Teen pari ekaa kierrosta 17.1 ja muistan, et oon läski ja pysyn taas seuraaviin openeihin asti omassa lajissani, ja repeat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heittäkääs pari hyvää WOD tyyppistä settiä mitä tekis voimatreenien loppuun. Eli siis jotain missä ei ole esimerkiksi tempauksia, boxeja, juoksua tai soutulaitetta jne. Eli ei mitään liian teknistä, ja semmosta mitä pystyy tekemään pienessä tilassa ilman ihmevarusteita. Olen viimeaikoina alkanu tekemään omasta päästä erilaisia sykkeenkohotussettejä, mutta niissä on vähän vaikea haastaa itseään kun ei pysty vertaamaan tuloksia mihinkään.
Selasin itse jo noita listoja, mutta niitä on ihan järkyttävä määrä. Ei tuu mittää.
Jos ei osaa pn-liikkeitä niin pystyy useimmiten korvaamaan ihan vaan kyykyllä tai maastavedolla.
Juoksut, boxit sun muut "aerobiset" pystyy korvaamaan esim. askel-kyykkyhypyillä tms.
Eiköhän se ole tekijästä kiinni. Jos oot kisoissa muita vastaan, niin sitten kandee tehdä sääntöjen sallimia kippileukoja (tai jos et tee, joku tekee kuitenkin ja otat ajassa pataan). Jos itseäsi vastaan kisailet, niin tee miten haluat? Itse en tee koskaan kippaamalla, kun en kisaa kuin itseäni vastaan.Minkäslaisia pull-upeja näissä muute olis tarkotus tehdä? Oikeita vai niitä vammasia pendulumeja?
Eiköhän se ole tekijästä kiinni....
Kiskasee joo, toki ne perusleuat on raskaampia ku noi joissa käytetään sitä liikettä hyväksen. Kyseessä on eri liikkeet vrt stoppi penkki ja se perus punttisalilla käytettävä penkki tekniikka.Muistaakseni jossain WOD-listassa oli erikseen määritelty millasia leukoja pitäis tehdä. Mutta siis en mä mitään perhosleukoja tuu tekemään, mutta mietin että kuinka haastavia noiden kuuluis olla. Perus crossfittailija kuitenki kiskase moninkertasen määrän perhosia vrt strict, vai mitä? Eikä tää nyt niin olennaista ole, lähinnä uteliaisuutta.
Minkäslaisia pull-upeja näissä muute olis tarkotus tehdä? Oikeita vai niitä vammasia pendulumeja?
Oletat että mulla ei ole kavereita :(((Jää aika paljon kapasiteettia käyttämättä ilman kirittäjäkaveria.
En ole koittanut, enkä luultavasti ikinä koitakaan. En aio koskaan kilpailla crossfitissä ja mulla on pikkuvammoja sen verran kertyny olkapäihin vuosien varrella etten usko niiden kestävän tollasta riuhtomista.Oletko koittanut tehdä noita vammaisia kippejä?
Juu en ole liittymässä mihkään crossfit seuraan (boxiin?) jotta saisin jostain random WODista puoli minuuttia pois. Etsin vain mielekkäitä tapoja kohottaa sykettä treenin lopussa. Varsinaiset tavoitteet on toisaalla.
/quit
Vaihtoehtoinen tapa samaan: kokeile voimamies-juttuja. Syke nousee ja tukee punttia ihan hyvin. Farmarikävelyt, säkinkannot, kelkalla/renkaalla sprintit/raahaus/työnnöt yms. kaikki mikä vaan painaa sopii instrumentiksi ja jos ei muuta keksi niin säkillinen hiekkaa toimi aina.