Alkoholi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nyrkki
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Vitun" kovalle kunnolle peukkua :D Itse tulee juotua muutaman kerran vuodessa niinä perinteisinä ryyppypäivinä. Ei edes tee mieli juoda kun on alkanut treenaamaan.

Taas yksi syy lisää olla juomatta: Viisi kuukautta edellisesti "ryyppäämisestä". Sitten lauantaina kaverin kanssa ruokajuomana 3 lasia viiniä ja myöhemmin 3 saunakaljaa. Sunnuntaina jäätävä krapula. Mä en ansaitse tällaista!

Kokemuksia kentältä. Lauantaina oli jätkien mökkiviikonloppu, siinä kokkailtiin ja juotiin. Kurkusta meni alas viinaa, erilaisia oluita, jekkua, puna ja valkoviiniä. Aamulla heräsin kännissä n.6h nukkuneena. Päivänmittaan söin 2 hampurilaista, roiskeläpän, sipsiä, limua ja iltaa kohti pari rahkaa. Illalla menin salille ja tempasin käsitreenit jotka kulki todella hyvin ja painoja sai laittaa lisää. Eli ainakaan omalla kohdalla alkoholi/darrapäivä ei vaikuttanut mitenkään, paitsi mahassa velloi, joten tein pelkät kädet ja jätin vatsat seuraavaan kertaan :)

viikinki on kyl huippu, 80x2 penasta ja ollaan vitun kovas kunnos, no ei siinä ei se ny paskakaa ole. mut verrataan sillee että itse nostin muistaakseni jo 17 kesäisenä 65 kiloisena yli 100 penasta. olin muuten mäki vitun kova jätkä silloin.

Yks lukiohintti joka oli mun luokalla ylä-asteella oli hiihdon Sm 3. Voitin sen aina kädenväännössä ja painissa. Niin.. Kai mä sit oon ihan paskassa kunnossa. :rolleyes:

Harvemmin homot on kovia vääntämään kättä tai painimaan. Mäkin voitin muuten kalastuskilpailussa pronsssia vuonna 2003. Vielä on palkinnot tallella...

Taas yksi syy lisää olla juomatta: Viisi kuukautta edellisesti "ryyppäämisestä". Sitten lauantaina kaverin kanssa ruokajuomana 3 lasia viiniä ja myöhemmin 3 saunakaljaa. Sunnuntaina jäätävä krapula. Mä en ansaitse tällaista!

Tuommonen määrä alkoholia palaa kyl reilusti yön aikana eli ei taida olla juomisen määrästä krapula kiinni vaan laadusta. Varsinki punaviinin tanniinit aiheuttaa joillekin päänsärkyä, kannattaa kokeilla muita viinejä onko vaikutus sama. Ja tietysti kun (kuiva) viini kuivattaa elimistöä ja sauna lisää vaikutusta ni kannattaa hörpätä se lasi tai kaks vettä väliin/ennen nukkumaanmenoa :)
Saunajuomana alkoholiton/ykkönen on kyl parasta omasta mielestä kunhan maku on kohallaan.

Tuommonen määrä alkoholia palaa kyl reilusti yön aikana eli ei taida olla juomisen määrästä krapula kiinni vaan laadusta. Varsinki punaviinin tanniinit aiheuttaa joillekin päänsärkyä, kannattaa kokeilla muita viinejä onko vaikutus sama. Ja tietysti kun (kuiva) viini kuivattaa elimistöä ja sauna lisää vaikutusta ni kannattaa hörpätä se lasi tai kaks vettä väliin/ennen nukkumaanmenoa :)
Saunajuomana alkoholiton/ykkönen on kyl parasta omasta mielestä kunhan maku on kohallaan.

Kyllä mä näillä vuosilla krapulan tunnistan.

Aika laimeita alkoholi määriä porukka juo yleisesti ottaen jotka täälä ovat kirjoitelleet, ei sillä että se olisi huono asia tai mitään muutakaan mutta tulipahan vaan mieleen.. Tosta krapulasta mistä on jonku verra keskustelua ollut, tottakai krapulankin sietokyky paranee ja riippuu monesta tekiästä ei välttämättä aina ihmisestä..

Aika laimeita alkoholi määriä porukka juo yleisesti ottaen jotka täälä ovat kirjoitelleet, ei sillä että se olisi huono asia tai mitään muutakaan mutta tulipahan vaan mieleen.. Tosta krapulasta mistä on jonku verra keskustelua ollut, tottakai krapulankin sietokyky paranee ja riippuu monesta tekiästä ei välttämättä aina ihmisestä..

Kuulostaa vähän oudolta että krapulan sietokyky paranisi. Ehkä siinä vaiheessa kun hermosto on jo täysin turtunut ja aivotoiminta lakkaa..

Kuulostaa vähän oudolta että krapulan sietokyky paranisi. Ehkä siinä vaiheessa kun hermosto on jo täysin turtunut ja aivotoiminta lakkaa..

samaa mieltä. tavallaa krapulaa ei tuu nii kovasti jos herätessä on vielä päissää ja illal alkaa olee jo selvä.

Nii-in, no darraan auttaa veden juonti, syöminen, särkylääkeet kuin bentsodiatsepiinit. Mutta se, että onko noiden pampuloitten syönti fiksua darran estoa varten, siitä voi olla montaa mieltä. :)

Ansaitseppas, senkin rappioitunut alkoholisti

Kyl se on itsensä kusettamista, jos väittää ettei alkoholista olisi hyötyä näissä puntti hommissa, tai et ei olisi mitään haittaa, kyl on niin paskapuhetta..Kyllä varmasti on haittaa. Itse ollut nyt 2kk ottamatta alkoholi annostakaan ja nyt v-loppuna pitäis hiukan maistaa, ni tiedän jo valmiiks että ei varmasti puntti kulje ensviikolla.

Ja unen laatu parantuu mulla huomattavasti ko ei ota viinaksia.. :)

Juotua tulee noin kerran pari kuukaudessa. Joskus paljon joskus vähemmän :) Tässä nyt oli nuo penkkarit/abiristeily niin alkoholi maistui normaalia enemmän . Sen jälkeen olen käynyt pari kertaa 2-3 kaljalla baarissa.

Ja viikinki, älä nyt viitti :D Et sä vaan VOI tulla kerskumaan 2x80kg penkillä tänne... (röllättiinköhän mut nyt...)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom