Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aloittelijalle vai kokeneelle konkarille? HRPU vai normaali? Kuinka tiukka kriteeri polvet rintaan, ei osu-> no rep? Heilautukset hartiatasoon vai ylös? Millaisia vatsoja? Tossa on nyt aika paljon muuttujia.
Laitetaas toinen levytankokompleksi,eli yksi tanko tässäkin käytössä.Tällä kertaa mennään aikaa vastaan:
4 kierrosta
5x Raakarive
5x Valakyykky
5x Vauhtipunnerrus niskan takaa
5x Etukyykky
5 x Maastaveto
Painoja kohtuudella,50-60kg,tarkotus ois et tää ois nopee
Aloittelijalle, normaali. ei nyt aivan rintaan mutta kuitenkin lähelle. Heilautukset hartiatasoon. Normi vatsat eli kyynärpäät polviin
Huhhuh, olis kiva nähdä videoita missä joku tekee aikaa vastaan dippejä renkailla ja vielä 15 putkeen. Kyllä kait paikat saa rikki tällä systeemillä?
Pointti oli varmaan se, että aikaa vastaan tuo menee sellaiseksi rykimiseksi että kiertäjät varmaan tykkää tosi hyvää.Jos hyvä tekniikka ei riitä tekemään putkeen niin saahan niitä tehdä vaikka yksitellen.
Jotkut hullut tekee noita vielä lisäpainoilla!!
Hvä tekniikka
Mä en ymmärrä koko tota "tehdään aikaa vastaan, tekniikka on väkisin paska"-ajattelutapaa.
Jos lainaat mun tekstiä niin lainaa oikein.
Ei se siitä sen fiksumpaa tee.Kyllähän noita ihan virallisissa WODeissa tehdään, mm. Elizabethissa.
Mä taas en ymmärrä koko "aikaa vastaan"-hommelin ideaa. Jos kerta toistot pysyy sun mielestä samanlaisina kuin jos ei tehtäisi aikaa vastaan niin miksi niitä sitten tehdään aikaa vastaan? En käsitä. Jos liike on täysin identtinen hallittuun ja turvalliseen liikkeeseen verrattuna niin eikös siinä silloin mene sama aika -> ei ole syytä ottaa sekuntikellolla aikaa suorituksesta.Mä en ymmärrä koko tota "tehdään aikaa vastaan, tekniikka on väkisin paska"-ajattelutapaa.
Tehdäänhän mm. maastavetoakin hyvin useissa wodeissa osana treeniä aikaa vastaan.
Aika typerää tuomita muiden treenaamista jos ei itse pysty/halua pystyä/periaatteen tasolla haluaa lytätä toisten tekemiset.
Huhhuh, olis kiva nähdä videoita missä joku tekee aikaa vastaan dippejä renkailla ja vielä 15 putkeen. Kyllä kait paikat saa rikki tällä systeemillä?