Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten mun pitäisi toimia kun pitäisi seuraavana vkonloppuna ottaa pitkästä aikaa kuppia, molempina päivinä pe - la. Ryyppääminenhän pistää palautuksen vituilleen eikä kehitystä tapahdu, ainakin tämän kuvan olen saanut. Siispä miten minun tulee jaksottaa ensiviikon treenaaminen että ehtii palautua esim. Ma-ke ja perjantaina ryyppään? Treenaan 1-jakoisella, arskan g6. Ja koska kannattaa mennä seuraavankerran salille? Pitääkö krapulassakin vetää paljon proteiinia, ottaen huomioon että anabolinen tila loppuu ryyppäämisen takia. Kiitos vastanneille jo etukäteen.
Harvemmin tulee nälissään darrassa mitään helvetin testoja ja estroja mietittyy, varsinki jos sitä edellisenä päivänä safkannu huonosti
Voi anteeksi :D varmaan paras olis jättää kokonaan se alkoholi pois jos noin totisesti meinaa vetää
Nyt on pari päivää mennyt suht kosteissa tunnelmissa. Johtuuko painon kasvu nyt nesteen kertymisestä kehoon vai alkoholin rajusta kalorimäärästä?
Mites kun olen tässä ketoosi dieetillä paraikaa mutta alkomahoolia tekis hieman mieli. Tämmönen kysymys et onko Konjakissa tahi viskissä hiilareita? löysin tietoa että ei ole ja on. Löytyiskö keltään absoluuttista tietoa?
Luepa vähäsen ketoosin ja alkoholin yhteisvaikutuksista. Nimittäin alkoholi syventää ketoosia ja saattaa johtaa pahimmillaan ketoasidoosiin, joka on siis hengenvaarallinen myrkytystila. Lisäksi luultavasti jos vetäsee perseet niin krapula ja alkoholin vaikutukset muutenkin pahenevat normaalitilanteeseen verrattuna. Siltä pohjalta kannattaa miettiä dokaako ketoosissa, vai kannattaako suosiolla katkaista ketoosi jos meinaa dokata ja jatkaa sitten dieettailua.
Vierestä olen nähny kun tuttu jolla oli ketoosi pällä, vetäs muutaman fisu shotin ja oli niin ympäri päissään että ei mitään rajaa! Kaverilta tuli niin rivoa juttua suusta, millaista en oo ennen sen kuullu kännissä sanovan, oli emäntä huora ja sitä rataa. Eli nous muutama tosiaan _helvetisti_ hattuun
No miks sää sitte juot aina? :D[venom];3575147 sanoi:Enkä mä nyt kellekään juomista suosittele - helvetin kallista hommaa ja terveys menee.