- Ikä
- 37
On se threadi mikä tahansa niin aina sä kyllä olet leuhkimassa omilla tuloksillas paitsi että tällä kertaa nyt ilmeisesti emäntäs.
Niinpä :lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On se threadi mikä tahansa niin aina sä kyllä olet leuhkimassa omilla tuloksillas paitsi että tällä kertaa nyt ilmeisesti emäntäs.
Ompas kova tulos, oma emäntä täyttää nyt 51 vuotta ja painaa 51,6kg ja vetää kevyesti kasin sadalla kilolla, eikä pidä sitä edes minään tuloksena.
Näinpä. Aina pitäis osata epäonnistua ennen kuin alkaa tekemään vähän hazardimpia liikkeitä, ja aina tulis miettiä että "mitä jos".Tosta tulikin mieleen mitä lapsille opetetaan ensimmäiseksi kun harjoitellaan luistelua. Kuinka kaatua turvallisesti.
Eihän tässä uskalla avata pakkotoistolle edes enää treenipäiväkirjaa, ettei saa leuhkijan mainetta, kun sekin on vain omilla tuloksilla leuhkimista.
Ei sun todellakaan tarvi sitä tehdä, oot ansainnu sen maineen jo kaaaauuuuaan sitten
Niin siis on hienoa että Jason Khalipan äiti 50 vuoden iässä nostaa maasta noin paljon mutta päätit kuitenkin tulla kertomaan että sun muijas nostaa enemmän ja hänen mielestään tuo ei ole edes kova tulos. Kerro nyt helvetti mikä ton sun postauksen idea sitten oli ? :DOnhan se ihan hienoa käytöstä teikäläiseltäkin yrittää kaivamalla kaivaa jotakin negatiivista toisten postauksista, taitaa ärsyttää että keski-ikäiset naiset treenaavat samoilla painoilla kuin itse. Tuossa postauksessa myös mainittiin ettei suoritus ole kummoinenkaan.
Eihän tässä uskalla avata pakkotoistolle edes enää treenipäiväkirjaa, ettei saa leuhkijan mainetta, kun sekin on vain omilla tuloksilla leuhkimista.
Niin siis on hienoa että Jason Khalipan äiti 50 vuoden iässä nostaa maasta noin paljon mutta päätit kuitenkin tulla kertomaan että sun muijas nostaa enemmän ja hänen mielestään tuo ei ole edes kova tulos. Kerro nyt helvetti mikä ton sun postauksen idea sitten oli ? :D
Internezien mukaan tanko osui takana olleeseen levypainokasaan, jonka vuoksi Kevinin selkä pääsi osumaan siihen sen sijaan, että tanko olisi rullannut pois alta ja syyllinen rintarangan nikamien vaurioitumiseen olisi tämä, eikä tekniikkavirhe sinällään nostossa tai kaatumisessa. Itse en tiedä, miten tuosta kuuluu oikeaoppisesti kaatua ja videonkin kuvakulma on hiukan huono näyttämään, mitä todella tapahtui, mutta tuohon painokasaan se tanko tosiaan näkyy osuvan samalla kun Kevinin selkä ilmeisesti ottaan kontaktin tankoon.Näinpä. Aina pitäis osata epäonnistua ennen kuin alkaa tekemään vähän hazardimpia liikkeitä, ja aina tulis miettiä että "mitä jos".
Tän Kevinin kohdalla kuitenkin syy näyttää olevan uupumuksen aiheuttama inhimillinen virhe. Sen verran kokenut nostaja kuitenkin, että ei pitäis olla osaamisesta kiinni. Toki virheitä tapahtuu skarppinakin, mutta uupumus nostaa riskiä huomattavasti.
Vai sellaista sanovat internezit. En oo tapaukseen perehtynyt tota videota enempää, joten kai toi pitää paikkansa. Mä oletin, että tanko putosi selkään ja väänsi/kolhaisi rangan rikki, mutta tosta videosta tuntuu puuttuvan yksi tai kaksi framea juuri kriittisestä kohtaa, niin ei siitä oikein ota selkoa. Joka tapauksessa olisi pitänyt kaatua eteenpäin, kun tanko putoaa taakse, mutta se ei ikävä kyllä tällä kertaa onnistunut.Internezien mukaan tanko osui takana olleeseen levypainokasaan, jonka vuoksi Kevinin selkä pääsi osumaan siihen sen sijaan, että tanko olisi rullannut pois alta ja syyllinen rintarangan nikamien vaurioitumiseen olisi tämä, eikä tekniikkavirhe sinällään nostossa tai kaatumisessa. Itse en tiedä, miten tuosta kuuluu oikeaoppisesti kaatua ja videonkin kuvakulma on hiukan huono näyttämään, mitä todella tapahtui, mutta tuohon painokasaan se tanko tosiaan näkyy osuvan samalla kun Kevinin selkä ilmeisesti ottaan kontaktin tankoon.
Internezien mukaan tanko osui takana olleeseen levypainokasaan, jonka vuoksi Kevinin selkä pääsi osumaan siihen sen sijaan, että tanko olisi rullannut pois alta ja syyllinen rintarangan nikamien vaurioitumiseen olisi tämä, eikä tekniikkavirhe sinällään nostossa tai kaatumisessa. Itse en tiedä, miten tuosta kuuluu oikeaoppisesti kaatua ja videonkin kuvakulma on hiukan huono näyttämään, mitä todella tapahtui, mutta tuohon painokasaan se tanko tosiaan näkyy osuvan samalla kun Kevinin selkä ilmeisesti ottaan kontaktin tankoon.
Vai sellaista sanovat internezit. En oo tapaukseen perehtynyt tota videota enempää, joten kai toi pitää paikkansa. Mä oletin, että tanko putosi selkään ja väänsi/kolhaisi rangan rikki, mutta tosta videosta tuntuu puuttuvan yksi tai kaksi framea juuri kriittisestä kohtaa, niin ei siitä oikein ota selkoa. Joka tapauksessa olisi pitänyt kaatua eteenpäin, kun tanko putoaa taakse, mutta se ei ikävä kyllä tällä kertaa onnistunut.
Crossfittia, bodausta tai voimanostoa, niin ikäviä tapauksia kaikki tällaiset...
Minun silmääni videon perusteella näyttää siltä, että ensin katkee selkä ja siitä syystä kaveri tippuu ja tanko mukana.
Eli itse vahinko on tapahtunut jo ennen kun tanko lähtee putoamaan tai osuu selkään.
Crossfittia, bodausta tai voimanostoa, niin ikäviä tapauksia kaikki tällaiset...