Alkoholi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nyrkki
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse asetin semmoisen tavoitteen että: 3kk juomatta ja jos onnistun siinä niin voin hyvällä omatunnolla ostaa itselleni ipadin:D vaikka en nyt sitä pahemmin varmaan tarvi, mutta olis niin kiva leikkikalu.

Ja kulkeehan ne treenitkin ihan eri lailla kun saa viikosta toiseen painaa 100 lasissa. Jos muuten tulee juotua esim lauantaina, niin ei puhettakaan että pystyy ennen tiistaita vetämään kunnon treenin, vähintään 2 päivää menee minulla ennen kun krapulan tuoma väsymys on poissa.

Ja mitäs vitun väliä sillä on jos on vanha treadi? Onko täällä jotain vanhentunutta tietoa?

Joskus nuorempana kun parilla kaverilla oli penkki himassa niin tuli aina tehtyy jotain maksimi sarjoja 50-60 kilolla pienessä kännissä. Ihan kivaa oli mut v**** että oli paikat kipeet seuraavana päivänä. Kovassa krapulassakin on tullu joskus treenattua enkä muista että sillä ois ollu mitään vaikutusta treeniin (tosin en tainnu sillon treenata tarpeeks kovaa). Nykyään ei kyllä tulis mieleenkään lähtee ryyppäämään, jos seuraavana päivänä ois tarkotus treenata.

Sanotaan, että kerran viikossa tulee ryypättyä ja kyllähän se selvästi heikentää treenejä. Varmasti ryyppäämättä jättäminen olisi paras vaihtoehto.
Treenipäivät ovat Ma,Ti, To,Pe, (2-jakoinen) Kumpikohan näistä vaihtoehdoista olisi parempi, jos halutaan välttää alkoholin vaikutuksia treeneihin:

1. Ryyppäämään perjantaina: menisi varmaankin perjantain treenit täysin hukkaan? Ainakin seuraavana päivänä lihakset niin perkeleen jumissa. Tosin maanantaina olisi varmaan jo täysin pirteä olo.

tai

2.Ryyppäämään lauantaina: Perjantain treeneistä ainakin jonkin verran palauduttu. Maanantaina taas treenit kulkevat kehnosti, ei varmasti tule missään ennätyksiä. Hyödyttömät treenit?

Ite olin treenaamassa pe klo 16, siitä muutama tunti olin kännissä. tänäänkin pitäs mennä. maanantain treeni varmaa siirrettävä tiistaille, kun en keskiviikkona ehdi salille säbäturnauksen takia.

Mun mielestä täällä on aika kummia käsitteitä darrasta. "Joo meen aamulla darrassa klo. 11.00 treenaamaan" jne. Tossa ei oo varmasti darra päällä. Tossa pari viikkoa sitte makasin 5h sängyn pohjalla herättyäni ja kävin laattaamassa kerran. Se on darra.

Eihä toi oo darraa nähnykkää. Viimeks ku vedin enemmän ku 6 bissee eli siis kunnolla. Heräsin siis joskus 7 pintaan ekan kerran ja sit aina tunnin verran unta ja laattaa tunnin verran unta ja laattaa.. Johki 19 asti illalla ja sit pääsin vast sängystä ylös just ja just. Itellä verottaa noi darrat tota juomista nykyää niin paljon ettei halua juoda ku korkeintaan sen 6 jos lähtee "dokaamaan". Yleensä mulle riittää jos vedän pari olusta viikonlopussa ni siit tulee tarpeeks hyvä olo et tietää olevansa vapaalla :)

Ps. Nyt just ajattelin koittaa ekaa kertaa elämässäni olla juomatta uuteen vuoteen asti. Ennoo varmaa ikinä ollu niin kauaa. Ja salin osalta oon kyl huomannu tuloksetkin. Jaksaa paremmin ja nousee enemmän.

Eipä kyllä alkoholia tule juuri käytettyä saatikka baareissa pyörittyä. Sitä tein kahden ihmisen edestä joskus parikymppisenä (saliharrastus ei vielä silloin ollut kuvioissa). On tosi mukavaa, kun nykyään ei tartte sunnuntaita sängyn pohjalla huonovointisena viettää. Tietty esim. jotkut firman pikkujoulut tms. tapahtumat on asia erikseen. Silloin lähden mielelläni viihteelle. Mutta tähän on tultu, että pitää olla juurikin jostain erityistilaisuudesta kyse. Tavalliset baari-illat ei kiinnosta sitten pätkän vertaa.

en tiedä miksi, mutta itseni ei tee edes mieli dokata enää. Kaverit valittelee kun kaljahammasta kolottaa mutta mulle se on täysin outo tunne.
Oon dokannu viimeks kesäkuun alussa ja sen jälkeen vain treenannu kovaa, kai musta on kehittyny sellane kontrollifriikki , että ajatus siitä tilasta / holtittomuudesta minkä alkoholi aiheuttaa saa jo vaivautuneeksi :D
Kaiken lisäks en osaa ottaa kohtuudella ikinä, aina menee rahat, filmi katki , laatta lentää ja darra kestää 3-4 päivää.Ei kiitos

Tänään tipattomuuden vuosipäivä!

En oo ikinä ollut mikään hurja kipottaja, mutta kun alkoholi jäi kokonaan pois, kyllä toi treenaaminen on taas tuonut tulosta. Muutenkin, mulle tuo alkoholi on ollut täysin tarpeeton, eli ollut helppo luopua. Toiset tarvii alkoholia, toiset ei.

Eipä kyllä alkoholia tule juuri käytettyä saatikka baareissa pyörittyä. Sitä tein kahden ihmisen edestä joskus parikymppisenä (saliharrastus ei vielä silloin ollut kuvioissa). On tosi mukavaa, kun nykyään ei tartte sunnuntaita sängyn pohjalla huonovointisena viettää. Tietty esim. jotkut firman pikkujoulut tms. tapahtumat on asia erikseen. Silloin lähden mielelläni viihteelle. Mutta tähän on tultu, että pitää olla juurikin jostain erityistilaisuudesta kyse. Tavalliset baari-illat ei kiinnosta sitten pätkän vertaa.

Aivan sama tilanne täällä, lukuunottamatta, että en nyt ihan kaden ihmisen edestä käynyt.

Ei vaan jaksa/kiinnosta/maistu

Himassa voin kyllä ottaa pari lonkeroo sillontällön.

Kaiken lisäks en osaa ottaa kohtuudella ikinä, aina menee rahat, filmi katki , laatta lentää ja darra kestää 3-4 päivää.Ei kiitos

Mulle ei kanssa humalassa mikään maksa mitään. Yleensä vähintään lompakossa olevat rahat (joita on etukäteen otettu ihan varta vasten) laitetaan menemään eikä jarrutella jos lisää pitää nostaa. Darraa ei kyllä nykyään tule, vaikka suht harvoin juopottelenkin. Kohtuudella otan jouluisin, muuten alkoholinkäyttö on vähän on/off-tyyppistä

Kymmenisen vuotta meni enemmän ja vähemmän läträtessä alkoholipitosten aineitten kans. Muutaman viime vuoden se tosin oli semmosta väkinäistä juomista "kun ei nyt oo muutakaa suunnitelmissa ni lähetää äijien kans mökille/baarii". Useempi lopetusyritys mahtunu matkaan ja pari kuukautta aina joskus ollu absolutistinaki mut aina sitä sit ratkee jossai vaihees, sukuvika kun on ni hyvät pohjat saanu jo pennusta lähtien ja muutamat sosiaaliset suhteetki katkennu aika ikävästi tuon viinan takia.

Mutta nyt oli juhannuksena & viikko sen jälkeen niin hirveet kuolemankrapulat jotka kesti koko seuraavan päivän et tein taas kerran sen kuuluisan päätöksen josta kaverit aina jaksaa vittuilla humalassa ollessaan, eli lopetin. Nyt melkei 4kk myöhemmi olo on parempi ku koskaa, monta kertaa baarissa/saunailloissa tullu istuttua ja vaikka kuittailua tulee ni hyvin menee kokislinjalla omat hommat eikä oo ees mitään haluja juoda mitää sen vahvempia. Nopeesti laskettuna 4kk sisää juonu alle 20 olutta, ei ainuttakaan krapulaa tai edes kissankusifiilistä aamulla ja on pystyny varmuudella istumaan autonrattii tai lähtee salille. Eli ei tässä ihan nollilla olla eikä omasta mielestä pidäkkään jos tarkotuksena on et se päätös pitää :)

Vaikka ne reenit maistu hyvin mitä nyt kolmisen vuotta salilla käyny ni kyllä huomaa et juominen rajottaa hommia huomattavasti. Voimissa ei niinkään oo tapahtunu muutosta mutta tuo lihan määrä ja vyötärö on ihan eri mallilla, vaikka kaikki tietysti sanoo ettei 3v treenitaustalla ole enää mahollista saada näkyviä määriä lihaa näin lyhyessä ajassa. Paskat, ruokavalio parantuu nii helvetisti ku jättää juomisen et varmasti jokaisella muuttuu kroppa hyvinki nopeesti...vyötä saanu kiristää yhellä reikävälillä kun taas paitakoko on kasvanu yhellä taas vaihteeks :D

Suositut

Back
Ylös Bottom