Ernesto sanoi:
Aivan v***n tyhmä kysymys.

Mulla on palautusjuomaa, niin miten se kannattaisi sheikata. Tänään panin jauhot ennen vettä ja tuli paakkuja. Toisin päin? Vai sekotanko lusikalla aina pienen osan jauhetta veteen?

Jääpä mun eka postaus pakkiksen historiaan sen tyhmimpänä... :wall:

:david: :david: :david: :david: :david: :david: :david: :david: :david:

onko sulla sheikkeri?

Itsellä ei ole sheikkerin kanssa ongelmia PAITSI jos sheikkerissä oli vesipisaroita jo valmiiksi kun jauhot sinne tiputin, tällöin jää paakkuja seiniin.
Esim. suoraan tiskauksesta käyttöön...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
paakkuuntuminen riippuu kanssa jauhosta. mulla ei ole ikinä ollut yhtä ainuttakaan paakkua fastin tuotteista kun taas nutriplussan proden kanssa se juoma oli täynnä niitä vaikka miten sekotti ja vatkasi.

erkjetter sanoi:
paakkuuntuminen riippuu kanssa jauhosta. mulla ei ole ikinä ollut yhtä ainuttakaan paakkua fastin tuotteista kun taas nutriplussan proden kanssa se juoma oli täynnä niitä vaikka miten sekotti ja vatkasi.

Niin riippuu! Ja sheikkaamisen jälkeen auttaa vähän se kun antaa sen juoman olla sheikkerissä n. 5 minuuttia ennen juomista. Tasoittaa kummasti paakkuja, en tiedä tosin miksi näin tapahtuu.

Mutta niin ei voi kuitenkaa tehdä että laittaisi jo kotona jauhot + vedet sinne sheikkereiin? Vai voiko?

Goldberg sanoi:
Tottakai voi. Tolla tavalla se ehtii myös sekottua hyvin.
Kiitos paljon:) Oon luullu että ne jauhot huononee jos ne on kauan siellä vedessä. Nyt on paljon helpompaa kun voi kotona laittaa palkkarin kokonaan valmiiksi.

peks1 sanoi:
Kiitos paljon:) Oon luullu että ne jauhot huononee jos ne on kauan siellä vedessä. Nyt on paljon helpompaa kun voi kotona laittaa palkkarin kokonaan valmiiksi.

no kauan ja kauan. yli 10h mulla on joskus lillunut juomat ja silti on samalta maistunut.

kataq sanoi:
joku aminohappo tuhoutuu puolessa tunnissa :D eli ei sillä ole väliä :hyper:

kerro lisää? millä tavalla tuhoutuu? ja miksi sen tuhoutumisen aiheuttaa juuri nesteeseen sekoittaminen kun se on koko käsittelyprosessin ehjänä selvinnyt. itse kun treen juoman ennen treeniä joten se seisoo sen 1-2h.

kataq sanoi:
joku aminohappo tuhoutuu puolessa tunnissa :D eli ei sillä ole väliä :hyper:

Mitä v**tua!? :eek: Ei kai nyt sentään!?? Luulis saat**a lukevan pussissa, jos noin ois!? Epäilen...:rolleyes:

edit: Pahoittelen kielenkäyttöä... Innostuin/Turhauduin... :)

On täällä juttua ollut ettei kaikki aminot tykkäisi siitä että on pitkään vedenkanssa tekemisissä. En tiedä onko tolla mitään merkitystä, varsinkaan jos on puhe parista tunnista.

Itse kyllä sheikkaan vasta salilla palkkarin ja tähän syynä vain ja ainoastaan se että se sheikkeri jos aukeaa kassissa niin on kiva ylläri odottamassa. Olisihan yksi vaihtoehto laittaa esim. litraiseen muovipulloon, mutta siitä on turhaa vaivaa vain.

Ittellä on muovipullossa aina n. 6h kun kotona teen ja salin jälkeen juon. Sheikkerii ei oo:itku: :jahas: Eli onko tosta nyt jotain haittaa sille juomalla?:eek: Onko haitta merkittävä?:(

No niin ekaa kertaa tänne postaamassa. :) Tulipahan tossa sitten otettua ohjelma itelle ainakin kesäajaksi. Mitäs olette mieltä seuraavasta:

Koko kroppa treeni

Treeni I (maanantai)

kyykky 2x5/6/7
penkki 2x5/6/7
kulmasoutu tangolla (vastaote) 2x5/6/7
niskan takaa punnerrus 2x5/6/7
leuanveto (vastaote) 2x5/6/7
pohkeet seisten 2x12-15

Treeni II (torstai)
maastaveto selän takaa 2x5/6/7
SJMV (suorin jaloin maastaveto) 2x6/8/10
penkki käsipainoilla 2x6/8/10
kapea ylätalja eteen 2x6/8/10
arnold press (nimestä en ole varma onko noin) 2x6/8/10
ranskalainen punnerrus ja hauiskääntö (supersarja) 2x6/8/10

Laitanpa tähän samaan postiin sitten vielä pari kysymystä. Elikkä noi sarjat meinaa sitä että teen ekalla viikolla 2x6, toisella viikolla 2x8 ja 2x10 jne? Sitten siihen toiseen kysymykseen. Supersarja selitettiin minulle siten että tehdä tuo ranskalainen ja hauiskääntö kummatkin putkeen ja sitten vasta lepotauko. Korjatkaa jos olen väärässä. :thumbs:

Body89 sanoi:
Supersarja selitettiin minulle siten että tehdä tuo ranskalainen ja hauiskääntö kummatkin putkeen ja sitten vasta lepotauko. Korjatkaa jos olen väärässä. :thumbs:

Ihan oikein on selitetty. Ite teen kyllä hauiksille ja ojentajille enemmän toistoja 15-20 mikäli käytän supersarja menetelmää.

Hallo16 sanoi:
Ittellä on muovipullossa aina n. 6h kun kotona teen ja salin jälkeen juon. Sheikkerii ei oo:itku: :jahas: Eli onko tosta nyt jotain haittaa sille juomalla?:eek: Onko haitta merkittävä?:(
No miksi et osta sheikerii. Halvimmilaan saa joku 2,5 tai osta Pakkiksen ehta sheiker.

En oo jaksanu hankkii...:zzzz: ;) Vois jossain vaiheessa ku kerkee, mut onko siit seisomisesta oikeesti haittaa, vai onko haitta vain minimaalista?

Jin sanoi:
Mikä on tehokkain sykealue rasvanpolttoon aerobisessa liikunnassa?

jotakin 110-140 kai. ja tuolla alueella suurin osa käytettävästä energiasta (verrattaessa muihin sykealueisiin) tulee rasvasta. tämä siis ei tarkoita että tuolla alueella palaisi mahd paljon rasvaa.

erkjetter sanoi:
jotakin 110-140 kai. ja tuolla alueella suurin osa käytettävästä energiasta (verrattaessa muihin sykealueisiin) tulee rasvasta. tämä siis ei tarkoita että tuolla alueella palaisi mahd paljon rasvaa.

Tämäkin on käsittääkseni kumottu mm. Anssi Mannisen toimesta jo monesti. Eli että pääasia olisi ne poltetut kalorit, ei niinkään mikään sykealue. Itse käytän 140-160 sykettä ja tossa jo lentää vähän hikikin, joku 110 on sellainen syke ettei siinä itselle vielä tuntuisi yhtään missään.

Back
Ylös Bottom