että jos sun pitäs tehä vaan yhtä otevoima liikettä, niin mikä se ois? Robotit siis pakottas.

Tosta tuli mieleen, että jos sun pitäs tehä vaan yhtä otevoima liikettä, niin mikä se ois? Robotit siis pakottas.
Riippuu kyllä että mikä mun tavoite olisi sillä hetkellä, mutta tällä hetkellä yhden käden Flask eli 56mn pinch.

Todella lähellä oleva kakkonen IM Apollon akseli.

Paljonkohan Brian Shaw ottaa Apollonilla? Millenium dumbbeli nousee niin luulis akselin olevan myös kova
Ei ole tainnut koskaan mitään kovaa ykköstä ottaa, mutta heittäisin 210-225kg. Noi Millenium ja Thomas Inch nostot ei myöskään ihan suoraan kerro siitä paljonko joku nostaa akselilla.

Muistelen että Shawlla on eritasonen grippi vasurissa ja oikeessa... Ei ole yleensä ihan parhaimmistoa noissa pitohaasteissa missä molemmat räpylät käytössä vaikka grippiä aina hehkutetaan. Toki aika vakuuttavia yhdenkäden nostoja löytyy youtubesta 😁

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Monta sulkua suunnilleen pitää saada kolmosella että pystyy edes sekunnin pitään nelosta bulletin kanssa?
Milllä leveydellä ajattelit sulut? Itse asiassa ei sillä väliä ,... Mä en saa yhtään toistoa ja kisaissa paras 16s sekä treeneissä 32s. Aikapidot tosiaan käy mulle.
Mutta jos kolmosella bulletilla 40s kunto niin voi siirtyä nekkuun💪

Niin ja akseliin 180kg 😃
Näin "otevoimataviksena" jo toi 180 kuulostaa yli-inhimilliseltä, puhumattakaan sitten jostain 200 kilosta, mitä teikäläinen repii. En edes tiedä mitä maailmanennätyksestä pitäisi ajatella. Eikös se ole jotain 240 kg paikkeilla? Täysin älytöntä.

Mä nostan todella todella hyvänä päivänä 150 kg. Nimittäin tavallisella tangolla. :X3: Yleensä toi jo tulee näpeistä läpi. Enkä ole edes täysin otevoimaa tekemätön, mutta en kyllä siihen panostanutkaan ole. Enemmänkin olen yrittänyt kehittää sitä käytännöllisyyden kautta, eli vältän remmejä niin paljon kuin pystyn, mutta eipä ole sekään näköjään kovin pitkälle kantanut. Akselilla nostaisin tuskin edes 100 kg. Käsikin on tosin aika pieni, vain 18 cm ranteesta keskisormen päähän. Tältä pohjalta voit uskoa miltä noi nostot musta kuulostaa.

En tiedä onko tämä mitään otevoimaa oikeastaan vaan ylimääräistä sitkeyttä.
Ukko 100kg + 2x50kg =200kg painoa roikunnassa 1.10min.
Pari päivää sitten roikuin 50kg lisäpainolla 1.31min.

View: https://www.instagram.com/tv/CQtlsfJhU7G/?utm_medium=copy_link

En tiedä kans, mutta ilman kovaa otevoimaa et kyllä roikkuis minuuttia tuossa tangossa tolla painolla :giggle: Ihan hyvä suoritus, itellä jäis huomattavan kauas tulos. Onko rekkitanko paksuudeltaan lähellä perus levytankoa? Sileä vissiin on kuitenkin?

On se sillai käsittämätöntä, että tuollaseen pystyy aika vähän ihmisiä. Aika monet pystyy vetään tangossa kahden käden leukoja keskareilla, vaikka sekin on aika rankkaa jo. Ekan nivelen listasta ei tule onnistumaan edes roikkuminen.

Siitä on suurin piirtein valovuosi siihen, että pystyis vetään yhdellä sormella yhden käden leuan. Vaikka nauhalenkistä, sakkelista (kuten Lauttamus) tms. Pelkkä yhden tai edes kahden sormen roikkuminen mokomista on otevoimamielessä superkova suoritus.

Siitä sitten on vielä pari kolme valovuotta siihen, että pystyis vetään ne ekan nivelen listasta. Ero esim sakkeliin on järjettömän suuri.

Miten pienestä listasta @jto pystyt roikkuu yhellä kädellä? Ite oon 16mm listassa roikkunu muutamia sekunteja ja ois tarkotus ykl:ää alkaa koittelee kuhan läskit vähän karisee ja pääsee enemmän kiipeemää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom