Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon dietillä ja nyt on tulossa ensi viikonloppuna Lauantaina keittopäivä, kysynkin nyt, että miten olisi fiksuinta ottaa kuppia niin, että dietti ottais pataan mahdollisimman vähän?
Pistetään nyt tänne tämä kysymys, ku ei viitsi avata noita uusi ketjuja tämän kysymyksen takia, mutta...
Oon dietillä ja nyt on tulossa ensi viikonloppuna Lauantaina keittopäivä, kysynkin nyt, että miten olisi fiksuinta ottaa kuppia niin, että dietti ottais pataan mahdollisimman vähän?
Joo, tässä vaiheessa tiedän, että fiksuinta olisi olla ryyppäämättä, mutta nyt on semmoinen "case", että pakko ottaa.
Koskaan ei ole pakko tehä sellasta mitä ei halua, ite ainaki arvostan helvetisti ihmisiä jotka uskaltaa tehdä oman päänsä mukaan tilanteessa kun tilanteessa. Kasvata siis selkäranka ja ole juomatta jos siltä itestäs tuntuu, kyllä ne muut ymmärtää ja arvostaa kun huomaavat et viihdyt vallan mainiosti selvinpäinki porukan mukana ;)
Näinhän sen pitäisi olla, mutta täällä Suomessa on meininkinä se, että omaa juomistaan ei koskaan tarvitse selitellä kenellekään, mutta jos ilmaannut jonnekin juhliin selvinpäin, niin sitten saat kokoajan olla selittämällä miksi ET juo. Aina pitää olla jokin sosiaalisesti hyväksyttävä ja painava syy, kuten työt tai matka seuraavana päivänä, lääkekuuri, uskonnolliset syyt tms. Dieetti ei yleensä Suomalaisille syyksi kelpaa, vaan leimaantuu neidiksi tai vässykäksi. Oli kyseessä sitten saunailta, sukulaisen tai kaverin synttärit, hääjuhlat tai tavallinen lautapeli-ilta, niin normina Suomessa on juopottelu.
Itse olen vähentänyt juomista muksun syntymisen jälkeen aika radikaalisti. Nykyään tulee juotua enemmissä määrin vain juhannuksena ja joissain erityisissä tilaisuuksissa pari kertaa vuodessa. Toki voin joskus saunakaljankin ottaa. Nyt kun tulee sitten sahattua eri juhlissa omalla autolla, niin saa jatkuvasti kuulla vittuilua omasta selvänä olostaan. Omituinen maailma.

Miten mun pitäisi toimia kun pitäisi seuraavana vkonloppuna ottaa pitkästä aikaa kuppia, molempina päivinä pe - la. Ryyppääminenhän pistää palautuksen vituilleen eikä kehitystä tapahdu, ainakin tämän kuvan olen saanut. Siispä miten minun tulee jaksottaa ensiviikon treenaaminen että ehtii palautua esim. Ma-ke ja perjantaina ryyppään? Treenaan 1-jakoisella, arskan g6. Ja koska kannattaa mennä seuraavankerran salille? Pitääkö krapulassakin vetää paljon proteiinia, ottaen huomioon että anabolinen tila loppuu ryyppäämisen takia. Kiitos vastanneille jo etukäteen.
Miten mun pitäisi toimia kun pitäisi seuraavana vkonloppuna ottaa pitkästä aikaa kuppia, molempina päivinä pe - la. Ryyppääminenhän pistää palautuksen vituilleen eikä kehitystä tapahdu, ainakin tämän kuvan olen saanut. Siispä miten minun tulee jaksottaa ensiviikon treenaaminen että ehtii palautua esim. Ma-ke ja perjantaina ryyppään? Treenaan 1-jakoisella, arskan g6. Ja koska kannattaa mennä seuraavankerran salille? Pitääkö krapulassakin vetää paljon proteiinia, ottaen huomioon että anabolinen tila loppuu ryyppäämisen takia. Kiitos vastanneille jo etukäteen.