FAQ: Kyykky

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja t301
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Nilkka voi muljua ikävästi, jos ei ole mitään tukea. En tiedä minäkään missä romuissa sitten alkavat haittaamaan(jos alkavat).

Oon vissiin niin luinen niskasta et se tankokin painaa jo niskaan niin että siellä tuntuu, tai sitten mulla on vähän väärä tekniikka. Olisko jotain kuvia mistä näkisi hyvin kyykyn?

Ei sais olla niskanpäällä vaan hartijoiden.

http://www.youtube.com/watch?v=OtF_UfaGOZk
Siinä olis video mikä oli tossa pari sivua taaksepäin
:lol2: Voi elämä millasia kommentteja tuossa... trolltroll.

spookyboo1 (2 months ago)
Iso mies pienet painot. Ton siitä saa kun kasvattaa itteensä niillä hormooneilla. Söisit normaalia ruokaa niin saisit lihaksiin voimaakin ettei ne ois tommosta ilmaa.

spookyboo1 (3 weeks ago)
oon kuullu huhuja että tää kaveri ois sekaantunu myös proteiiniin. Mulla on monta kaveria menny hautaan sen takia.

spookyboo1 (3 weeks ago)
oon kuullu huhuja että tää kaveri ois sekaantunu myös proteiiniin. Mulla on monta kaveria menny hautaan sen takia.
:hyper: :hyper: Tää on kyllä paras ikinä!:hyper: :hyper:

Tarkoitan etureisiä. Pari sivua sitten sanottiin sen ottavan enemmän takareisiin ja lantioon.

Näin on, voimanostokyykky ottaa reilusti pakaroihin ja toki myös alaselälle tulee staattista rasitusta. Etureisiä jos haluat painottaa niin etukyykkyä vaan, löytyy paremmin potkua sitten esim. maastavetoonkin kun ei ole perse jumissa koko ajan.

Salomaha sanoi:
No mitäs vittua sen pitäisi sitten tehdä?

Jätä postaamatta jos ei muuta sanottavaa ole. Alkaa käymään hermoon nämä mukanäppärät onelinerit. Äitin syli lämmittää kun oikein vittu-vituttaa :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Pyranha vois myös kattoa tosta ton mun videon, että oppisi kyykkäämään ;=)

Nähty on, kyykkäät paremmin kuin kommunikoit.

Pidä silti se turpasi kiinni jos et osaa asiallisesti vastata asialliseen kysymykseen. Etenkin kun se tulee aloittelijan suusta.

edit: Hyvä jos meni jakeluun! Tämä on sellainen asia johon minä en ole puuttumatta.

Videoita kyykkytekniikasta. Paikka josta linkit löytyivät oli stumptuous.com ja siellä oli kuvauksena:

"Everything you ever wanted to know about squatting, but were afraid to ask! Trainer Boris Bachmann provides an exhaustive collection of instructional videos on one of the most important exercises -- the squat. ALL HAIL THE MIGHTY SQ'WAHT!!"

http://youtube.com/watch?v=Rq8CWv8UPAI
Squat Rx #1: Lower Back Rounding at the Bottom of the Squat

Samalla otsikolla (Squat Rx) pitäisi löytyä tällaisia aiheita:

Squat Rx #2: GMing Out of the Hole
Squat Rx #3: Engaging the Glutes and Hamstrings (Part I)
Squat Rx #3: Engaging the Glutes and Hamstrings (Part II)
Squat Rx #4: Bar Positioning and Squat Depth
Squat Rx #5: Hip & Hamstring Mobility and Flexibility
Squat Rx #6: A Dozen Selected Exercises for Squatters (Part I)
Squat Rx #6: A Dozen Selected Exercises for Squatters (Part II)
Squat Rx #7: Bands and Chains
Squat Rx #8: Shoes
Squat Rx #9: JV Squats & Overhead Squats
Squat Rx #10: Set-Up & Breathing
Squat Rx #11: Belts, Wraps, and Suits (Part I)
Squat Rx #11: Belts, Wraps, and Suits (Part II)
Squat Rx #12: 5 Common Squatting Issues (Part I)
Squat Rx #12: 5 Common Squatting Issues (Part II)

Kiitoksia noista videoista, nyt on töissä tekemistä ja salilla kokeiltavaa, kyykky kun tahtoo tökkiä. Tuossa videossa puhutaan vaan jostain venyttelystä, pitäisikö sellaistakin muka harrastaa..

Kiitoksia noista videoista, nyt on töissä tekemistä ja salilla kokeiltavaa, kyykky kun tahtoo tökkiä. Tuossa videossa puhutaan vaan jostain venyttelystä, pitäisikö sellaistakin muka harrastaa..

ei ole pakko, mutta jos tahtoo välttämättä maksimoida oman mukavuudenhalun ja kiivetä perse edellä sähkötolppaan jossa asuu persettä nokkivia lintuja, niin siitä vaan..

tai sit venyttelee suosiolla ja huomaa kun pikkuhiljaa helpottuu kyykkääminen kun venyvyys lisääntyy.

Kyllä pitäisi. Itsellä on ongelmana juuri tuo "hip and hamstring mobility".

millä nimellä sitä kutsutaan ku kyykätään niin että istahdetaan penkille ja noustaan ylös.. onko muuten tehokas liike???

joo sorry...itelle opetettu noin, eri laji tosin kyseessä :(

ehkä tyydyn taas lueskelemaan muiden postauksia...

Viimeksi muokattu:
Paanuuve, jos et tiedä mistä puhut niin ole vaan hiljaa. Sillä boksilla on ihan oikea tarkoitus siinä eikä olla vaan syvyysmittarina.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom