Alkoholi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nyrkki
  • Aloitettu Aloitettu
Lähinnä itellä käy sellain, jos tulee lauantaina otettua jonkun 4-8 ja kotiin siellä 4 jälkeen aamulla niin tulee kyllä helposti nukuttua sinne 13 asti päivällä. Krapulaa ei tule, että pitäisi käydä oksentamassa pitkin päivää, mutta kauhea väsymys on ainoa juttu mikä vaivaa...

Joskus sitä on tullut 4 aikaan kotiin ja 10 ylös ja lenkille ilman mitään ongelmia. Saas nähä jos se krapula tulee jossain vaiheessa tässä elämää. Nyt on tullut pämppäiltyä vähän enemmäkin, kun aina on jotain kissanristijäisiä niin tupannut kertymään tuonne vatsan seudulle noi lonkerot yllättävän hyvin :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hei! Tänään oli painoni taas pudonnut! PRKL ,että vitu***. Meni kaapille katsomaan mitä löytyisi ja käteeni osui Strohin kasikybänen.
Otin sitä 6dl sitten ja kas kumma, paino nousi iltaan mennessä 1,5 kg.lla . Eli mitä tästä opimme? Viina kasvattaa, itse join 3-vuotta kuin demareiden
Paavo Lipponen ja silti olin kovemmassa kunnossa kuin Rambo Aaltonen :D ei muuta kuin huomenna alkoon shoppaan.

Alkoholi nostattaa testosteroni tasoja hetkellisesti, mutta laskee ne lähes nolliin "laskuhumala" tilassa, ja testo arvot on matalat monta päivää tämänkin jälkeen. Krapulahan on sama asia kun nestehukka, elimistö tarvitsee vettä, siitä se huonoolo ja pahoinvointisuus tulee.

Itse käytn alkoholia aika harvoin, kerran pari kuukaudessa.

Ennen meni lähes joka viikonloppu. Nyt on vähäntynyt huomattavasti 1-2 kertaan kuussa, jos sitäkään. Ruokavalio on pysynyt lähes samana kuin ennen, mutta viikonloppuiset krapulapitsat ovat jäänet pois. Tuloksen huomaa peilistä selkeästi rasvat on lähtenyt.

Pistetään nyt tänne tämä kysymys, ku ei viitsi avata noita uusi ketjuja tämän kysymyksen takia, mutta...

Oon dietillä ja nyt on tulossa ensi viikonloppuna Lauantaina keittopäivä, kysynkin nyt, että miten olisi fiksuinta ottaa kuppia niin, että dietti ottais pataan mahdollisimman vähän?

Joo, tässä vaiheessa tiedän, että fiksuinta olisi olla ryyppäämättä, mutta nyt on semmoinen "case", että pakko ottaa.

Oon dietillä ja nyt on tulossa ensi viikonloppuna Lauantaina keittopäivä, kysynkin nyt, että miten olisi fiksuinta ottaa kuppia niin, että dietti ottais pataan mahdollisimman vähän?

http://www.leangains.com/2010/07/truth-about-alcohol-fat-loss-and-muscle.html

Lue läpi jos englanti taittuu, niin vietät ehkä useammankin mukavan viikonlopun stressaamatta. Pääkohtia tuosta:

-hiilaria max 1,5g/kg
-rasvaa max 0,3g/kg eli mahdollisimman vähän
-proteiinia niin paljon kuin haluaa
-vältä kaloripitoisia drinkkejä

Tässä on meneillään ainakin huhtikuulle asti taukoa juomingeista. Mitään erityistä syytä asialle ei ole, mutta enpä kyllä koe pakottavaa tarvetta lähteä kiskomaan viikonloppuisin rahojani kurkusta alas.

Itsellä on myös jäänyt viinan ottaminen varsin vähäiseksi nykyään. Viimeisen 3kk aikana olen ottanut kerran kunnon kännit ja uutenavuotenakin tuli juotua vain muutama lonkero. Syynä vähäiseen alkoholin nauttimiseen on varsin kova krapula joka kestää ja kestää....

Ja tällä hetkellä kun on dietti päällä niin ei viitsi senkään takia paljoa nautiskella.

Aikoinaan autokoulunopettaja totesi hyvin miten hänellä loppui alkoholin juonti, olivat kaveriporukalla viikon etelässä ryyppäämässä ja takastullessa lentokoneessa toivoi että kone tippuisi ja pääsisi krapulasta eroon. Sen jälkeen ei ole pisaraakaan ottanut.

Itsellä aina darrassa vähän sama fiilis, mulla on vielä se ongelma krapulassa että päänsäryn ja pahan olon lisäksi en kännissä pysty nukkumaan yli neljää tuntia. Aivan sama onko baarissa pikkutunneille asti tai ei mutta se on max 4h ja sit herätys, oli kuinka paha olo tahansa.

Pistetään nyt tänne tämä kysymys, ku ei viitsi avata noita uusi ketjuja tämän kysymyksen takia, mutta...

Joo, tässä vaiheessa tiedän, että fiksuinta olisi olla ryyppäämättä, mutta nyt on semmoinen "case", että pakko ottaa.

Koskaan ei ole pakko tehä sellasta mitä ei halua, ite ainaki arvostan helvetisti ihmisiä jotka uskaltaa tehdä oman päänsä mukaan tilanteessa kun tilanteessa. Kasvata siis selkäranka ja ole juomatta jos siltä itestäs tuntuu, kyllä ne muut ymmärtää ja arvostaa kun huomaavat et viihdyt vallan mainiosti selvinpäinki porukan mukana ;)

Koskaan ei ole pakko tehä sellasta mitä ei halua, ite ainaki arvostan helvetisti ihmisiä jotka uskaltaa tehdä oman päänsä mukaan tilanteessa kun tilanteessa. Kasvata siis selkäranka ja ole juomatta jos siltä itestäs tuntuu, kyllä ne muut ymmärtää ja arvostaa kun huomaavat et viihdyt vallan mainiosti selvinpäinki porukan mukana ;)

Näinhän sen pitäisi olla, mutta täällä Suomessa on meininkinä se, että omaa juomistaan ei koskaan tarvitse selitellä kenellekään, mutta jos ilmaannut jonnekin juhliin selvinpäin, niin sitten saat kokoajan olla selittämällä miksi ET juo. Aina pitää olla jokin sosiaalisesti hyväksyttävä ja painava syy, kuten työt tai matka seuraavana päivänä, lääkekuuri, uskonnolliset syyt tms. Dieetti ei yleensä Suomalaisille syyksi kelpaa, vaan leimaantuu neidiksi tai vässykäksi. Oli kyseessä sitten saunailta, sukulaisen tai kaverin synttärit, hääjuhlat tai tavallinen lautapeli-ilta, niin normina Suomessa on juopottelu.

Itse olen vähentänyt juomista muksun syntymisen jälkeen aika radikaalisti. Nykyään tulee juotua enemmissä määrin vain juhannuksena ja joissain erityisissä tilaisuuksissa pari kertaa vuodessa. Toki voin joskus saunakaljankin ottaa. Nyt kun tulee sitten sahattua eri juhlissa omalla autolla, niin saa jatkuvasti kuulla vittuilua omasta selvänä olostaan. Omituinen maailma.

Näinhän sen pitäisi olla, mutta täällä Suomessa on meininkinä se, että omaa juomistaan ei koskaan tarvitse selitellä kenellekään, mutta jos ilmaannut jonnekin juhliin selvinpäin, niin sitten saat kokoajan olla selittämällä miksi ET juo. Aina pitää olla jokin sosiaalisesti hyväksyttävä ja painava syy, kuten työt tai matka seuraavana päivänä, lääkekuuri, uskonnolliset syyt tms. Dieetti ei yleensä Suomalaisille syyksi kelpaa, vaan leimaantuu neidiksi tai vässykäksi. Oli kyseessä sitten saunailta, sukulaisen tai kaverin synttärit, hääjuhlat tai tavallinen lautapeli-ilta, niin normina Suomessa on juopottelu.

Itse olen vähentänyt juomista muksun syntymisen jälkeen aika radikaalisti. Nykyään tulee juotua enemmissä määrin vain juhannuksena ja joissain erityisissä tilaisuuksissa pari kertaa vuodessa. Toki voin joskus saunakaljankin ottaa. Nyt kun tulee sitten sahattua eri juhlissa omalla autolla, niin saa jatkuvasti kuulla vittuilua omasta selvänä olostaan. Omituinen maailma.

Taitaa vituttaa eniten niitä, joilla ei oo sitä selkärankaa olla juomatta. :rolleyes:

Täällä puhutaan asiaa. Esim just dietillä erotellaan ne oikiat ystävät, joita ei kiinnosta ootko baarissa tai illanistujaisissa selvinpäi. Se että on paikalla riittää.
Eniten vituttaa tämä "miksi" -kysymys
"Etkö juo?"
"En"
"Miksi?"
"Oon dietillä"
"Miksi?"

Minulle eivät alkoholin haitat ole se punainen vaate, vaan seuraavien päivien olotila, jonka viettää mieluiten hyvän ruuan parissa. Kyllä kännit voi ottaa sen kummemmin lihomatta, kunhan ei sikaile ruuan kanssa niin paljoa

Kerran viikossa on itellä karkkipäivä ja silloin sallin saunan jälkeen itselleni 1 oluen. Illalla, kun katson elokuvaa niin nautin toisen olusen ja 2 viski paukkua kokoa 2x 1dl + extra loraus kyytipojaksi eli varmaan 3dl yhteensä.

...

Miten mun pitäisi toimia kun pitäisi seuraavana vkonloppuna ottaa pitkästä aikaa kuppia, molempina päivinä pe - la. Ryyppääminenhän pistää palautuksen vituilleen eikä kehitystä tapahdu, ainakin tämän kuvan olen saanut. Siispä miten minun tulee jaksottaa ensiviikon treenaaminen että ehtii palautua esim. Ma-ke ja perjantaina ryyppään? Treenaan 1-jakoisella, arskan g6. Ja koska kannattaa mennä seuraavankerran salille? Pitääkö krapulassakin vetää paljon proteiinia, ottaen huomioon että anabolinen tila loppuu ryyppäämisen takia. Kiitos vastanneille jo etukäteen.

Miten mun pitäisi toimia kun pitäisi seuraavana vkonloppuna ottaa pitkästä aikaa kuppia, molempina päivinä pe - la. Ryyppääminenhän pistää palautuksen vituilleen eikä kehitystä tapahdu, ainakin tämän kuvan olen saanut. Siispä miten minun tulee jaksottaa ensiviikon treenaaminen että ehtii palautua esim. Ma-ke ja perjantaina ryyppään? Treenaan 1-jakoisella, arskan g6. Ja koska kannattaa mennä seuraavankerran salille? Pitääkö krapulassakin vetää paljon proteiinia, ottaen huomioon että anabolinen tila loppuu ryyppäämisen takia. Kiitos vastanneille jo etukäteen.

Tarvitset ainakin seuraavat välttääksesi katabolian:

-2g glutamiinia
-6g kreatiinia
-1000mg L-karnitiinia
-5g tauriinia
-5g ruokasuolaa
-60g Whey proteiinia 1,5h välein (jatkuu 10h ryyppäämisen loputtua)
-kynsisakset
-purkki jalapenoja
-bepanthenia

Edit: unohdin vastata koska voit treenata seuraavan kerran!

Voit aloittaa treenaamisen 35h 27min ryyppäämisen jälkeen, JOS olet nauttinut yllä luetellut hässäkät. Jos et ole, niin 45h 38min. Jos menet treenaamaan ennen noita aikoja, joudut palaamaan lähtöruutuun, jollon joudut alkaa taas juomaan. Juot niin kauan kunnes joudut rosvosektoriin ja menetät kaikki rahasi sekä omaisuutesi.

P_etrin kannattaa myös ottaa vaikka käsipainot mukaan sinne baariin, välillä jos tuntuu oikein kataboliselta niin annat vähän ärsykettä kasvuun ja palkkari perään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom