Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin ja akseliin 180kgRaskaassa viis kisaaja ja tokavikaksi jäänyt tykitti 110k saxonin, +250k vaakaan ja silverbullettia 4 sekkaa CoC #4
Kova taso jatkui siis myös kärkikaksikon takana
0-20Monta sulkua suunnilleen pitää saada kolmosella että pystyy edes sekunnin pitään nelosta bulletin kanssa?
Tosta tuli mieleen, että jos sun pitäs tehä vaan yhtä otevoima liikettä, niin mikä se ois? Robotit siis pakottas.0-20eri liike kyseessä. Eli yhtä huonosti korreloi sulut ja SB kuin akseli ja SB.
Riippuu kyllä että mikä mun tavoite olisi sillä hetkellä, mutta tällä hetkellä yhden käden Flask eli 56mn pinch.Tosta tuli mieleen, että jos sun pitäs tehä vaan yhtä otevoima liikettä, niin mikä se ois? Robotit siis pakottas.
En minä näkisi kuin akselinTosta tuli mieleen, että jos sun pitäs tehä vaan yhtä otevoima liikettä, niin mikä se ois? Robotit siis pakottas.
Ei ole tainnut koskaan mitään kovaa ykköstä ottaa, mutta heittäisin 210-225kg. Noi Millenium ja Thomas Inch nostot ei myöskään ihan suoraan kerro siitä paljonko joku nostaa akselilla.Paljonkohan Brian Shaw ottaa Apollonilla? Millenium dumbbeli nousee niin luulis akselin olevan myös kova
Milllä leveydellä ajattelit sulut? Itse asiassa ei sillä väliä ,... Mä en saa yhtään toistoa ja kisaissa paras 16s sekä treeneissä 32s. Aikapidot tosiaan käy mulle.Monta sulkua suunnilleen pitää saada kolmosella että pystyy edes sekunnin pitään nelosta bulletin kanssa?
Näin "otevoimataviksena" jo toi 180 kuulostaa yli-inhimilliseltä, puhumattakaan sitten jostain 200 kilosta, mitä teikäläinen repii. En edes tiedä mitä maailmanennätyksestä pitäisi ajatella. Eikös se ole jotain 240 kg paikkeilla? Täysin älytöntä.Niin ja akseliin 180kg![]()
En tiedä onko tämä mitään otevoimaa oikeastaan vaan ylimääräistä sitkeyttä.
Ukko 100kg + 2x50kg =200kg painoa roikunnassa 1.10min.
Pari päivää sitten roikuin 50kg lisäpainolla 1.31min.
View: https://www.instagram.com/tv/CQtlsfJhU7G/?utm_medium=copy_link