peks1 sanoi:
Niin tää on eka kerta kun käytän näitä lisäravinteita jos joku kokenut käyttäjä siis voisi kertoa että millainen palkkari näistä pitäisi tehdä?
No laittakaa tuota Whey 100:sta semmoinen 1,5 dl ja maltoo semmoinen 0,75-1dl, niin siitä pitäisi tulla ihan ok palkkari.

peks1 sanoi:
edit: sit ku jauhot on sheikkerissä ni pitääkö vesi / funlight mehu lisätä vasta kun juo sinne sheikkeriin vai voiko lisätä jo heti kun saapuu treenaamaan
Kannattaa tehdä drinkki sitten treenin jälkeen eli sheikkeriin vettä ja funlight mehutiivistettä ja sitten ravistamaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ok. Kiitti faktoista. Aika paljon tota Wheytä kuluu pitää käydä ostaa parin viikon välein lisää :D

Tämä voi olla todella tyhmä kysymys, mutta antaa nyt mennä kuitenkin...eli miksei hitaita hiilareita myydä jauhona? Ainakaan itse en ole koskaan sellaisia nähnyt. Eivätkös ne olisi todella käteviä välipaladrinksuja tehdessä.

Ruokailut

Hei!

Olen nyt vihdosta viimein saanut treeni-ohjelman ja ruokailut(?) kuntoon. Treenaan koko kropan kolme kertaa viikossa, ma-ke-pe.
Lähinnä haluaisin tietää pitääkö jotain lisätä ruokailuihini tai ottaa pois. Tässä päivän ruuat:
Aamiainen yleensä n. klo 8-9
3 dl kaurahiutaleita(n. 120g)+maitoa, mehua, vitamiinit+kalaöljy, protsku-drinkki.

Lounas klo 12
Kouluruokaa paljon, salaattia, maitoa, 2 näkkileipää.

Välipala klo 14-15
Purkki rahkaa, banaani ja ruisleipää
Jos treenipäivä niin tietty palkkari treenin jälkeen.

Illallinen
Kotiruokaa, kuten kanaa/kalaa/lihaa ja riisiä/pastaa/perunaa, purkki raejuustoa

Iltapala
Purkki tonnikalaa/rahkaa, 3 rkl öljyä, purkki ananasta tai muu hedelmä

Kiitos jo etukäteen!

Laaksonen sanoi:
Tämä voi olla todella tyhmä kysymys, mutta antaa nyt mennä kuitenkin...eli miksei hitaita hiilareita myydä jauhona? Ainakaan itse en ole koskaan sellaisia nähnyt. Eivätkös ne olisi todella käteviä välipaladrinksuja tehdessä.

Malto?

Pistetään nyt viel vaik täst on varmaa jo topiccei, mut miten kantsis toi hera protsku ja malto sekottaa veteen? Täl hetkel heitän funlight tiivistettä sekaan mut silti se maistuu ihan karseelle.
Niin siis se heraprotsku jauho on viel maustamatonta.

peks1 sanoi:
Pistetään nyt viel vaik täst on varmaa jo topiccei, mut miten kantsis toi hera protsku ja malto sekottaa veteen? Täl hetkel heitän funlight tiivistettä sekaan mut silti se maistuu ihan karseelle.
Niin siis se heraprotsku jauho on viel maustamatonta.

kokeilemalla löytää, ite tykkään laittaa tasan 0.5dl mansikkamehutiivistettä ja päälle vähän yli puoli litraa vetää. sinne jauhot sekaan ja aiai kun on hyvää. kannattaa kans tehdä ennenkun lähtee salille niin juoma ehtii tasottua eikä oo niin ilmavaa.

Laaksonen sanoi:
Maltohan on pelkkää sokeria. Eli aika nopeeta taitaa olla.

Mun malto purkin kyljessä kyllä lukee: 100g sisältää hiilihydraattia 99g joista sokeria 1g. En tiedä sitten jos se loput 98g on jotai sokeripaskaa myös :D

Ei kande lähteä sotkemaan palautusjuomaa mehujen kanssa. Meikäläiseltäki meinas ylös tulla :urjo:
Veden kanssa kun muutaman viikon litkii niin kyllä maistuu.. :)

porssihai sanoi:
Ei kande lähteä sotkemaan palautusjuomaa mehujen kanssa. Meikäläiseltäki meinas ylös tulla :urjo:
Veden kanssa kun muutaman viikon litkii niin kyllä maistuu.. :)
Kyllä kannataa, koska jos ne jauhot on maustamattomattomia.

Oon ajatellu, että jos sais ittensä nyt kesällä sinne salille raahattua, niin millähän ruokavaliolla kannattais alkaa vetämään? Oon laihduttanu 83kg -> 66kg melkeenpä pelkästään ruokavaliolla ja vielä ois aika paljo kiristeltävää.

Haluaisin kuitenkin kasvattaa salilla enimmäkseen lihasta koska sitä on niin paljo lähteny, niin miten se onnistuu jos vetää miinuskaloreilla? Eli kannattaisko vetää ensin dieetti loppuun ja alkaa sitten vetämään plussakaloreilla? Tuntuu vähä turhalta laihduttaa ensin ja sitten alkaa itseänsä plussakaloreilla "lihottamaan" heti perään.

Alaser sanoi:
Oon ajatellu, että jos sais ittensä nyt kesällä sinne salille raahattua, niin millähän ruokavaliolla kannattais alkaa vetämään? Oon laihduttanu 83kg -> 66kg melkeenpä pelkästään ruokavaliolla ja vielä ois aika paljo kiristeltävää.

Haluaisin kuitenkin kasvattaa salilla enimmäkseen lihasta koska sitä on niin paljo lähteny, niin miten se onnistuu jos vetää miinuskaloreilla? Eli kannattaisko vetää ensin dieetti loppuun ja alkaa sitten vetämään plussakaloreilla? Tuntuu vähä turhalta laihduttaa ensin ja sitten alkaa itseänsä plussakaloreilla "lihottamaan" heti perään.

miinuskaloreilla se on vaikeaa ja hidasta, tosin tämmösiäki täällä on kuultu jotka siihen pystyivät.

ihmettelen kyllä mitä laihdutettavaa enää voi olla jos mitat on 179cm ja 66kg? veikkaan että ne "löysät" kohdat lähtee kyllä noin kevyeltä kaverilta ihan sillä että saa lihaa sinne nahkan alle.

Ilmeisesti on ihan normaalia että hartiat, habat,ojentajat, olkapäät sekä selkä tuntuvat kehittyvän salilla käymisen alkuvaiheessa eniten ? (ainakin näyttää että niihin paikkoihin on eniten tarttunut jotain) Näitähän tarvii hyvin monessa liikkeessä... Mutta entäpä sitten keskivartalo ? olisko bodareilla tietoa millä liikkeillä keskivartalo saadaan todellakin kuntoon, nuo vatsat ei oikein tahdo riittää

Laaksonen sanoi:
Kertokaa nyt joku miksi hitaita hiilareita ei myydä jauhona. Tähän on pakko olla joku todella yksinkertainen selitys.

Siks, että ihmiset söis muutakin kun jauhoja :D
Eivaan, en kyllä osaa sanoa. Hyvä kysymys.

Voisko tehä sillee että treenin jälkee vaa palkkarissa maltoo?
Sitte ku tulee himaa n.30min pääst ni vetäis protsku drinkin, kun ei taho sekottuu kunnol jos on n. 3dl jauhoi sheikkerissä + 4dl vettä.

Kaikki tietää, että jos tekee vatsalihaksia on tehtävä myös selälle liikkeitä, ettei selkä kipeentyisi. Myös minä tiedän, mutta silti saan selkäni usein hyvin kipeäksi.

Eli alaselkä on suoraan sanottuna paskana. Olen tehnyt normaalisti erilaisia vatsalihasliikkeitä ja selälle perus mahallaan-jalat-ja-kädet-ylös liikkeitä. Tuo ei vain näytä riittävän selälle tarpeeksi. Mitä liikkeitä suosittelette? Rinnalleveto voisi olla ihan hyvä, jos vain saisi sen tungettua treeniohjelmaan. Minkälaisilla selkäliikkeillä saan tuota alaselkää vahvistetuksi?

Vai onko selkäkipu sittenkään edes tuosta aiheutunutta? Muilla kokemuksia?

Kuulin tällasen jutun: Jos vetää vatsaa sisään sit upseissa niin vatsa ei tulisi pyöreämmäksi.

Lieneekö tällä mitään toden perää?

Back
Ylös Bottom