Alkoholi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nyrkki
  • Aloitettu Aloitettu
nyt loppu juominen sano... minä. kerran viikosa melkeepä tullu vedettyä muisti-pois-kännit. darran selvä vaikutus kestää 2 päivää.. ei voi syödä, ei treenata eikä oikein jaksa mitään kenenkään kans tehäkään.

Jotain perää kyllä täytyy darralla olla tuloksiin kun kuitenkin niin monelta kuullut kuinka ovat lykänneet ennätyksiä krapulassa. Ja sitten vielä sekin, että aina poikkeuksetta huomaan itse ainakin kuinka parta suorastaan räjähtää kasvuun kankkusessa. Ellei se ole sitten testoista johtuvaa niin mistäs?

ps. nyt ei enään viinaa eikä röökiä. Kesäksi 100-105kg tiukkana tavote :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kun darrassa noita ennätyksiä tulee, niin voisikohan se johtua siitä "moraalisesta" krapulasta. Että ottaa niin aivoon, että on tullut vedettyä brenaa ja pitää oikein näyttää, että ollaan tässä aika helvetinmoisen kovassa kunnossa siitä huolimatta. Tai sitten se, että parhaat tulokset tulee silloin kun niitä vähiten odottaa.

Ei ainakaan mulla tunnu alkoholi vaikuttavan tuloksiin. Itseasiassa tuntuu kunnon kännien jälkeen paremmalta vaa treenata, tottakai krappulapäivän jälkeen..

Ensimmäisen viestin logiikalla sitä voisi vetästä yhtä hyvin jotain lihasrelaksanttitabuja, kun rentouttaa niin mukavasti ;)

Originally posted by pullamössö

kokeiltu on, ei voi. Jossain vaiheessa alkaa ottaa päähän kun muilla on hauskaa ja itellä ei.

Kumma juttu. Joskus, kun olin bilehile ja joka viikonloppu oltiin baanalla ni aina oli kivaa. Hyvin harvoin tuli juotua vettä vahvempaa.

Humalakokemukset taasen ovat toisenlaisia. Aina, kun tuli juotua känni niin ei ollut yhtään kivaa ja ilta meni usein pilalle joka suhteessa.

Juu, itekkin tulee vedettyä yleensä molempina päivinä (kuten eilen) semmoset juustokännit, että jossain vaiheessa silmämunat muljahtaa takaraivoon ja suuhun kasvaa kulmahampaat, jonka jälkeen sitten juostaan kolmella jalalla nahkalompsan perässä niin, että heikottaa... :evil:

Kait siellä ravintelissa hauskaa voi pitää ilman änkyräkännejä. Täytyypä ihan kokeilla tänä iltana ottaa vähän iisimmin ja kattoa oliko sitten kivaa vai ei. Kropan ainakin luulis kiittävän.. :kippis1:

Pari vuotta sitten minulla oli tapana mennä krapulassa vetämään kovimmat treenit. Jotenkin se palautumisen tunne, hikoilu ja vitutuksen purku anto voimaa. Lopetin kun luin krapulareenin vaikutuksista pumppuun sun muualle. Eikä ollut mitään tissuttelua, yli kori ainakin. Nykyäänkin tekis mieli joskus lähtee rapuloissaan reenaamaan. Johtuneeko sit keeneistä, isukkikin on ihan selvä ja keittää munakasta, vaikka olis tullu kolme tuntia sit pubista nukkumaan.

Hohhoh, tuli eilen otettua taas niin paljon kun sielu sieti. Itsellä menee lähes koko seuraavan viikon treenit huonosti jos on käynyt viikonloppuna vetämässä megakännit. Kohtuu juominen (alle 10 annosta) ei haittaa kovinkaan paljoa, mutta kohtuuton juominen vaikuttaa kyllä kehitykseen erittäin negatiivisesti. Palautuminen edellisistä treeneistä menee myös vituiksi. Ikävä homma onkin, että yleensä se juominen riistäytyy juuri tuonne kohtuuttoman puolelle kun lähtee ottamaan. :mad2: :urjo:

Kyllähän näitä poikkeustapauksiakin löytyy, yhellä jos ei puntti kulje niin eikun jaloviinaa alle ja johan lähtee. Tollasen elimistön kun omaisi. :hmmm:
Mulla tuntuu aina pumpussa niin pirusti seuraavana päivänä,että on jäänyt kovat juomiset vähemmälle.

Darrasta ei tarvii kärsiä kun muistaa juoda reilusti vettä ja syödä paljon illan aikana. Ennen nukkumaanmenoa vielä litra vettä ja 800mg ibuprofenia. Tähän päälle väh. kymmenen tunnin yöunet niin ei tuu pahaa darraa.. ruoka maistuu ja sit sitä seuraavana päivänä pääsee jo normaalisti treenaamaan.

Mun mielestä täällä on aika kummia käsitteitä darrasta. "Joo meen aamulla darrassa klo. 11.00 treenaamaan" jne. Tossa ei oo varmasti darra päällä. Tossa pari viikkoa sitte makasin 5h sängyn pohjalla herättyäni ja kävin laattaamassa kerran. Se on darra.

Joo mulla kans on toi krapula aina sellanen että seuraava päivä menee kokonaan sängyssä maatessa eikä mitää voi syödä
koko päivänä:mad: mutta onneks vettä voi sentään juoda
juon tosi harvoin alkoholia ja aina sama juttu :urjo:

Originally posted by Odu
Mun mielestä täällä on aika kummia käsitteitä darrasta. "Joo meen aamulla darrassa klo. 11.00 treenaamaan" jne. Tossa ei oo varmasti darra päällä. Tossa pari viikkoa sitte makasin 5h sängyn pohjalla herättyäni ja kävin laattaamassa kerran. Se on darra.

Joo, kunnon darra on semmonen ettei tieda kenen :confused: poikia ollaan viela seuraavanakaan paivana.

Eilen olin boltsin synttäreitä viettelemässä ja tuli otettua hieman enemmän, 20-24 pulloa. Kyllähän sen sit huomas ku yhen aikaa päiväl piti valmentajan kyykkyä lähtee varmistelee, et aivan tolkuttomas jurris sitä ollaan vieläki.

Helevetin huono olo ollu koko vitun päivän, eikä omaa sänkyy kauemmas lähetä sompailemaan...

Ryypättyä tulee 2-4 kertaa kuussa, välil monta kuukautta putkeen et on hana auki v-loppuina. Kaipa se treenitehoa aika hyvin vie, mut en valita.

Itse kyllä tulee joskus perjantaisin vedettyä sellainen kooma, että aamulla ei paljon kiinnosta lähteä salille, mutta sitten sunnuntaina ei ole kyllä mitään tuntuvia vaikutuksia, eli ihan hyvin voin mennä yhden lepopäivän jälkeen.

Ei se alkoholi ketään tee autuaaksi. Ns. kunnon . kännin join noin vuosi sitten. Nykyään tulee ihmeteltyä miten tuli juotua teini 80-kilosena eurokossu ilman mitään tajua omasta toleranssista. Nyt ei tulisi mieleenkään juoda edes normaalia leijonapottua. Nykyisestä alkoholin vähäisestä käytöstäni esimerkkinä: viikonloppuna join puolipulloa valkoviiniä limsaan lantranttuna ja ihmettelin miksi minulla on näin kummallinen olo. Hieman pähkäiltyäni tajusin että tämähän on nousuhumala. :kippis1:

Juu, viinassa ei oo kyllä mitään järkeä. Itse hyppäsin/tipuin/horjahdin/vittuenmuutenmuistaitemitään viimeviikolla Goomilla yhden kannen alaspäin. Siis sen saatanan aukon läpi mikä siinä aulassa on. Nyt on polvet niin kipeät, että öisin ei pysty nukkumaan, HIIT keskeyty kuin seinään ja ei muutaku hyvää kyykkyä mulle! KERPELE!

Ja koskaan en enää muuten juo ennenku seuraavan kerran otan!

Darrat on vitu perseest. itellä tuntuu vielä kahta kauheammin ku on psyykkisii sairauksii ja nyt ekaa kertaa vuosiin viikonloppu ilman tipan tippaa ja voi pojjat kun oon ylpeä! On se niin ihana herätä kun ei tarvi pelätä kuollakseen kuolemaa ynnä muuta paskaa, treenit sujuu ja on kaikinpuolin jees..nyt asetin tavotteen olla dokaamatta 4kk vaikeeta tulee olemaan kun kaikki frendit dokaa, eli toisinsanoen pitäs lukittautua himaan ettei alkas janottaa..No saa nähä, yritystä löytyy..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom