Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yks lukiohintti joka oli mun luokalla ylä-asteella oli hiihdon Sm 3. Voitin sen aina kädenväännössä ja painissa. Niin.. Kai mä sit oon ihan paskassa kunnossa.
Taas yksi syy lisää olla juomatta: Viisi kuukautta edellisesti "ryyppäämisestä". Sitten lauantaina kaverin kanssa ruokajuomana 3 lasia viiniä ja myöhemmin 3 saunakaljaa. Sunnuntaina jäätävä krapula. Mä en ansaitse tällaista!
Tuommonen määrä alkoholia palaa kyl reilusti yön aikana eli ei taida olla juomisen määrästä krapula kiinni vaan laadusta. Varsinki punaviinin tanniinit aiheuttaa joillekin päänsärkyä, kannattaa kokeilla muita viinejä onko vaikutus sama. Ja tietysti kun (kuiva) viini kuivattaa elimistöä ja sauna lisää vaikutusta ni kannattaa hörpätä se lasi tai kaks vettä väliin/ennen nukkumaanmenoa
Saunajuomana alkoholiton/ykkönen on kyl parasta omasta mielestä kunhan maku on kohallaan.
Aika laimeita alkoholi määriä porukka juo yleisesti ottaen jotka täälä ovat kirjoitelleet, ei sillä että se olisi huono asia tai mitään muutakaan mutta tulipahan vaan mieleen.. Tosta krapulasta mistä on jonku verra keskustelua ollut, tottakai krapulankin sietokyky paranee ja riippuu monesta tekiästä ei välttämättä aina ihmisestä..
Kuulostaa vähän oudolta että krapulan sietokyky paranisi. Ehkä siinä vaiheessa kun hermosto on jo täysin turtunut ja aivotoiminta lakkaa..
Aika laimeita alkoholi määriä porukka juo yleisesti ottaen jotka täälä ovat kirjoitelleet, ei sillä että se olisi huono asia tai mitään muutakaan mutta tulipahan vaan mieleen..
Taas yksi syy lisää olla juomatta: Viisi kuukautta edellisesti "ryyppäämisestä". Sitten lauantaina kaverin kanssa ruokajuomana 3 lasia viiniä ja myöhemmin 3 saunakaljaa. Sunnuntaina jäätävä krapula. Mä en ansaitse tällaista!
Ansaitseppas, senkin rappioitunut alkoholisti