3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Kyllä se sieltä palaa. Luultavasti kehityt samaan aikaan salin vuoksi, joten siksikin paino putoaa hitaammin. Jos jotain haluat kokeilla, niin heitäpä suhteessa rasvaa vähän enemmän ja ota se hiilareista pois, se toimii ainakin itselläni siinä kohdin kun mennään jo kovin lähellä "melko timmejä lukemia". (Liittynee naiskehon hormonitoimintaan.)

Pystypunnerrus on todella vaikea liike kehittyä, kilot on aina kiven alla verrattuna vaikka penkkiin. Yleisenä ohjeena 1x strict press omalla painolla on hyvä tulos.

Mä oon nyt pystypunnertanut kohta vuoden keskimäärin 1-2x viikossa kovaa, ja kehittynyt sarjapainoisa sen vähän reilut 10kg. Todella hidasta siis.

Päivää!

Olen 19M.180cm/76kg.Pudottanut aikalailla tasan vuoden aikana n.40kg.Lihasmassa ei kadonnut huomattavasti vaikka varmasti lähtikin muutama kilo sieltäkin.Koko vuoden salilla käynyt 4-5 krt viikkoon.Diettasin noin 1500-2000kcl päiväkulutuksella.Seuraavaan asiaan tarvitsisinkin vinkkejä,nyt olen miettinyt että kaloreita pitäisi nostaa,että lihasta sais paremmin tarttumaan,mutta tuntuu että heti jos nostan kalorit yli 2000kcal alkaa kaikki ylimääränen kertyä rasvaksi.Aineenvaihduntaa täytys siis varmaan saada boostattua normaalille tasolle.Vinkkejä jos jollain on antaa niin otan ne ilomielellä vastaan:):)

Itellä pystypunnerrus käsipainoilla on tällä hetkellä luokkaa 16kg 12,10,8... Salia tai liikkumista takana reipas vuosi. On kyllä todella hidasta kehitystä ainakin omalla kohdallani.

Moi! Oon 167cm 57kg tyttö ( mulla kyllä sitä rasvaa on ihan oikeesti) ja syön pvässä n 1500 kcal : proteiinia 114g hiilihydraattia n.110 ja rasvaa vajaa 60g. oon aika pitkään "dietannu" mut tuntuu et tulokset on aika pieniä.. liikun 5-6 kertaa viikossa josta 4on salia ja loput aerobista. osaatteko auttaa miten voisin polttaa lopun ylimääräsen rasvan?

Ihan mielenkiinnosta (olen saman pituinen ja ollut keväällä saman painoinenkin), mikä on tavoitepainosi?

Heippa,

Eli tarkoituksena olisi aloittaa puntilla käyminen uudelleen n. 3kk tauon jälkeen. Ajattelin ruveta tekemään 2-jakoisella ohjelmalla. Olen ennen tässä 2-jakoisessa ohjelmassani sisällyttänyt maanantain ja torstain päiviin 3 punnerrusliikettä: penkkipunnerrus tangolla, vinopenkki käsipainoilla ja pystypunnerrus käsipainoilla.

Tarkoituksena olisi muokata näitä punnerrusliikkeitä siten, että penkin tilalle tulisi tasapenkki käsipainoilla mutta muut punnerrusliikkeet pysyisivät samoina. Haluan tehdä tämän vaihdon siksi, koska tavoitteena on saada penkkipunnerrustulosta paremmaksi.

Sitä nyt vain olen pähkäillyt, kannattaako samassa treenissä näin montaa punnerrusliikettä pitää? Olen huomannut tasapenkki käsipainoilla ottavan enemmän rintalihaksiini, vaikka haluaisin sen painottuvan ojentajiin enemmän. Vinopenkki on ollut massaliikkeenä rinnoille ja koska tasapenkki ja vinopenkki käsipainoilla ovat molemmat ottaneet rintoihin seuraavana päivänä, en osaa sanoa, kannattaako näitä kahta punnerrusliikettä pitää samassa vai ei.

Kiitän vastauksista etukäteen!

Elikkä olet vaihtamassa rintapainotteisempaan liikkeeseen vaikka haluaisit ojentajiin jerkkua??...selvä. Mites olisi jos vaikka maanantain treenissä tekisit normipenkin tai vaikka sitten sen kp penkin ja sitten torstain treenissä kapean penkin?

Elikkä olet vaihtamassa rintapainotteisempaan liikkeeseen vaikka haluaisit ojentajiin jerkkua??...selvä. Mites olisi jos vaikka maanantain treenissä tekisit normipenkin tai vaikka sitten sen kp penkin ja sitten torstain treenissä kapean penkin?

Sellaisella treenijaolla ajattelin aloitella, kuin että: maanantai & torstai, rinta, etureidet, olkapäät, ojentajat, tiistai & perjantai, selkä, takareidet, pohkeet, forkut/epäkkäät, ranteet.

Tavoitteena olisi siis saada tuota penkkimaksimia korotettua ja kuulin jostakin että kannattaa tehdä ennemmin tasapenkki kässäreillä kuin tasapenkki tangolla, jos tahtoo penkkiä paremmaksi saada.

Suosittelen pitämään sen tankopenkin siellä ja apuliikkeet sen mukaan mistä sitä voimaa puuttuu. Jos se voima puuttuu sieltä ojentajista, niin kapeaapenkkiä ehkä dippejä? Jos rinnasta, niin sitten kässäri penkkiä jne.
Joillain on auttannut junnaavaan penkkiin pystypunnerruksen pois jättäminen, itselläni ei ole kokemusta tällaisestä joten en voi oikein sitäkään suositella ,muuta voihan sitä kokeilla? :)

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Suosittelen pitämään sen tankopenkin siellä ja apuliikkeet sen mukaan mistä sitä voimaa puuttuu. Jos se voima puuttuu sieltä ojentajista, niin kapeaapenkkiä ehkä dippejä? Jos rinnasta, niin sitten kässäri penkkiä jne.
Joillain on auttannut junnaavaan penkkiin pystypunnerruksen pois jättäminen, itselläni ei ole kokemusta tällaisestä joten en voi oikein sitäkään suositella ,muuta voihan sitä kokeilla? :)

Pystärinhän voi korvata vaikka pystysoudulla?

Mutta siis ihan yleisesti, kannattaako tehdä vaikka niin, että tekee ojentajille massaliikkeenä kapean penkin tangolla ja vinopenkin kässäreillä rinnoille? Kannattaako nämä tehdä samana vai eri päivänä?

Mutta siis ihan yleisesti, kannattaako tehdä vaikka niin, että tekee ojentajille massaliikkeenä kapean penkin tangolla ja vinopenkin kässäreillä rinnoille? Kannattaako nämä tehdä samana vai eri päivänä?

No kyllä mä teen ojentajaliikkeet ojentajapäivänä ja rintaliikkeet rintapäivänä eli erillään ellen sit tee rintaa ja ojentajia samassa... Eli riippuu ihan ohjelmasta tuo homma.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom