Doggcrapp Training System

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Pitäis varmaan perustaa ketju, jossa kaikki halukkaat voisivat väitellä tuosta "järjettömästä" proteiinin tarpeesta/käytöstä. On vaan niin vitun turhauttavaa ku tuota samaa asiaa jaksetaan jankuttaa kokoajan.

By the way, olen kokoamassa tällä hetkellä dokumenttia kaikesta DCn liittyvästä asiasta (tietoja, jotka löytyvät IntenseMusclesta) hieman luettavammassa muodossa. Se sisältää pelkästään DC tai IH kirjottamaa juttua. Eli voin sen valmistuttua jakaa sitä treenistä oikeasti kiinnostuneille.

ZeiZei sanoi:
Doggcrapp on treenityyli jolla lähestulkoon kaikki sitä kokeilleet ovat saaneet älyttömän hyviä tuloksia,
ihan mielenkiinnosta kysyn, että ketkä tällä on saaneet hyviä tuloksia? onko kuva osiolla kavereita jotka ovat tällä treenanneet? älkääkä ymmärtäkö tätä nyt minään dissaus viestinä. :curs: , koska sitä tää ei oo, en voi dissata mitään mitä en ole itse kokeillut.

toolate sanoi:
By the way, olen kokoamassa tällä hetkellä dokumenttia kaikesta DCn liittyvästä asiasta (tietoja, jotka löytyvät IntenseMusclesta) hieman luettavammassa muodossa. Se sisältää pelkästään DC tai IH kirjottamaa juttua. Eli voin sen valmistuttua jakaa sitä treenistä oikeasti kiinnostuneille.

Ja tänne yksi kopio, jos mahdollista.

neutraali sanoi:
ihan mielenkiinnosta kysyn, että ketkä tällä on saaneet hyviä tuloksia? onko kuva osiolla kavereita jotka ovat tällä treenanneet? älkääkä ymmärtäkö tätä nyt minään dissaus viestinä. :curs: , koska sitä tää ei oo, en voi dissata mitään mitä en ole itse kokeillut.

Täytyy myöntää, että pakkikselta en tunne muita paitsi Hulkin, jotka ovat saavuttaneet hyviä tuloksia (hulkki varsinkin voiman kanssa), en myöskään ole täällä lukenut kenestäkään joka ei olisi saanut hyviä tuloksia. InstenseMusclessa on oma tredi jossa näytetään niiden kuvia jotka ovat DC:llä treenanneet ja todella moni on ihan itse kertonut miten on toiminut ja Dante on kertonut miten ohjelma on toiminut hänen treenaamillaan henkilöillä. Myöskään kukaan ei ole vielä missään kertonut, että ei olisi toiminut, mikä minusta on aika hyvin ottaen huomioon kuinka moni DC:llä treenaa. Voin tietysti miettiä, että kumman puolelle vaaka kääntyy, epäilevän Neutraalin vai niiden kaikkien jotka ovat kehuneet DC:tä ja kertoneet / näyttäneet kuvia kehityksestään, kun vielä negatiivista en ole, ohjelmalla treenanneilta, kuullut.

DC:hän on vasta "laskeutunut" Suomeen, joten ei ole yllätys, että täällä ei vielä kauheasti ihmiset treenaa sillä.

Edit: Ja Neutraali, tiedän kyllä, että sun tarkoitus ei ole dissata, tykkäät vain "aika paljon" epäillä asioita, mikä ei periaatteessa toki paha asia ole :)

Ihmettelijälle, Anabolille, neutraalille ja muille urkkijoille: Doggcrapp on oikeasti ihan paska systeemi, toivottavasti ette ryhdy sillä treenaamaan.

Täällä ei ole mitään nähtävää, hajaantukaa! :jahas:

Hulkki sanoi:
Ihmettelijälle, Anabolille, neutraalille ja muille urkkijoille: Doggcrapp on oikeasti ihan paska systeemi, toivottavasti ette ryhdy sillä treenaamaan.
ei pienintäkään kritiikkiä/kuittailua kärsi antaa niin heti suututaan :itku:

hulkki reenaatko sinä silmät sidottuna tuolla ohjelmmalla eli kyseenalaistatko ohjelmassa mitään tai yleensäkkään koko dc jutussa, oletko tehnyt omia muutoksia esim treeneihin/ruokailuun mitkä ehkä voisivat sinun kohdallasi toimia vieläkin paremmin kuin mitä "perus" dc.ssä väitetään?? minun mielestä jokaista ohjelmaa voi kritisoida ja tehdä itselleen ne parhaat "ratkaisut" eikä vetää side silmillä menemään ja uskoa sokeasti kaikkea mitä jotkut gurut sanoo IMO. jos taas ohjelma toimii niillä neuvvoilla hyvin, niin silloinhan ei tietenkään kannata muuttaa/kyseenalaistaakaan mitään. tämä on vain pohdintaa älkää ottako nokkiinnee :)

Hulkki sanoi:

No tulihan tunnustus... :lol2:

Pistää vaan hieman ihmetyttään varsinkin toi protsku juttu juuri tässä systeemissä, eipä silti tarvi vetää herneitä nenään, kyllä sun tuloksista tietää että ei tää systeemi oo mikään paska, mutta vaikea toteuttaa.

Ajoin lähinnä takaa näitä mietintöjä:

1. Mitäs jos syö protskua 5g/... hetken aikaa toimii kun mikä (samallla tulee protsku riippuvuus) ja kokeilee sitten pienempiä annoksia, ei tietenkään toimi kun elimistö haaskaa tottumuksesta protskua, sitten nostetaan taas annosta ja todetaan että toimii...

2. Entä jos kokeileekin aluksi 3g/... ei toimi ja lisätään määrää, toimii (vaikka pelkkä kokonais kalorimäärän lisäys olis voinu ajaa saman asian)...

Noi oli vain mietintöjä, miten jollekin on voinut käydä, ei mitään väittämiä, että se siitä!

Itse kokeilisin DC:tä, treenin puolesta varmaan onnistuis, mutta toi syöminen on mun heikoin kohta jo "normaalilla" syömisellä, joten menis varmaan sen osalta pieleen. Mutta kokeilemallahan se vasta selviää, joten tässä on kai turha lässyttää.

:piis:

neutraali sanoi:
hulkki reenaatko sinä silmät sidottuna tuolla ohjelmmalla eli kyseenalaistatko ohjelmassa mitään tai yleensäkkään koko dc jutussa, oletko tehnyt omia muutoksia esim treeneihin/ruokailuun mitkä ehkä voisivat sinun kohdallasi toimia vieläkin paremmin kuin mitä "perus" dc.ssä väitetään?? minun mielestä jokaista ohjelmaa voi kritisoida ja tehdä itselleen ne parhaat "ratkaisut" eikä vetää side silmillä menemään ja uskoa sokeasti kaikkea mitä jotkut gurut sanoo IMO. jos taas ohjelma toimii niillä neuvvoilla hyvin, niin silloinhan ei tietenkään kannata muuttaa/kyseenalaistaakaan mitään. tämä on vain pohdintaa älkää ottako nokkiinnee :)
Jos sä oikeasti seuraisit tätä ketjua, etkä vaan heittäisi välikommentteja niin olisit huomannut, että hulkki on modaillut hieman ohjelmaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuosta että tiettyä systeemiä ei pidä noudattaa silmät ummessa:
Dantella on paljon treenattavia ja hän tekee jokaiselle heistä modifikaatioita heidän treeniinsä tarpeen vaatiessa. Perusrunko on varmasti toimiva, mutta toteutus on jonkin verran yksilöllistä.

Se on sitten taas eri asia, kuinka moni vähän systeemistä lueskellut osaa tehdä oikeat muutokset. Kaikkihan luulevat osaavansa. Koko metodihan ei edes löydy netistä, vaan osan tiedosta Dante jakaa vain niille joita treenaa.

Täällä on helppo kyseenalaistaa jotain systeemin osia ja tällaisten sunnuntaitreenaajien kommentteja. Danten omat postit on hyvin perusteltuja ja tiukkaa asiaa. Lukekaa niitä ja yrittäkää sitten löytää jotain oikeasti hyviä vasta-argumentteja.

En nyt nyyppänä mene kommentoimaan mitään DC:n ruokapuolesta tai muusta, mutta kyllä helvetti soikoon täytyy myöntää, että Danten teksteissä on järkeä! Vaikken nyt kaikkea olekaan lukenut enkä varmasti ikinä tule DC:llä treenaamaan, niin uskon kyllä vakaasti että kyseessä on yksi parhaita mahdollisia ohjelmia.

Olenkin nykyisessä ohjelmassani ottanut hieman oppia joistakin Danten opetuksista ja viilannut ohjelmaani sen mukaan, eli siis reenaan kaksijakoisella, hyvin matalalla volyymilla ja käytän vain isoja perusliikkeitä sekä yritän syödä kuin hirvi. Lisäksi on käytössä tuo "beat the logbook!" -systeemi. Kesäkuussa tullut enemmän tulosta kuin koko alkuvuonna (joka reenissä joko enemmän toistoja tai enemmän rautaa). :)

Tiedän kyllä että tästä on DC kaukana, mutta tässä onkin otettu vain hieman oppia Danten metodeista.

ZeiZei sanoi:
Doggcrapp on treenityyli jolla lähestulkoon kaikki sitä kokeilleet ovat saaneet älyttömän hyviä tuloksia, onneksi muiden ihmisten höpötys ei merkkaa mitään omassa kehityksessä :)

Mä kehityn kaikkein parhaiten ihan perinteisellä 3-1 systeemillä ja roskaruokabulkilla, enkä vaihda sitä niin kauan kuin se toimii. :)

Habankorppu sanoi:
Tiedän kyllä että tästä on DC kaukana, mutta tässä onkin otettu vain hieman oppia Danten metodeista.
Uskon kyllä, että jokaiselle kehoilijalle tekisi hyvää lukea Danten tekstejä vaikka ei hänen metodilla alakkaan treenailemaan.

toolate sanoi:
Jos sä oikeasti seuraisit tätä ketjua, etkä vaan heittäisi välikommentteja niin olisit huomannut, että hulkki on modaillut hieman ohjelmaa.
kysyinkö sulta yhtään mitään, EN!

Omia tuntemuksia. Eli DC:tä takana kohta joku kahdeksan kuukautta. Kuvia löytyy Kuvat-osiolta jos ne jotain kiinnostaa.

Treenaan työpaikkani salilla joka on aika "vajavainen". Eli en voi tehdä kaikkia liikkeitä joita haluaisin. Talvella paino nousi DC:n mukana vajaa 8 kiloa. Tein perusohjelman mukaan ja koitin syödä ohjeitten mukaan. Nyt olen sitten pari kuukautta syönyt "kevyemmin" eli hiilareita olen rajoittanut. Protuakaan en koskaan varmaan syönyt sitä 500 geetä vaan välillä 300-400?
Treenipainot ovat koko ajan hitaan varmasti kasvaneet. Ehkä ukkokin?

Punnerrusliikkeissä rest-and-pause tuntuu toimivan hyvin. Selälle ei. Olenkin vaihtanut selkäliikkeitä (lähinnä taljat) pidempiin ja parempaan tuntumaan tähtääviin harjoitteisiin enkä niissä pyri pelkästään lisäämään painoa. Kulmasouduissa ja maastavedossa koitan edelleen kasvattaa rautoja. Hauiksiin olen tehnyt vain yhden kovan suoran sarjan ja vuosien jälkeen hauiksiin on tullut sentti ympärystä lisää. Varmaan maastavedonkin ansiota jota olen nyt vuosien jälkeen säännöllisesti tehnyt.

Kaksi viikkoa vielä kesäloman alkuun ja nämä viikot vielä vedän kovaa. Sitten kuukauden loma ja kevyempää treenailua. Syksyllä kyllä edelleen tällä jatkan. Kehitys ollut parasta vuosiin.

toolate sanoi:
teetkö sen suomeksi??..jos teet niin kiinnostusta löytyisi :)

:lol2: Jees, meikäläinenhän on jäänyt täällä paitsi suuresta roheiinimäärä (ja ruoka ylipäänsä) keskustelusta. Eiköhän se nyt ole silleen että jokainen tekee tai on tekemättä niinkuin parhaaksi näkee. Noi määrät voi vaikka ymmärtää suosituksina jos tulee parempi mieli - toisaalta kokeilemallakin selviää kaikenlaista (vrt. hulkki). Jos meinaa selvitä ko. metodin "oksennus rinnuksilla, paska housussa" meiningistä kierrolla koko kroppa 3 kertaa 9 vrk:ssa 100 g proteiineilla niin onneksi olkoon. Omaat yli-inhimilliset palautumisresurssit jotka ei oo tästä maailmasta.

Oma suosikkini Danten motivaattoreista - toimii widowmakereissa varsinkin kuin tauti - on kun muistaa sopottaa itselleen siinä vaiheessa kun naama alkaa sinertyä ja oksennus pilkkiä "I am the most hardcore motherfucker in this gym!!!" . Luovuttaja on kurahousu :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom