10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos käyn tunnin puntilla ja sen jälkeen pelailemassa tunnin jalkapalloa, niin otanko palkkarin välissä, jalkapallon jälkeen vai molempien jälkeen?

Hei!
Ajattelin ruveta treenaamaan tuolla westside for skinny bastards-ohjelmalla, sillä kerran-kaksi viikkoon tulee tuota kamppailuliikuntaakin mukaan. Koitin etsiä, mutten löytänyt ihan tarkkaa selostusta tai sitten en vain ymmärtänyt,kuink tuo 5xmax tehdään. Esim, kun olen tälläinen aloitteleva naru ja saan penkistä 70 kg, niin millaiset sarjat sitten teen?
Kiitos jo etukäteen!

velmu sanoi:
Jos käyn tunnin puntilla ja sen jälkeen pelailemassa tunnin jalkapalloa, niin otanko palkkarin välissä, jalkapallon jälkeen vai molempien jälkeen?

Puntin jälkeen palkkari ja futiksen jälkeen normaalisti safkaa koneeseen.

kyselisin että mihin väliin toi lattiapenkki kannattaisi ottaa? että laitanko sen penkki päivälle ja teenkö sen viimisenä liikkeenä vaiko otanko sen ekoina liikkeinä...penkin tietenki teen ekana....vai pitäiskö se ottaa jalka päiville...et miten tässä nyt kannattaisi toimia?

James2:

Tuo Max Effort-liikkeiden systeemi toimii siten, että teet 5 - 6 vitosen sarjaa. Joka sarjaan lätkitään lisää painoa siten, että ensimmäinen sarja on kevyt ja viimeinen ottaa niin koville, että juuri ja juuri saat tehtyä.

Nivelten rutina ja pauke

Tässä sitä on nyt yritetty huhkia salilla sellainen 7kk, noh olen huomannut sen että jotkin paikat ovat alkaneet ruksua ja paukkua mm selässä, joskus kyynerpäässä ja erittäin harvoin polvissa. Kannattaako asiasta huolestua ? ne ruksahtelu ei aiheuta kipua ja välillä tuntuu että se aukaisee paikkoja (mm rintarannan ruksahtaminen)

Olen kuullut termin "kuivat nivelet" noh, mistähän tämä mahtaisi johtua tai "hoito"keinoa asiaan.. Treenaustavassa vikaa ?

Long John sanoi:
Tässä sitä on nyt yritetty huhkia salilla sellainen 7kk, noh olen huomannut sen että jotkin paikat ovat alkaneet ruksua ja paukkua mm selässä, joskus kyynerpäässä ja erittäin harvoin polvissa. Kannattaako asiasta huolestua ? ne ruksahtelu ei aiheuta kipua ja välillä tuntuu että se aukaisee paikkoja (mm rintarannan ruksahtaminen)

Olen kuullut termin "kuivat nivelet" noh, mistähän tämä mahtaisi johtua tai "hoito"keinoa asiaan.. Treenaustavassa vikaa ?

Ei onkelmaa.Se on täysin vaaratonta,jotkut hierojat esim osteopaatit avaavat paikkoja naksauttelun avulla

kyselisin tost kreatiinist viel.. ku on latausjakso menny ni mis kohtii päiväs kannattaan siin ylläpitojaksos ottaa se 5-10g?

Zippi sanoi:
kyselisin tost kreatiinist viel.. ku on latausjakso menny ni mis kohtii päiväs kannattaan siin ylläpitojaksos ottaa se 5-10g?

eipä sen niin väliä, sen verran hidasta ainetta toi kreatiini.

Onko jotain tiettyä sarjamäärää vaikka jollekkin lihakselle että saavuttaisi sopivan ärsykkeen joka mahdollisesti johtaisi lihaskasvuun. Kuinka monta sarjaa ja kuinka monta liikettä olisi sopiva esimerkiksi hauikselle. Ohjelmastani tuli palautetta että se on erittäin pitkä ja pitäisi karsia siitä, mutta en tiedä miten monta sarjaa pitäisi tehdä että saavuttaisi lihaskasvua.

Basher sanoi:
Onko jotain tiettyä sarjamäärää vaikka jollekkin lihakselle että saavuttaisi sopivan ärsykkeen joka mahdollisesti johtaisi lihaskasvuun. Kuinka monta sarjaa ja kuinka monta liikettä olisi sopiva esimerkiksi hauikselle. Ohjelmastani tuli palautetta että se on erittäin pitkä ja pitäisi karsia siitä, mutta en tiedä miten monta sarjaa pitäisi tehdä että saavuttaisi lihaskasvua.

heitäppäs se ohjelma noin yleensäkkin näytille. korjaillaan sitä :)

tuolla treeni foorumilla heräs tämmänen kysymys, enkä viittii tämmäst sinne löydä.
kauan teette samaa penkki systeemiä?
Ite olen tääl huomannu et jotkut tekee 8vk ja vaihtaa toiseen jossain luku 16vk. Itse olen tehnyt 5x5 n.2kk ja painot nousee viellä ihan hyvin eikä mitään pahoja jumittamista ole tapahtunut.

Mimosan Hipiä sanoi:
tuolla treeni foorumilla heräs tämmänen kysymys, enkä viittii tämmäst sinne löydä.
kauan teette samaa penkki systeemiä?
Ite olen tääl huomannu et jotkut tekee 8vk ja vaihtaa toiseen jossain luku 16vk. Itse olen tehnyt 5x5 n.2kk ja painot nousee viellä ihan hyvin eikä mitään pahoja jumittamista ole tapahtunut.
No jos kerran painot nousee eikä mitään ongelmia ole niin jatka samaa rataa vaan. Niinhän se menee että toimivaa ei kannata vaihtaa. Muistaakseni Mike on aikoinaan vääntänyt samalla 2x6 systeemillään useamman vuoden.

Eli.. oon ihan pullasorsa kunnossa ja aattelin että pitäis alkaa pururadalla vähän käydä hölkkäilemässä ja samalla kehittää vähän lihasta. Hommasin jo itselleni sopivat käsipainot, mutta voitteko kertoa ravinnosta? Mistä ruuista saa paljon proteiinia, jne..?

TonzaR sanoi:
Eli.. oon ihan pullasorsa kunnossa ja aattelin että pitäis alkaa pururadalla vähän käydä hölkkäilemässä ja samalla kehittää vähän lihasta. Hommasin jo itselleni sopivat käsipainot, mutta voitteko kertoa ravinnosta? Mistä ruuista saa paljon proteiinia, jne..?

tämä on suomen suurin bodaus/voimailu/urheilu foorumi niin nämä asiat on varmasti käyty läpi miljoonia kertoja. et tule saamaan yhtään vastausta kysymykseesi vaan linkkejä aloittelijoiden osiolle jossa on threadeja joiden edessä lukee "tärkeä", ei ne turhaa ole tärkeiksi merkitty joten niistä kannattaa aloittaa.

sopivia käsipainoja ei ole olemassa. jäävät auttamatta hyvin nopeasti pieneksi elleivät sitten ole jotakin mammutteja mihin saa 50kg per käsi.

Aivan v***n tyhmä kysymys.

Mulla on palautusjuomaa, niin miten se kannattaisi sheikata. Tänään panin jauhot ennen vettä ja tuli paakkuja. Toisin päin? Vai sekotanko lusikalla aina pienen osan jauhetta veteen?

Jääpä mun eka postaus pakkiksen historiaan sen tyhmimpänä... :wall:

:david: :david: :david: :david: :david: :david: :david: :david: :david:

Back
Ylös Bottom