Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Äh, ois voinu hieman tarkentaa tota. Onko KSENA nuo mainitsemasi tuotteet vähäkalorisia/jopa kalorittomia?KSENA sanoi:esim. hermesetas on yksi tälläinen makeutusaine ja myös rainbow ja pirkka tarjoaa makeutusainevaihtoehtoja
Vikke89 sanoi:semmosta tässä haluaisin kysyä että onko alaselälle mitään tommosta hyvää venytysliikettä? --
Kyllä kyllä. Mutta mulla ainakin selkälihakset supistuu jos tossa asennossa koittaa työntää lantiota eteen, selkäranka siis pyöristyy tasan väärään suuntaan. Eli toi ristiselän kuoppa syvenee.niklas86 sanoi:Eikö erector spinae veny juuri pyöristyessään ja supistu suoristaessaan ylävartaloa?
BoneFish sanoi:Äh, ois voinu hieman tarkentaa tota. Onko KSENA nuo mainitsemasi tuotteet vähäkalorisia/jopa kalorittomia?
Juu, 10kg on tavallisin paino mutkatangolle.tompsa sanoi:Paljos semmone mutkatanko painaa? Eiks se oo siinä jossai 10kg paikkeille?
nyrkkeilijä sanoi:palaako rasva parhaiten 120 sykkeellä???????
Dataniska sanoi:Pitäs kysyy tämmöstä,että jos sellanen seated row masiina(kaks kahvaa,molempiin painot erikseen) niin voiko sillä runtata ihan niin pitkälle kun menee,siis selänpuolelle..meinaanku tossa yks kerta joku katteli vähän aikaa mun soutamista ja sano et toi ny menee ihan perseelleen..ei sitä tarvi noin pitkälle vetää..mä ainakin runttaan niin että selässä tuntuu?
riippuu varmaan henkilöstäZippi sanoi:mites on että kuinka riskialtis toi niskantakaapunnerrus on olkapäille?
blobbari sanoi:Mikäs hyöty on eri jakoisilla ohjelmilla? Eli meinaan että jos 1-jakoisella saa eniten rasitusta lihaksille(esim. per viikko), niin mitä järkeä on vaihtaa 2- tai 3-jakoiseen ohjelmaan jolloin rasitusta ei tule lihaksille kuin 1 kerran viikossa, jos käy sen 3 krt viikossa salilla? Kompensoituuko tuo rasituksen määrän tippuminen harjoituksen laadulla?
Eli
3krt viikossa salilla:
- 1-jakoinen: Rasitusta kaikille lihasryhmille 3krt viikossa. Paras lihasten kasvun kannalta?(lepo tietenkin merkitsee jotain)
- 2- tai 3-jakoinen: Rasitusta per lihas 1 krt viikko, mutta kuitenkin enemmän rasitus per lihasryhmä. Kompensoituuko ero 1-jakoiseen laadun/määrän tai kovemman rasituksen kautta?
Toivottavasti joku ymmärsi minun kysymykseni...