CrossFit WOD eli CrossFit treenejä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CF_LPR
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
M_atti treeni on sujunut ihan hyvin. Toi crossfit jäi välistä, koska ei jotenki ollu semmonen olo, että alkaisin tuollaista vetämään. Olin nukkunut todella vähä ja väsyttikin niin pidin vähän rennommat treenit. Huomenna, tai siis tänään ois tarkotuksena vetää toi treeni läpi. Ajattelin lisätä 100 vatsalihasta siihen, koska juokseminen ei ole mahdollista laitteiden rajallisuuden takia.

Okei toi oli säälittävintä mitä oon nähny vähään aikaan. toi ei ole edes leuka. leuan idea on ''VETÄÄ'' itsensä ylös. ymmärrän kyl crossfit leuanki idean mut toi ei tee edes sitä oikein.

Mitenniin ei tee sitä oikein? Kumma juttu kun kisoissa kyseiset leuat sallitaan.

Siinä oli 00 leukaa putkeen; ei siinä nähty myöskään yhtään pull saati chin uppia. Nuo ovat kipping pull uppeja, kuten varmasti kaikki tietävätkin..

Crossfittaajia kun kuitenkin sellaisia, jotka tekevät oikeita leukoja, ja sellaisia, jotka kippailevat, niin pidetään termit oikeina, ettei tule sekaannuksia, kuten nyt.

Mun mielestä tekee kylläkin butterfly pull uppeja.. joten pidetään ne termit oikeina.

Tämmöinen setti tuli eilen vedettyä, kai voi crossfitiksi sanoa.

Kaikki liikkeet 16kg kahvakuulalla.

Etuheilautus x 20
Yhdenkäden etuheilautus x 20/käsi
Rinnalleveto+työntö x 10/käsi
Tempaus x 10/käsi
Pään ympäri pyöritys(mikä lie nimeltään) x 10 molempiit suuntiin.
Hauiskääntö x 10/käsi
"etukyykky" x 20
400m juoksu

Kolme kertaa tämä läpi, juoksun jälkeen n.1-3 min taukoa ennen seuraavaa kierrosta. Pisti puuskuttamaan, mut mukavaa vaihtelua.

12 min AMRAP. Buy-in:
800m medicine ball run (20lbs, 10kg)
50 HRPU
Tulos lasketaan näistä:
1/1 clean & jerk @24kg KB

21 (eli 42 yksittäistä toistoa) tuli raavittua kasaan aamun 3h vaelluksen jälkeen.

Tein lauantaina regionalsien event vitosen eli:
Maastaveto 140kg - boksipomppu 75m
21-15-9
Oli aika hevi setti, ja aikaa kului mulla 7:30.

Viime viikolla kiskaisin myös tämmöisen:
100m sprint, 20 punnerrusta, 15 boksipomppua 75vm, 10 wallball 20 paunaa, 5-suoraa leukaa x 5 rundia.
Hapotti ihan huolella, ja hiki roiskui kuin ruiskusta, aikaa kului 14:08.

On niin mielikuvitukseton olo että saatan tehdä tuon ironjohnin treenin tänään. Ohjeistetusta poiketen teen punnerrukset kämmenien irrotuksella lattiasta. 14 min vaikuttaa kohtuu hyvältä ajalta.

On niin mielikuvitukseton olo että saatan tehdä tuon ironjohnin treenin tänään. Ohjeistetusta poiketen teen punnerrukset kämmenien irrotuksella lattiasta. 14 min vaikuttaa kohtuu hyvältä ajalta.

Kokeile ihmeessä, ihan messevä wodi. Tuota mun etanamaisen hidasta aikaa osittain selittää se, että me kirmattiin itseasiassa noin 130m, ja matkalla oli muutamia portaita per suunta. Toinen syy on liian huono kunto :)

Tuosta, tehtyä tuli.
Juoksu oli ohjeen mukainen huntti, mutta se, minkä siinä sain etua annoin hypyissä tasoitusta (Roguen 76cm korkea laatikko) :D
13:51 meni hand release push-upeilla, joutu jakaan lopussa jo vitosiin ku painoi eilinen..
Hyvä ja monipuolinen wod jota on helppo skaalatakkin.
14:08 on kova aika kun siinä on tuo 150m enemmän juoksua, oma 100m meni n.23-27 sekunnin väliin ku vähä kujuilin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuosta, tehtyä tuli.
Juoksu oli ohjeen mukainen huntti, mutta se, minkä siinä sain etua annoin hypyissä tasoitusta (Roguen 76cm korkea laatikko) :D
13:51 meni hand release push-upeilla, joutu jakaan lopussa jo vitosiin ku painoi eilinen..
Hyvä ja monipuolinen wod jota on helppo skaalatakkin.
14:08 on kova aika kun siinä on tuo 150m enemmän juoksua, oma 100m meni n.23-27 sekunnin väliin ku vähä kujuilin.

Kovan ajan teit, hurja ukko. Mulla on vieläkin vähän liikaa painoa tähän touhuun 180cm ja 99 kiloa, haittaa juoksua, mutta on etua voimaosioissa. :) treenaatko muuten omaksi iloksi, vai kisaatko?

Jep, vähä ehkä liikaa mutta kyllä moni kovakin vaan sen 90-95 kiloa painaa. Mieluummin vähä liian iso ku liian pieni :D Mä alotin nää crossfitti-touhut vajaa vuosi sitte ku muutin ulkomaille ja yhteisöllisyyden takia tää o hyvä laji saada uusia tuttuja;yksin treenaaminen ei kiinnostanut. Ekat kisat tuli käytyä reilu viikko sitte, katotaan koska on seuraavat, aika aloittelijahan mä olen. Noi kisat sattu hyvin ku oli uuden boxin avajaisskabat. Jengiä enimmäkseen täältä, Münchenistä ja Sveitsin Baselista.

nii missäs sä reenailit,saksassa jossain?

Jokaisella alkavalla minuutilla 20 min
5x Maastaveto
5X Raakarive (maasta tai riipusta)
5x Thruster

Ei kannata ahnehtia painoissa,käy hyvin vittumaiseksi hyvin äkkiä

tää kuullostaa kokeilemisen arvoselta, pohdin että millaseen luokkaan sitä painot pitäis skaalata

tää kuullostaa kokeilemisen arvoselta, pohdin että millaseen luokkaan sitä painot pitäis skaalata

itse tein tosiaan 40kg,ja hapotti.
videolla mistä tän treenin bongasin (en tosin löytäny sitä äsken enää) porukoiden painot tais olla 40 ja 60 kg välillä,tän ei oo tarkotus olla voimatreeni,toistoja tulee kuitenkin 300 :D

Laitetaas toinen levytankokompleksi,eli yksi tanko tässäkin käytössä.Tällä kertaa mennään aikaa vastaan:
4 kierrosta
5x Raakarive
5x Valakyykky
5x Vauhtipunnerrus niskan takaa
5x Etukyykky
5 x Maastaveto

Painoja kohtuudella,50-60kg,tarkotus ois et tää ois nopee

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom