Kiitokset vinkeistä ja linkeistä, ei tehdä tästä uutta penkkivääntöä mutta vielä yx kyssäri eli tosta oteleveydestä. Mulla on syli 207cm, mikäs ois optimi oteleveys tälläsellä pitkäkätiselle, siis max nostoihin? Tottakai riippu ihan yksilöstä ja siitä mikä on vahvin lihasryhmä, mutta noin yleisesti? Muita pitkäkätisiä penkkaajia?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Syli on mulla samaa luokkaa, mutta pituutta vain 186 cm. Ite pidän niitten merkkien kohdalla etusormia. Ja tosiaan vedän lavat niin yhteen kuin saan. Hyvinhän nuo penkkitulokset paranee vaikka välitykset eivät ole parhaat mahdolliset, joten varmaan teen jotain oikeinkin.

Olen aika aloittelija, mutta on tässä muutama kuukausi aika kovaa reeniä takana. Ajattelin nyt sitten kokeilla saada lihasmassaa lisää, koska dieettasin aika monta kiloa pois. Tein 6 viikkoa 3 kertaa viikossa kaikki lihakset kerralla ohjelmaa. Pidin nyt kaksi kevyempää viikkoa. Haluaisin jatkaa samalla periaatteella, mutta mitäs mieltä jos tekisin seuraavanlaisen ohjelman 3krt viikossa. Joka toiseen treeniin voisin vaihdella liikkeitä.

-(Olen myös hieman olkapäävammainen eli kiertäjäkalvosintreeni ulos ja sisäänpäin 2X10-15 kuuluis ohjelmaan 3krt viikossa)

-Vipunostot sivuille 2x10-15
-Leuanveto 2x8-12
-Kulmasoutu 2x8-12
-Kyykky 2x8-12
-Yhden jalan kyykky 1x8-12
-MVSJ 1x8-12
-Jalkaprässi 1x8-12
-Hauiskääntö Z-tangolla 1x8-12
-Hauis Scottissa KP 1x8-12
-Dippi lisäp. 2x8-12
-Ransk.punn.käsip. 2x8-12
-Käsipainopenkki 2x8-12
-Pec-Deck 2x8-12

Tämä ohjelma siis 3krt viikossa. Olkapäille ois vaan yks kova liike, jota voisin ehkä vaihdella tuntuman mukaan. Sarjoja tulee olemaan reilu 20kpl yhteensä, eli tuskin liikaa? Joku asiantuntija voisi ehdottaa kyllä parannuksia, niin voisin tuon sitten aloittaa ens maanantaina. Ja liikkeitten järjestyksestä olis kiva saada kommentteja myös.

Kiitoksia!

American Mass Blast 4kg EUR49.90

Tälläinen kävi mielessäni kun pakkiksen kaupan sivustoja taas tutkailin kun
alkaa tuo Fastin Muscle+ pikkuhiljaa käymään jo pussinkin päälle kun ei aivan
sitä halvinta palkkaria ole. Eli heräsi kysymys onkos tuota mass blastissa nyt sitten järkeä kun se on hidastaproteiinia niin kestääkö palautus kauemmin?

Entäpä proteiinit ja hiilarit taitavat olla 1/2 elikkäs energiaa on paljon mutta
pitäisikö kuitenkin käyttää ennemmin 1/1 valmistetta jos haluataan enemän lihaa ja vähemmän läskiä? vai onko tuolla oleellista eroa koska muutikin ruokailuthan toki vaikuttavat..

tarttui vain päähäni tuo edullinen hinta suhteessa noin suureen määrään, koska fastin tuotteita kaiketi niin laadultaan hyvää ja kuulemma hyvänmakuistakin.. noh vastailkaa ken kykenee.. kiitokset..

onko kellää kokemuksia sf-protein merkkisistä lisäravinteista?erityisesti siitä yö protskusta?on aika edullisia,niin onkohan ihan syötävää ja puhasta tavaraa?:D

Joonaz sanoi:
Mä käytin kans ennen fastin muscle+ palkkarina mut nyt vaihdon reilu kuukaus sitten american mass blastiin.

En ole huomannut mitään eroa palautumisessa tai kehityksessä. Oikeastaan treenit on menny todella hyvin jo viimeisen 4kk:n ajan, jonka aikana paino on noussu 10kg ilman huomattavaa rasvan lisäystä.

Ainut miinus vaihtamisessa on se että muscle+ oli paremman makuista, koska american mass blast on aivan liian makeaa, mutta sen kestää mielellään edullisemman hinnan takia.

Kreat ja glutat lisään kyllä siihen.

and1_ sanoi:
onko kellää kokemuksia sf-protein merkkisistä lisäravinteista?erityisesti siitä yö protskusta?on aika edullisia,niin onkohan ihan syötävää ja puhasta tavaraa?:D

Ne mitä minä olen maistanut niin on ollu vähän jäätävän makuisia ja ehkä vähän kehnosti sekoittuvia. Mutta jos nuo kestää niin eipä ne nyt varmasti sen huonompia muuten ole kuin mikään muukaan. Tosta yöprotusta en tosin teidä mitään.

Ja MassBlastista senverran, että itsellä se on ollut käyttössä palkkarina jo hyvän aikaa, laitan sekaan senverran hera80 maustamatonta että saan protua ja hiilaria kumpastakin 50 g, tämän lisäksi vielä 5 g kreaa ja ihan yhtä hyvin oon palautunut kuin millä muullakin tahansa palkkarilla. Ja hyvää on!

timse sanoi:
Tuon voi sitten jättää pois, kaveri ei varmaan halunnu mitään mutua. :rolleyes:

Musta taas tuntuu että sun pitäs olla neuvomatta loppuojennusliikkeitä ihmiselle joka kaipaa apua rinnaltalähtöön :rolleyes: ;)

Arc sanoi:
Paljonks muuten painaa desi sitä mass blastia? oon yleensä palkkarissa ottanut 3dl sitä.
Purkin kyljessä lukee että desi painaa 50g mutta joskus joku mitannut myös että desi painais 60g joten jotain 50-60g se painaa..

Mun mittausten mukaan desi blastia painaa melkein 60 g, että ehkä 3 dl on jo vähän liikaa jos ei kovin iso kaveri ole.

itse en kamalaa hyötyä ole saavuttanut kreatiinilla taino en ole täysin varma kun koko harrastelun ajan käyttänyt muscle+ jossa sitä seassa on. riittääkös tommonen pieni purkki kreaa kuinka kauan jossen lisäksi haluan siihen eli paljon tulis heittää sekaan jos vaikka desin tuota massa blastia otan?

Timba79 elikkäs lisäät tuota normaali heraa joukkoon sen takia että saat suhteeksi 1/1? vai mikä oli tarkoitus peränä, ilmeisestikkin tuo.. eli onko tuo suurempi suhde noita hiilareita sitten huono..

Joonaz sanoi:
itse en kamalaa hyötyä ole saavuttanut kreatiinilla taino en ole täysin varma kun koko harrastelun ajan käyttänyt muscle+ jossa sitä seassa on. riittääkös tommonen pieni purkki kreaa kuinka kauan jossen lisäksi haluan siihen eli paljon tulis heittää sekaan jos vaikka desin tuota massa blastia otan?

Timba79 elikkäs lisäät tuota normaali heraa joukkoon sen takia että saat suhteeksi 1/1? vai mikä oli tarkoitus peränä, ilmeisestikkin tuo.. eli onko tuo suurempi suhde noita hiilareita sitten huono..

Mikä on pieni purkki? Jos laitat 5 g kerralla, niin esim. 300 g riittää aika pirun pitkälle.

Ja haluan 1/1 suhteen ja lisäksi tuo tasaa hyvin sitä makua, kun on tuolleen aika imelä. Eipä tohon muuta syytä ole, kuin että en ole huomannut mitään erityistä etua vetää isompaa määrää hiilareita, eli ei ole mitään oikeaa vastausta tähän kyssäriin. Tuo valmis suhdekin toimii varmasti ihan hyvin.

nojuu eiköhän sitä tuommonen sitten tilata ja siihen joku krea purkki.. olisiko jotain hyvää suositella mitä myytäisiin tuol pakkiksen shopissa?

Joonaz sanoi:
nojuu eiköhän sitä tuommonen sitten tilata ja siihen joku krea purkki.. olisiko jotain hyvää suositella mitä myytäisiin tuol pakkiksen shopissa?

Jos tarkotit että mitä kreatiinia voisi suositella niin esim Fastin kreatiini on ihan ok peruskamaa ja hinta ihan kohdallaan, sitä uskallan suositella.

Ruokalusikallinen öljyä on n. 7 g, riippuu tietysti ruokalusikan koosta. Mutta tolla jos menet niin ei pahasti mene vikaan. Ja niiden öljyjen painoissa ei mitään oleellisia eroja ole.

Timba79 sanoi:
Ruokalusikallinen öljyä on n. 7 g, riippuu tietysti ruokalusikan koosta. Mutta tolla jos menet niin ei pahasti mene vikaan. Ja niiden öljyjen painoissa ei mitään oleellisia eroja ole.

Sit sellanen ruokalusikka mitallinen o n. 15g.

Oon nyt noin vuoden käyny salilla ja tota rasvaaki on kertyny. Eli eka dieetti olis eessä. Noin 10kg olis tarkotus pudottaa (ja mahd. nopeesti :) )Eli hyviä neuvoja otetaan vastaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom