10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
KSENA sanoi:
esim. hermesetas on yksi tälläinen makeutusaine ja myös rainbow ja pirkka tarjoaa makeutusainevaihtoehtoja
Äh, ois voinu hieman tarkentaa tota. Onko KSENA nuo mainitsemasi tuotteet vähäkalorisia/jopa kalorittomia? :eek:

Vikke89 sanoi:
semmosta tässä haluaisin kysyä että onko alaselälle mitään tommosta hyvää venytysliikettä? --

Selälleen makuulle -> jalat suoraan ylöspäin -> vie jalat keskiruumiin ylle ja siitä edellen pään yli (tässä vaiheessa paino lähinnä yläselällä/vain yläselkä koskettaa lattiaa).

Kuva havainnollistanee venytystä.

Liitteet

• Image2.jpg
    Image2.jpg
    19,6 KB · Katsottu: 363
niklas86 sanoi:
Eikö erector spinae veny juuri pyöristyessään ja supistu suoristaessaan ylävartaloa?
Kyllä kyllä. Mutta mulla ainakin selkälihakset supistuu jos tossa asennossa koittaa työntää lantiota eteen, selkäranka siis pyöristyy tasan väärään suuntaan. Eli toi ristiselän kuoppa syvenee.

ottakaa sjmv asento ja tästä vasen käsi oikeaan nilkkaan. itellä ainakin venyttää alaselän vasenta puolta. päinvastoin ottaa sitten toiselle puolelle

BoneFish sanoi:
Äh, ois voinu hieman tarkentaa tota. Onko KSENA nuo mainitsemasi tuotteet vähäkalorisia/jopa kalorittomia? :eek:

kaloreita on saman verran kuin sokerissa ( hermesetas ) mutta painaa jauheena 10x vähemmän. eli 10g sokeria ( 2 tl noin ) vastaa yhtä 1g hermesetas ( 2 tl kanssa ). eli saat saman makeutusmäärän, mutta kalorit 4 verrattuna 40 tavallisen sokerin kanssa ja ei myöskään nosta insuliinia niin paljoa

Pitäs kysyy tämmöstä,että jos sellanen seated row masiina(kaks kahvaa,molempiin painot erikseen) niin voiko sillä runtata ihan niin pitkälle kun menee,siis selänpuolelle..meinaanku tossa yks kerta joku katteli vähän aikaa mun soutamista ja sano et toi ny menee ihan perseelleen..ei sitä tarvi noin pitkälle vetää..mä ainakin runttaan niin että selässä tuntuu?

Tuota, jos/kun vaihdellaan toistojen määrää esim. kuukausittain, niin onko tarkoitus tehdä sama määrä kaikissa liikkeissä? Jos esim. rinnalle on 3 liikettä ja viikolla ois tarkoitus tehdä 3x6 sarjoja, niin kannattaisiko vaikkapa viimeisessä liikkeessä tehdä vähän enemmän toistoja, vai vetää kaikki samalla systeemillä?

Dataniska sanoi:
Pitäs kysyy tämmöstä,että jos sellanen seated row masiina(kaks kahvaa,molempiin painot erikseen) niin voiko sillä runtata ihan niin pitkälle kun menee,siis selänpuolelle..meinaanku tossa yks kerta joku katteli vähän aikaa mun soutamista ja sano et toi ny menee ihan perseelleen..ei sitä tarvi noin pitkälle vetää..mä ainakin runttaan niin että selässä tuntuu?

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=41811

Eipä tosta oikeen vastausta löytynyt,mutta jatkan tolla tyylillä mitä oon tehny..alatalja kumminki jonkun verran eri asia :)

Mikäs hyöty on eri jakoisilla ohjelmilla? Eli meinaan että jos 1-jakoisella saa eniten rasitusta lihaksille(esim. per viikko), niin mitä järkeä on vaihtaa 2- tai 3-jakoiseen ohjelmaan jolloin rasitusta ei tule lihaksille kuin 1 kerran viikossa, jos käy sen 3 krt viikossa salilla? Kompensoituuko tuo rasituksen määrän tippuminen harjoituksen laadulla?

Eli
3krt viikossa salilla:

- 1-jakoinen: Rasitusta kaikille lihasryhmille 3krt viikossa. Paras lihasten kasvun kannalta?(lepo tietenkin merkitsee jotain)
- 2- tai 3-jakoinen: Rasitusta per lihas 1 krt viikko, mutta kuitenkin enemmän rasitus per lihasryhmä. Kompensoituuko ero 1-jakoiseen laadun/määrän tai kovemman rasituksen kautta?

Toivottavasti joku ymmärsi minun kysymykseni...

Zippi sanoi:
mites on että kuinka riskialtis toi niskantakaapunnerrus on olkapäille?
riippuu varmaan henkilöstä

blobbari sanoi:
Mikäs hyöty on eri jakoisilla ohjelmilla? Eli meinaan että jos 1-jakoisella saa eniten rasitusta lihaksille(esim. per viikko), niin mitä järkeä on vaihtaa 2- tai 3-jakoiseen ohjelmaan jolloin rasitusta ei tule lihaksille kuin 1 kerran viikossa, jos käy sen 3 krt viikossa salilla? Kompensoituuko tuo rasituksen määrän tippuminen harjoituksen laadulla?

Eli
3krt viikossa salilla:

- 1-jakoinen: Rasitusta kaikille lihasryhmille 3krt viikossa. Paras lihasten kasvun kannalta?(lepo tietenkin merkitsee jotain)
- 2- tai 3-jakoinen: Rasitusta per lihas 1 krt viikko, mutta kuitenkin enemmän rasitus per lihasryhmä. Kompensoituuko ero 1-jakoiseen laadun/määrän tai kovemman rasituksen kautta?

Toivottavasti joku ymmärsi minun kysymykseni...

No mjoo, yleensä noissa kaksi -ja yksijakoisissa ei viedä sarjoja loppuun, joten hermoston palautumiseen ei tuhraannu aikaa. Noissa kolmijakoisesta ylöspäin olevissa jaoissa kiskotaan sarjat (ei kaikkia) failureen ja joudutaan antamaan kyseiselle lihasryhmälle enemmän lepoa hermoston palautumisen takia.

Aluksi vähän speksejä. Pituutta löytyy 189cm ja painoa noin 84kg. Pari senttiä navan yläpuolelta ympärysmitta on 87cm ja alapuolelta paksuimmillaan 93cm.
Paino oli noin 3 vuotta sitten 105kg, pelkkää läskiä. Laardin jossain määrin poistuttua myös lihasta on hieman alkanut ilmestyä salin/yleisen kunnonkohotuksen myötä. Vyötäröllä ja perseessä on vieläkin ihan kohtuu fläsäkeskittymä, muualla ei niinkään. Ongelmana siis tästä eteenpäin jatkaminen.

Ei huvittaisi lähteä vähiä lihoja poistamaan dieetillä mutta läskeistä tarkoitus päästä eroon ja jossain vaiheessa saada vähän lihastakin. Kannattaisiko asiaa lähestyä syklittämällä esim. 2vk plussalla 2 miinuksella, vai vetää mutkat suoraksi ja dieetata läskit pois ? Syklittäminen käsittääkseni hidas operaatio ja tarkoitettu lähinnä lihaksen lisäämiseen vaihtoehtona bulkille vai miten on?

Moro!
Jos joku voisi vaivautua kertomaan, että millainen palkkari kannattaisi tehdä kun tuli tänään ostettua: 100% Whey Protein +(80g proteiiniä/100g), Malto Energy(99g hiilareita/100g) ja fast kreatiiniä. Tietysti myös sheikkeri:D. Niin tää on eka kerta kun käytän näitä lisäravinteita jos joku kokenut käyttäjä siis voisi kertoa että millainen palkkari näistä pitäisi tehdä?

ps. sori vähä sekavaa tekstiä

edit: sit ku jauhot on sheikkerissä ni pitääkö vesi / funlight mehu lisätä vasta kun juo sinne sheikkeriin vai voiko lisätä jo heti kun saapuu treenaamaan

Suositut

Back
Ylös Bottom