toolate
Pitäis varmaan perustaa ketju, jossa kaikki halukkaat voisivat väitellä tuosta "järjettömästä" proteiinin tarpeesta/käytöstä. On vaan niin vitun turhauttavaa ku tuota samaa asiaa jaksetaan jankuttaa kokoajan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ihan mielenkiinnosta kysyn, että ketkä tällä on saaneet hyviä tuloksia? onko kuva osiolla kavereita jotka ovat tällä treenanneet? älkääkä ymmärtäkö tätä nyt minään dissaus viestinä. :curs: , koska sitä tää ei oo, en voi dissata mitään mitä en ole itse kokeillut.ZeiZei sanoi:Doggcrapp on treenityyli jolla lähestulkoon kaikki sitä kokeilleet ovat saaneet älyttömän hyviä tuloksia,
toolate sanoi:Pitäis varmaan perustaa ketju, jossa kaikki halukkaat voisivat väitellä tuosta "järjettömästä" proteiinin tarpeesta/käytöstä. On vaan niin vitun turhauttavaa ku tuota samaa asiaa jaksetaan jankuttaa kokoajan.
toolate sanoi:By the way, olen kokoamassa tällä hetkellä dokumenttia kaikesta DCn liittyvästä asiasta (tietoja, jotka löytyvät IntenseMusclesta) hieman luettavammassa muodossa. Se sisältää pelkästään DC tai IH kirjottamaa juttua. Eli voin sen valmistuttua jakaa sitä treenistä oikeasti kiinnostuneille.
neutraali sanoi:ihan mielenkiinnosta kysyn, että ketkä tällä on saaneet hyviä tuloksia? onko kuva osiolla kavereita jotka ovat tällä treenanneet? älkääkä ymmärtäkö tätä nyt minään dissaus viestinä. :curs: , koska sitä tää ei oo, en voi dissata mitään mitä en ole itse kokeillut.
ei pienintäkään kritiikkiä/kuittailua kärsi antaa niin heti suututaan :itku:Hulkki sanoi:Ihmettelijälle, Anabolille, neutraalille ja muille urkkijoille: Doggcrapp on oikeasti ihan paska systeemi, toivottavasti ette ryhdy sillä treenaamaan.
Hulkki sanoi:Ihmettelijälle, Anabolille, neutraalille ja muille urkkijoille: Doggcrapp on oikeasti ihan paska systeemi, toivottavasti ette ryhdy sillä treenaamaan.
Jos sä oikeasti seuraisit tätä ketjua, etkä vaan heittäisi välikommentteja niin olisit huomannut, että hulkki on modaillut hieman ohjelmaa.neutraali sanoi:hulkki reenaatko sinä silmät sidottuna tuolla ohjelmmalla eli kyseenalaistatko ohjelmassa mitään tai yleensäkkään koko dc jutussa, oletko tehnyt omia muutoksia esim treeneihin/ruokailuun mitkä ehkä voisivat sinun kohdallasi toimia vieläkin paremmin kuin mitä "perus" dc.ssä väitetään?? minun mielestä jokaista ohjelmaa voi kritisoida ja tehdä itselleen ne parhaat "ratkaisut" eikä vetää side silmillä menemään ja uskoa sokeasti kaikkea mitä jotkut gurut sanoo IMO. jos taas ohjelma toimii niillä neuvvoilla hyvin, niin silloinhan ei tietenkään kannata muuttaa/kyseenalaistaakaan mitään. tämä on vain pohdintaa älkää ottako nokkiinnee
ZeiZei sanoi:Doggcrapp on treenityyli jolla lähestulkoon kaikki sitä kokeilleet ovat saaneet älyttömän hyviä tuloksia, onneksi muiden ihmisten höpötys ei merkkaa mitään omassa kehityksessä
Kiitos tiedosta.Ihmettelijä sanoi:Mä kehityn kaikkein parhaiten ihan perinteisellä 3-1 systeemillä ja roskaruokabulkilla, enkä vaihda sitä niin kauan kuin se toimii.
Uskon kyllä, että jokaiselle kehoilijalle tekisi hyvää lukea Danten tekstejä vaikka ei hänen metodilla alakkaan treenailemaan.Habankorppu sanoi:Tiedän kyllä että tästä on DC kaukana, mutta tässä onkin otettu vain hieman oppia Danten metodeista.
kysyinkö sulta yhtään mitään, EN!toolate sanoi:Jos sä oikeasti seuraisit tätä ketjua, etkä vaan heittäisi välikommentteja niin olisit huomannut, että hulkki on modaillut hieman ohjelmaa.
teetkö sen suomeksi??..jos teet niin kiinnostusta löytyisitoolate sanoi:By the way, olen kokoamassa tällä hetkellä dokumenttia kaikesta DCn liittyvästä asiasta (tietoja, jotka löytyvät IntenseMusclesta) hieman luettavammassa muodossa. Se sisältää pelkästään DC tai IH kirjottamaa juttua. Eli voin sen valmistuttua jakaa sitä treenistä oikeasti kiinnostuneille.