Erkkiz sanoi:
Mietin tässä et onko tämmösistä lisäravinteista mitään apua ku oon massaa tässä vähä hankkimassa. Oon about 9kk käyny salil ilman mitää merkittävämpää lihaskasvua. Mut näis lisäravinteis oon vielä aikas alottelia, tiedän kyl mitä pitää safkaa jne jne. Kuitenki onko näistä mitään apua pelkästään ja kuinka paljon pitää ottaa, ja saako nuo sekoittaa samaan drinkkiin.

1 x CreaStack 200g () = EUR13.40
1 x American Mass Blast 4kg () = EUR49.90
Makuvaihtoehto Suklaa
No eihän niistä lisäravinteista paljon mitään apua ole jos et syö kunnolla myös. Eli se ruokapuoli kuntoon myös niin tulosta tulee tasaiseen tahtiin :)
Ihan hyvää tuo Mass Blast palautusjuomaksi, voit ostaa Hera80 myös jos haluat parantaa proteiini suhdetta palautusjuomassa. Tuosta kreatiinista en tiedä kun en ole käyttänyt ikinä, mutta käsitykseni mukaan sitä otetaan ennen treeniä ja treenin jälkeen palautusjuomassa(?).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Dorian_89 sanoi:
Tuosta kreatiinista en tiedä kun en ole käyttänyt ikinä, mutta käsitykseni mukaan sitä otetaan ennen treeniä ja treenin jälkeen palautusjuomassa(?).
Tuota CreaStackia otetaan vain ennen reeniä sillä se on treeniboosteri. Ite sekotan teelusikallisen (n. 5g) mehuun puol tuntii ennen reeniä. Piristää kyllä aika kummasti pitkän päivänkin jälkeen ja saa vähän lisää tempoa reeniin, eli suosittelen kokeilemaan. Tosin jos reenaa illalla niin tuo saattaa aiheuttaa kofeiiniherkille unihäiriöitä koska sisältää runsaasti kofeiinia.

Selvä homma. Kiitoksia vastauksista :) Sitten vielä kysyisin että millä suhteilla pitää laittaa tuota Mass Blastia veteen/maitoon, ja entä tuo creastackin suhteet. pituudella ja painolla väliä? (180/82)

Slarto sanoi:
Nyt olisi sellanen tilanne että vaihdoin juuri ohjelmaa. Vanhassa ohjelmassa selkä oli tiistaina listalla, mutta nyt nykyisessä se on huomiseksi. Olen tämän viikon tiistaina siis jo treenannut selän, kannattaako se myös huomenna treenata vai jätänkö väliin? Onko kolme lepopäivää liian paljon?

Vastatkaa edes tuohon, pllz. =) Pitäisi tietää että viitsiikö tänään käydä salilla.

Slarto sanoi:
Vastatkaa edes tuohon, pllz. =) Pitäisi tietää että viitsiikö tänään käydä salilla.

no miltä selkäsi tuntuu, jos ei ole 100% palautunut edellisestä niin jätä väliin. itse aiankin jättäisin tossa tilanteessa.

Umm... kipuja ei ole, eikä muutenkaan veltto olo. Kyllä mä ajattelin käydä kuiteskin treenaamassa, kun tosiaan joutuisi selkä olemaan näiden kolmen päivän lisäksi vielä viikon rauhassa. :S

Mehut joissa sanotaan että "ei lisättyä sokeria, vain hedelmän oma sokeri", niin onko noi ihan yhtä myrkkyä dietillä kuin tavallinen taloussokeri?

NGV sanoi:
Tuota, minusta et voi olla hyvin tiukkana ja kasvattaa pihvviä yhtäaikaa. Suosittelen sinulle, jos kerta haluat olla kireässä kunnossa niin rupea syklittämään. Esim. 4 viikkoa bulkkia tai maltillisilla plus kaloreilla ja sitten 2 viikkoa diettiä tai 8 viikkoa bulkkia ja diettiä 4 viikkoa. Itse teen näin plussalla aerobista ennen treeniä 10-15min ja joskus treenin jälkeen 20-25min ja yleensä jalkatreenin jälkeen, jotta palautuisi nopeammin. Sitten lepopäivinä teen aerobista yleensä aamulla 30-60min crossarilla sekä kuntopyörällä. Eli aerobista joku 2-4 kertaa tuo 30min on hyvä bulkille, sitten dietillä enemmän aerobista ja aamuaerobiset poltavat fläsää parhaiten.:D
Voihan sitä kasvattaa lihasta ilman, että tulee läskiä. Syö vaan sen verran, kuin kuluttaa eikä yhtään enempää. Se on tosin aika vaikeeta tietää just kuinka paljo kuluttaa...:(

Timba79 sanoi:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=13927

Tuolla on apuja asiaan ruokavalioesimerkkeineen. Jos et tuolta jaksa itsellesi ruokavaliorunkoa etsiä, soveltaa itsellesi ja postittaa tänne näytille, et kyllä varmaan omaa itsekuria vetää tuota dieettiäkään. Oma-aloitteisuutta tarvitaan ja aina voi kysyä varmistusta asialle.
Mä tein itelleni tällasen ruokavalion:

Aamupala klo 7:
Neljän viljan puuro tai kaurapuuro+ruisleipää ja maito lasi. Ma, ke ja pe käyn 2-3km juoksu lenkillä.

Lounas klo 11.30:
Yleensä makaronilaatikkoa, jauhelihakeittoo tms.

Välipala koulun jälkeen klo 15:
Hedelmiä. Omenaa tms.

Illallinen klo 17:
Samallai, kuin lounas koululla eli mitä milloinkin.

Iltapala klo 21:
Vettä tai tuoremehua ja, joskus pari ruisleipä viipaletta.

Salilla käyn 3-4 kertaa viikossa ja palautusjuomana käytän malto6 ja hera80 sekoitusta. Sanokaa rohkeesti, jos/kun tossa mun ruokavaliossa on parantamisen varaa. Paino on pudonnu 4kg 2 viikossa. Ikävä kyllä siitähän on varmaan suurin osa vettä ja lihaa...:( Ai niin ja syklitystä pidän. Kerran viikkoon pidän väli päivän dieetistä.

mikä olisi sopiva penkki treeni ohjelma ja monestikko kannattais tehä viikkoon? penkkistä max on:65kg, oon pitkä 174cm ja painan n.70kg.. ku kaveri väitti että kannattaa tehä 1kerran viikkoon kpva penkki treeni.. pitääkö paikkaansa?

Samppa Mikkonen sanoi:
mikä olisi sopiva penkki treeni ohjelma ja monestikko kannattais tehä viikkoon? penkkistä max on:65kg, oon pitkä 174cm ja painan n.70kg.. ku kaveri väitti että kannattaa tehä 1kerran viikkoon kpva penkki treeni.. pitääkö paikkaansa?

Ehdottomasti vain kerran viikossa, tee penkki rintatreenin ohessa. Älä missään nimessä tee erikseen "penkkipäivää" jolloin junnaat vain penkkiä koko treenin ajan.

Ja kannattaa nyt vaihtaa tuo kysymys muotoon, "mikä olisi sopiva treeni ohjelma" eikä "penkkitreeni ohjelma". Ja siihen löytyy vastaus esim. tämän topicin ensimmäisiltä sivuilta.

Kyllä se penkki maksimi sieltä rupeaa tulemaan, huonompi kehityksessä on jos vain painat joka treenissä penkkiä, koska siihen penkkiin vaikuttavat lihakset rasittuu sitten treeniviikon aikana liikaa.

edit. menipäs vähän topicit sekaisten, eli täältä niitä ohjelmia löytyykin..
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394

Joni2 sanoi:
Mä tein itelleni tällasen ruokavalion:

Aamupala klo 7:
Neljän viljan puuro tai kaurapuuro+ruisleipää ja maito lasi. Ma, ke ja pe käyn 2-3km juoksu lenkillä.

Lounas klo 11.30:
Yleensä makaronilaatikkoa, jauhelihakeittoo tms.

Välipala koulun jälkeen klo 15:
Hedelmiä. Omenaa tms.

Illallinen klo 17:
Samallai, kuin lounas koululla eli mitä milloinkin.

Iltapala klo 21:
Vettä tai tuoremehua ja, joskus pari ruisleipä viipaletta.

Salilla käyn 3-4 kertaa viikossa ja palautusjuomana käytän malto6 ja hera80 sekoitusta. Sanokaa rohkeesti, jos/kun tossa mun ruokavaliossa on parantamisen varaa. Paino on pudonnu 4kg 2 viikossa. Ikävä kyllä siitähän on varmaan suurin osa vettä ja lihaa...:( Ai niin ja syklitystä pidän. Kerran viikkoon pidän väli päivän dieetistä.
Mitä ihmettä, siis olet joku viikko välipäivän miinuksella? Siis otat ajan jollain olet bulkilla ja ajan jolloin olet dietillä, ei minusta kannata yhtä päivää olla miinuksella.

Ruokavaliostasi sen verran, että hyvä poika tai mies lisää ihmeessä tuohon proteiinia! Aamulla ota noiden lisäksi vaikka rahkaa 250g ja välipalalle rahka+lesekompo tai protsku+öljy kompo. Iltapalalla heität nuo hiilarit tuonelaan ja otat pelkkää proteiinia ja öljyä, oliivi tai rypsiöljystä. Eli rahka+öljy tai kaseiini tai maitoproteiini drinkki+öljy. Koulussa kannataa ottaa muutama lasi maitoa, jotta saat tarpeeksi proteiinia ja tuohon 17:00 ilalliseen lisäät sitä elin tärkeätä proteiinia esim. ota kanaa, kalaa, raejuustoa tai paistin jauhelihaa vähintään 100g ja suosittelen enemmänkin..:lol2:

Mulla olis tälläne kysymys et mikä on kun penkatessa ranteet kipeytyy? varsinki ku isoja painoja nostaa ni tuntuu tosi kipeältä?

Tässä teille hieman taustaa..

Olen 25 v nainen, harrastan lenkkeilyä koiran kanssa läpi vuoden, melontaa ja rullistelua (sauvojen kanssa sekä ilman) kesäisin ja talvella laskettelua ja hiihtoa. Päivittäinen lenkkeilyaika ½ - 2 h. Eli siis peruskunto aivan kohdillaan?! Siitäkin huolimatta on muutama ylimääräinen kilo (164 cm/62 kg) kertynyt, karkeista kun tykkään :-).

Kärsin niska-hartiaseudun kivuista ja niskojen jatkuvasta jumissa olosta. Nyt ajattelin aloitella kuntosalilla käyntiä, kiinteämpi kroppa tavoitteena. Kuinka usein salilla tarvii rehkiä? Kuinka nopeasti tuloksia alkaa näkymään? Tarviiko ruokavaliota muuttaa jotenkin? Kasvis-kala-broisku linjalla elän muutenkin, punaista lihaa syön todella harvoin. Maitotuotteita käytän päivittäin. Lisä-aineallergia, erityisesti sakeuttamisaineet kiellettyjen listalla, samaten muutamat hedelmät. Ihan "vihree" oon noissa kalorijutskissa, ei mtn hajua paljonko kulutan päivässä tai mikä olis mulle sopiva kalorimäärä tms.

Kaikki neuvot, vinkit, linkit, tsempitykset, yms. ovat erittäin tervetulleita!

Suositut

Back
Ylös Bottom