CrossFit WOD eli CrossFit treenejä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CF_LPR
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aika moni tosiaan vetää tuolla ilman hanskoja tai edes teippejä, ei ne nyt niin paljon voi olla tiellä? Tänään kun repii kätensä niin se on hauska sitten jatkossa koittaa repiä menemään.. Aiheeseen liittyen itse ajattelin et pitänee tilata jotkut gripit että on sitten olemassa jos tarvitsee joku pitkä rykäisy joskus tehdä. Normireeneissä ei viitsi pitää kun ei ne kädet sit koskaan tule mitään kestämään elleivät totu. Kokemusta roguen gripeistä? Rogue V2 Gymnastics Grips | Rogue Fitness

Mulla on vastaavat, ostin viime kisojen jälkeen kun aukes kädet juurikin bar muscle upeissa. Pari kertaa oon kokeillu, mutta eivät vielä ole voittaneet paikkaa sydämessä. Yksi syy on se, että nahka on aika kovaa uutena kun eivät vielä ole sormien aukot "muotoutuneet" ja läpyskät on aika epämukavat. Luultavasti tulen käyttämään satunnaisesti treeneissä, kisailla aion jatkossa(kin) tarvittaessa teippien kanssa.

Saako täällä pyytää suosittelemaan treenejä? Mulla on takapihalla pari kahvakuulaa ja narusta askarrellut renkaat, jos joku haluais vinkata oman suosikki wod:n näillä välineillä. :)

Mulla on vastaavat, ostin viime kisojen jälkeen kun aukes kädet juurikin bar muscle upeissa. Pari kertaa oon kokeillu, mutta eivät vielä ole voittaneet paikkaa sydämessä. Yksi syy on se, että nahka on aika kovaa uutena kun eivät vielä ole sormien aukot "muotoutuneet" ja läpyskät on aika epämukavat. Luultavasti tulen käyttämään satunnaisesti treeneissä, kisailla aion jatkossa(kin) tarvittaessa teippien kanssa.
Meidän salilla jotkut käyttävät noita Roguen hanskoja Rogue Mechanix Vented Gloves - Athletic Gloves ja ovat tykänneet niistä. Hanskat ovat mechanixin valmistamat eli jos ei halua tukea Roguen tuotteita niin samoja hanskoja voi tilata eri kuosilla varustelekasta Mechanix Original Glove, kojootinruskea - Varusteleka.fi

Mäki koitin jossain vaiheessa hanskoja ja noita samoja on meidän salillakin käytössä. Itse en tykkää kun "valuvat" ja niitä joutuu koko ajan nostelemaan. Voi tietysti riippua anatomiasta ja suoritustekniikoista jne. Suosittelen kokeilemaan, toisille sopivat varmasti ihan hyvin. Yllättävän vähän muuten näki hanskoja gameseissa, seurasin ihan tietoisesti.

Dmitry Klokov,vauhdissa jälleen

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nostellaas tätäkin.
Tein tänään hyvän kokovartalojumpan, yksinkertainen on kaunista:

50 Thrusters @40kg
1500m Row
40 Thrusters @40kg
1200m Row
30 Thrusters @40kg
1000m Row
20 Thrusters @40kg
800m Row
10 Thrusters @40kg
500m Row

35:23 vei aikaa, eli ei kuitenkaan liian pitkä. Ei muuta kuin kokeilemaan!

Nostan, koska on hauska lueskella muiden treenejä. Tässä oma setti tältä päivältä. Hapotti mukavasti!

400m juoksu
5 maastaveto (100kg)
10 pystypunnerrus (40kg)
15 sumoveto ylös (40kg)
20 soutu (kalorit)
25 punnerrus
30 leuanveto
25 punnerrus
20 soutu (kalorit)
15 sumoveto ylös (40kg)
10 pystypunnerrus (40kg)
5 maastaveto (100kg)
400m juoksu

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
CrossFit Treeni-ohjelma

Minkälaisia crossfit treeni-ohjelmia täällä on käytössä? Asun Etelä-Saksassa ja treenaan omaksi huviksi kilpailutason (Level 3) ohjelman mukaan. Olisi mukava kuulla kokemuksia Suomen päästä. Meidän boksilla tähän asti käytössä Invictus mutta nyt valmentajilla testissa Out Law. Onko mielipiteitä?

Minkälaisia crossfit treeni-ohjelmia täällä on käytössä? Asun Etelä-Saksassa ja treenaan omaksi huviksi kilpailutason (Level 3) ohjelman mukaan. Olisi mukava kuulla kokemuksia Suomen päästä. Meidän boksilla tähän asti käytössä Invictus mutta nyt valmentajilla testissa Out Law. Onko mielipiteitä?

Missä päin? Heitä vaikka privalla jos treeniseura kiinnostaa.

Baden-Württemberg - KA. Missä päin sinä? Suomalaisten kokemukset Saksassa tietenkin aina mielenkiintoisia, en ole VIP jäsen joten privaa en pysty laittamaan.

Morjes! Olen crossfitin parissa uusi harrastaja, 20v varusmies jolla motivaatiota riittaa. Olen tehnyt satunnaisesti salitreenin ohella tata liiketta: deadlift,clean, push jerk, pullups toistot siis 12,10,8,6 aikaa vastaan.
Paras tulos oli 50kg /13min

Tanaan tein ensimmaisen WODin, Angie. Tuntu etta kuolen. Aikaa meni 23 min
Eli:
Pullups 100
Pushups 100
Situps 100
Squats 100
Olo mita mahtavin!!
Harrastan myos juoksua, 5-10km lenkkeja, 10km=51min 40sek.
Olen tullut siihen tulokseen etta normi salijumpat ja painojen heiluttelut jaa ja panostan crossfittiin.

Olisiko kellaan hyvia WODeja alkulammoksi meikalaiselle?

Elämäni ensimmäinen Murph tänään.. takana yli puolvuotta pelkkää oly-painotteista tekniikkaa ja vaihdellen perusvoimaa, vauhtikestävyys nollassa.. aika 41:04. alle 45 oli tavote eli tyytyväinen ees siihen :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom