terve,
punttitreeniä aloitteleva kysyy minkälaisia lämmittelyjä porukka vetää
ennen treeniä ehkäistäkseen revähdyksiä, rikkoutumisia tms.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Armstrong sanoi:
terve,
Itse lämmitelen crossarilla tai kuntopyörällä semmoiset 10-15min. Ja sen jälkeen on jo muvaka alku hiki treeniä aloitellessa.:D

Armstrong sanoi:
terve,
Ite lämmittelen kuntopyörällä tai matolla sellaset 5-10min, jonka jälkeen venyttelen reenattavat lihakset kevyesti ja ekoihin liikkeisiin aina 3 lämmittelysarjaa ennen ekaa kovaa.

terve.

Tänään alkaa sitten kunnon treeni mielestäni, koska siirryn koko kroppa kerralla ohjelmasta 3-jakoiseen ;) poimasin ohjelman tuosta tunnetusta FAQ, threadista mihin on koottu niitä valmiita hyviä ohjelmia.. mutta jäi muutamien liikkeiden suoritustekniikat vielä hieman pimentoon haun ja googlen käytön jälkeen. Elikkäs salille pitäs mennä jo parin tunnin sisään.. nopeita neuvoja kun nyt saisi seuraavien liikkeiden suorittamiseen :) ...

Viparit taakse, Kohautukset, Ojentajapunnerrus( tekniikka näytti härskiltä eräässä clipissä :) )

kiitoksia ja -> :kippis1:

Yazu sanoi:
Sorry - no matches. Please try some different terms. <-- tommosta se väittää...:(

oho..mitä vittua

jos nyt esim.torstai on salipäivä,ja pidän sillon mässypäivän.niin vaikuttaako se heikentävästi palautumiseen tai lihaskasvuun jos syön salin jälkee normaalien safkojen lisäks jtn mässyy,keksii,pizzan tai vast.?:rolleyes: vai kandeiskoha se päivä siirtää salittomaan päivään?:jahas:

Onko kellään! Menny kyykky treeni hieman pieleen, kun on ollu yläselkä kipeä? Mulla on 2 päivää ennen kyykkyä Mave/selkä :ylätaljaa eteen ja alataljaa. Ja viimeks ainakin piti vähentää kyykkyyn painoa, kun toi yläselkä kipee

Nyt Täytyy oikeen tänne mutista, kun ei viitsi uuttakaan tehdä kun tänne kysymys varmaankin kuuluu ja kun tämän "Omakseni" olen ottanut.

Mitenkä on olen tehnyt aikoinaan ensinnäkin kolmijakoisella ohjelmalla treenaten tämän jälkeen vaihdoin vaihtelun vuoksi nelijakoiseen ohjelmaan,
jota olen tuollaisen reilun kuukauden paininut ja kehitystä on toki tullut jonkin verran lisää.

Mitenkähän on tämän HST:een laita, olen lueskellut noita tuloksia tääl pakkiksessa ja tuntuisi jotenkin mielekkäältä kokeilla tollasta kun kaikilla tuntuu toimivan, mietityttää vain tuo ylikuntoasia? tämä taitaa kuitenkin olla vain enemmän treenanneiden ongelmana tai sellaiseen johtopäätöksen tein koska tuntuu turhalta tehdä treeniä viikko ja sitten pariviikkoa pitää vapaata ylikunnontakia.. (?)

Ja kun oma kehitykseni ainakin mielestäni on vähän pysähtynyt niin tuolla tulisi varmasti mukavasti vaihtelua ja näin mutta mistä saisin napattua tuon treenauksen pääperiaatteet helposti ja sillätapaa että ne ymmärtäisin itsekkin (?) :D kun osa noista threadeista on aikamoista tiedettä olevinaan. eli jos joku kertoisi tai johonkin linkkiä heittäisi.

Tämän HST siis lisää lihasmassaa? ja voimaa? kun mittoja pojille näytti olevan kasvanut näyttävästi ja tulokset esimerkiksi penkissä ja muissa kohentuneet huomattavasti.. Ekaa kertaa lueskelin tästä treeni metodista ja nyt kertookaa sen varjo puolia ja muita oleellisia tärkeitä asioita koska nyt on semmonen into että tuon voisi aloittaa.

Mitenkähän on muuten tuon aerobisen ujuttaminen tuonne sekaan? entäpä tämä yhden viikon treenitauko tossa välissä kuulostaa turhalta, miksi tuollainen? tämän 15 painojen maksimin etsiminen ja muu sen ymmärrän ja siihen menee varmaan se yksi viikko mutta tämä "ylimääräinen" lepo jäi mietityttämään.

Toivottavasti joku asiasta tietävä jaksaisi vähän noviisia neuvoa ja hitusen aikaansa uhrata :)

and1_ sanoi:
jos nyt esim.torstai on salipäivä,ja pidän sillon mässypäivän.niin vaikuttaako se heikentävästi palautumiseen tai lihaskasvuun jos syön salin jälkee normaalien safkojen lisäks jtn mässyy,keksii,pizzan tai vast.?:rolleyes: vai kandeiskoha se päivä siirtää salittomaan päivään?:jahas:

No ei tuosta kehittymisen tai palautumisen suhteen mitään haittaa ole, kunhan sitä mässäilyä ei tee esim. kaljan avustuksella. ;) Eli ihan hyvin voit pitää treenipäivänä mässypäivän. Moni varmaan pitää välipäivänä ne mässyt jos tykkää vain ottaa silloin rennosti ja maata sohvalla leffoja katsellen ja jos syö oikein ison määrän kaloreita päivässä, ei välttämättä se sali sinne sovi ettei tule paha olo.

EDIT: Ja tuohon HST hommaan en voi muuta neuvoa kuin lukemaan se pitkä ketju, minkä varmaan olet jo tehnytkin. En siis ole kyseiselle metodilla treenannut, tai siihen paremmi perehtynyt.

Nyt tulee muoilman tyhymin kysymys:david: ..elikäs miten tää naisten kehonrakennus tsydeemi menee? tarkoitan lähinnä kilpasarjoja. On ruvennut mietityttää, josko oon menossa tuulen mukana ihan väärään suuntaan...Eli onko olemassa joku alle 55kg ruipelo sarja...hheheh...vaikkei taida noita kehonrakennuspuolen naisia kauheasti olevan...suomen maalla siis.:zzzz:

Ronny11 sanoi:
Kumpaa suosittelet palkkariks? Reco 2 vai mass blast? Onko lihaksen hankintaan mitään välii kumpi?

Mass Blastia, siinä taisi olla enemmän protuakin ja ainakin se on halvempaa ja paremman makuista.

hömppä sanoi:
Nyt tulee muoilman tyhymin kysymys:david: ..elikäs miten tää naisten kehonrakennus tsydeemi menee? tarkoitan lähinnä kilpasarjoja. On ruvennut mietityttää, josko oon menossa tuulen mukana ihan väärään suuntaan...Eli onko olemassa joku alle 55kg ruipelo sarja...hheheh...vaikkei taida noita kehonrakennuspuolen naisia kauheasti olevan...suomen maalla siis.:zzzz:

Naisten kehoilun painoluokat ovat alle 52 kg, alle 57 kg ja yli 57 kiloa. Joku varmaan korjaa jos meni pieleen.

Timba79 sanoi:
Naisten kehoilun painoluokat ovat alle 52 kg, alle 57 kg ja yli 57 kiloa. Joku varmaan korjaa jos meni pieleen.
Näinhän se meni ja tämän vuoden SM mestari taisi olla Salla "SuperMass" Kauranen.:D

Okei okei, ei ihan ehkä Supermass, mutta olisi aika kova kun veti tuplat takaa.

Dodii. Jees elikkä oon tässä pari vuotta nostellu painoja tosin kotona.
Nytte oon pulen vuoden aikaan alkanut käymää salilla 2-3 kertaa viikos.
tavotteena olis saada sellanen mukavan kiinteekroppa:D .
Nytte kävin ekaa kertaa kaupoissa kattelee noit lisäravinteita.:rolleyes: Vaikka eihän mulla oo mitää hajuakaa noista.
Noh vähä aikaa pällisteltyäni ostin sitten ostin tollasen nutri plus:best whey pussin. Noita heraproteiini valmisteita. Enpä tiedä oliko paras mahdollinen valinta.
Mikä olisi hyvä lisäproteiini tälläselle harrastelijalle.

apua..

eli, otin tos vuosi sit tatuoinnin ja siellä sanottiin et jos käy punttisalilla niin ei sais syödä mitään mikä kasvattaa lihasta nopeemmin suhteessa ihoon tai muuten tulee tatskaan arpia.
Tarkoittaako toi ny sitä et jos reenaa kunnolla ja vetää lisäravinteita niin tatuointi menee pilalle??

mr.black sanoi:
Mikä olisi hyvä lisäproteiini tälläselle harrastelijalle.

Mie harrastelijana ostelen noita fastin vihreitä pussukoita. Niitä on tällä hetkellä kaapissa hera80, malto6 ja dextro. Noilla pärjään ihan hyvin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom