Joni2 sanoi:
Oon nyt noin vuoden käyny salilla ja tota rasvaaki on kertyny. Eli eka dieetti olis eessä. Noin 10kg olis tarkotus pudottaa (ja mahd. nopeesti :) )Eli hyviä neuvoja otetaan vastaan.
Ei kannata missään nimessä tiputtaa mahdollisemman nopeasti!!!
Silä silloin on suurin mahdollisuus dietata sitä pihvviä eikä sitä rasvaa. Minusta 0,5-1,0 kg per viikko olisi ihan hyvä tahti. Tuohon siis kannataa minusta varata aikaa ainenkin semmoisen 10-20 viikkoa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
NGV sanoi:
Ei kannata missään nimessä tiputtaa mahdollisemman nopeasti!!!
Silä silloin on suurin mahdollisuus dietata sitä pihvviä eikä sitä rasvaa. Minusta 0,5-1,0 kg per viikko olisi ihan hyvä tahti. Tuohon siis kannataa minusta varata aikaa ainenkin semmoisen 10-20 viikkoa.
Tarkoitin, että mahdollisimman nopeesti läskit pois... Oon lukenu täällä jotai aiheeseen liittyvää, mutta en jaksa ettii niitä palstoja :lol2: Eli kaikenlaiset ruoka valio ehdotukset jne. olis ihan mukava saada...

Joni2 sanoi:
Tarkoitin, että mahdollisimman nopeesti läskit pois... Oon lukenu täällä jotai aiheeseen liittyvää, mutta en jaksa ettii niitä palstoja :lol2: Eli kaikenlaiset ruoka valio ehdotukset jne. olis ihan mukava saada...

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=13927

Tuolla on apuja asiaan ruokavalioesimerkkeineen. Jos et tuolta jaksa itsellesi ruokavaliorunkoa etsiä, soveltaa itsellesi ja postittaa tänne näytille, et kyllä varmaan omaa itsekuria vetää tuota dieettiäkään. Oma-aloitteisuutta tarvitaan ja aina voi kysyä varmistusta asialle.

Tribulusta, L-lyseiinia, L-Glutamiinia, L-Cysteine?

mihinkä mahtavat vaikuttaa, nopeuttavatko kehitystä ja mitä käytännössä ovat? itsellä käytössä vain vitamiinia josta nyt löytyy kaiken näköistä sisältä
(pakkiksessakin: Opti-vites).

NGV sanoi:
Ja tarkennetaan, että 100g:ssä kananmunanvalkuaista on 10g proteiinia eikä paljon mitään muuta.
Miks jotku urheilijat sitten juo raakoja kananmunia? Tai niin mä ainaki oon kuullu. Esim. Rocky elokuvissakin Sly joi raakoja kananmunia ennen aamulenkkiä... Eli ei kai se nyt ihan turhaa touhua oo?

Joni2 sanoi:
Miks jotku urheilijat sitten juo raakoja kananmunia? Tai niin mä ainaki oon kuullu. Esim. Rocky elokuvissakin Sly joi raakoja kananmunia ennen aamulenkkiä... Eli ei kai se nyt ihan turhaa touhua oo?

No se raakana syönti on vain turhaa äijäilyä, mutta muuten kananmunien syönti ei ole turhaa. Niistä saa proteiineja ja hyviä rasvoja ruokavalioon.

mihinkä mahtavat vaikuttaa, nopeuttavatko kehitystä ja mitä käytännössä ovat? itsellä käytössä vain vitamiinia josta nyt löytyy kaiken näköistä sisältä
(pakkiksessakin: Opti-vites). (Laitoin nyt toiseenkin kertaan).

Kysymys vatsatreenistä: Miksi jalkojen nostot tuntuvat enemmän "ylä reisisissä" kuin varsinaisesti vatsassa? Eli jos tollasella perus vatsalaudalla alan tekemään rauhallisesti jalkojen nostoja tuntuu kuormitus enemmän jaloissa kuin vatsassa. Aika pitkään ollut ongelmana, jos teen jalkojen nostoja. Kuitenkin jalkojen nostot pitäisi olla ihan tehokkaita liikkeitä. Et olisko ideaa, miten sais sen poltteen sinne vatsaan, eikä yläreisiin? Missä vika? Kiitos ja kumarrus:worship:

--Antti-- sanoi:
Kysymys vatsatreenistä: Miksi jalkojen nostot tuntuvat enemmän "ylä reisisissä" kuin varsinaisesti vatsassa? Eli jos tollasella perus vatsalaudalla alan tekemään rauhallisesti jalkojen nostoja tuntuu kuormitus enemmän jaloissa kuin vatsassa. Aika pitkään ollut ongelmana, jos teen jalkojen nostoja. Kuitenkin jalkojen nostot pitäisi olla ihan tehokkaita liikkeitä. Et olisko ideaa, miten sais sen poltteen sinne vatsaan, eikä yläreisiin? Missä vika? Kiitos ja kumarrus:worship:
Jalkojen nostot voi kylla helposti menna lonkankoukistajien treeniksi. Mulla ainakin toimii paremmin jalkojennostot semmosessa telineessa (mikahan senkin nimi on?), missa ollaan pystyasennossa forkkujen varassa.
Jos vatsalaudalla haluat kuitenkin tehda niin yrita pitaa alaselka mahdollisimman paljon kiinni penkissa.

salilla tullut käytyä kohta parisen vuotta...ikää 15 paino 75 ja 176..4-3 kertaa viikossa...nyt olen lähinnä kaupansoijaa miksannut veteen ja maitoon. ...sama lihasryhmä samana päivänä., kädet ma. ja jalat torst jne. tahdilla olen mennyt..... kaipailisin neovoja lisäravinteisiin jotka eivät kuitenkaan armottomasti lompakkoa puristaisi. mitä palautumisjuomaksi tai mitä ravinteita yleensä suosittelisitte ?. olen aloittelija ja muutenkin ehkä hieman pihalla vielä näistä asioista.

flex_90 sanoi:
salilla tullut käytyä kohta parisen vuotta...ikää 15 paino 75 ja 176..4-3 kertaa viikossa...nyt olen lähinnä kaupansoijaa miksannut veteen ja maitoon. ...sama lihasryhmä samana päivänä., kädet ma. ja jalat torst jne. tahdilla olen mennyt..... kaipailisin neovoja lisäravinteisiin jotka eivät kuitenkaan armottomasti lompakkoa puristaisi. mitä palautumisjuomaksi tai mitä ravinteita yleensä suosittelisitte ?. olen aloittelija ja muutenkin ehkä hieman pihalla vielä näistä asioista.
Halpa ja perushyva palautusjuoma: Fastin maustamatonta heraa 40-50 g + Fastin maltoa 40-50 g + vetta + Fun Lightia. Ei tosiaankaan rasita lompakkoa liikaa.

Joonaz sanoi:

(pakkiksessakin: Opti-vites). (Laitoin nyt toiseenkin kertaan).

Tribulus on tuote jonka PITÄISI nostaa testotasoja, mutta näin ei asia käytännössä ainakaan ole, joten kannattaa suosiolla jättää kaupan hyllylle. Treeni & Ravintopuolella on asiasta juttua seuraavassa pitkässä ketjussa, kannattaa lukasta, sisältää palstalaisten kokeiluja:

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=19517

Ja nuo L-alkuiset ovat aminohappoja joilla ei aloittelan kannata enempää päätään vaivata. Huolehdit vain että saat proteiinia riittävästi ruokavaliostasi, niin saat tasaisesti kaikkia tärkeitä aminohappojakin. Enemmän aiheesta löydät pakkiksen hakukoneella tai vaikka googlella.

haluaisin löytää hyvä threadin venyttelyä koskien mutta searchista tulee melko paljo turhaa niin en meinaa löytää..ku melkeen joka threadissa puhutaan yhdellä sanalla venyttelystä niin searchihan tietenki näyttää ne kaikki...:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom