Alkoholi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nyrkki
  • Aloitettu Aloitettu
Tuo "hieno" roinaläppä ei kuulu tänne treeniosiolle. Postin jo kirjoitetut ja uusia ei tarvitse kirjoittaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten mun pitäisi toimia kun pitäisi seuraavana vkonloppuna ottaa pitkästä aikaa kuppia, molempina päivinä pe - la. Ryyppääminenhän pistää palautuksen vituilleen eikä kehitystä tapahdu, ainakin tämän kuvan olen saanut. Siispä miten minun tulee jaksottaa ensiviikon treenaaminen että ehtii palautua esim. Ma-ke ja perjantaina ryyppään? Treenaan 1-jakoisella, arskan g6. Ja koska kannattaa mennä seuraavankerran salille? Pitääkö krapulassakin vetää paljon proteiinia, ottaen huomioon että anabolinen tila loppuu ryyppäämisen takia. Kiitos vastanneille jo etukäteen.

No nyt vittu oikeasti. :D

Treenaat niinkuin treenaat, vaikka ma, ke, pe, ja otat sitä kuppia niinku otat jos siltä tuntuu, ja menet salille sitte ku tuntuu siltä että pystyt. Ei voi perkele olla eläminen noin vaikeaa.

Tässä tullu nyt opeteltua vähäsen ryyppäämisen ja puntin yhdistelemistä ku aina välillä tota kuppia tulee otettua, ni huomannu et noi suurimmat väsymykset sun muut damaget voi laittaa minimiin sillä että pitää levosta ja palautumisesta ylipäätään huolta. Jos ei oo muutenka kunnolla palautunu kroppa ni alkoholi ei ainakaa hyvää tee ja monen päivän väsymys, pahimmillaan viikon treenit vituilleen.

Ja toinen on et ruoka ja alkoholi ei sovi yhteen. Kaikki menee läskiks. Ja mikä pahinta humala kärsii. Yks protskudrinkki korkeintaan jos illalla alkaa juua, ja jos aamusta alkaen tai useempia päiviä ni max 3 roiskeläppää ja yks protskudrinkki. Kyl siitä alkoholista niitä kaloreita tulee.

Ja krapulasa kannattaa kans vaan taistella kaikkee mättöömistä vastaan, ei hyvää tee ku testot nollisa ja estrot taivais ni vetää sitä 5000kaloria.

Harvemmin tulee nälissään darrassa mitään helvetin testoja ja estroja mietittyy, varsinki jos sitä edellisenä päivänä safkannu huonosti

Useamman päivän ränneissä ei myöskään yleensä ole proteiinit/kalorit päällimmäisenä mielessä.

Voi anteeksi :D varmaan paras olis jättää kokonaan se alkoholi pois jos noin totisesti meinaa vetää

No tämä on totta kyllä. Muutaman päivän perseily ruokien ja juomien kanssa on pitkässä juoksussa niin mitätön asia, etten kyllä jaksa käsittää miksi siitä pitää tehdä iso numero. Kisadieetit erikseen.

Mutta entäs jos juodaan joka viikonloppu ja oletataan että sen illan ruokailut ja seuraavanpäivän ruokailut menee päin persettä niin sillä jo luulisi olevan vaikutusta.
Jostain luin, että jos juo humalaan asti niin testotasot voi laskea jopa viikoksi. Ja jos joka perjantai juodaan niin sillonhan tasot on alhaalla kokoajan :D

Nyt on pari päivää mennyt suht kosteissa tunnelmissa. Johtuuko painon kasvu nyt nesteen kertymisestä kehoon vai alkoholin rajusta kalorimäärästä?

Nyt on pari päivää mennyt suht kosteissa tunnelmissa. Johtuuko painon kasvu nyt nesteen kertymisestä kehoon vai alkoholin rajusta kalorimäärästä?

Mulla ainakin paino tippuu aina kännissä, tai viimeistään krapulassa. Johtuen lihaksien nesteiden pakenemisesta. En sitten tiedä kuinka paljon esim. pelkän kaljan juonti pöhöttää, koska juon yleensä muuta kuin kaljaa.

Mites kun olen tässä ketoosi dieetillä paraikaa mutta alkomahoolia tekis hieman mieli. Tämmönen kysymys et onko Konjakissa tahi viskissä hiilareita? löysin tietoa että ei ole ja on. Löytyiskö keltään absoluuttista tietoa? :)

Mites kun olen tässä ketoosi dieetillä paraikaa mutta alkomahoolia tekis hieman mieli. Tämmönen kysymys et onko Konjakissa tahi viskissä hiilareita? löysin tietoa että ei ole ja on. Löytyiskö keltään absoluuttista tietoa? :)

Luepa vähäsen ketoosin ja alkoholin yhteisvaikutuksista. Nimittäin alkoholi syventää ketoosia ja saattaa johtaa pahimmillaan ketoasidoosiin, joka on siis hengenvaarallinen myrkytystila. Lisäksi luultavasti jos vetäsee perseet niin krapula ja alkoholin vaikutukset muutenkin pahenevat normaalitilanteeseen verrattuna. Siltä pohjalta kannattaa miettiä dokaako ketoosissa, vai kannattaako suosiolla katkaista ketoosi jos meinaa dokata ja jatkaa sitten dieettailua.

Luepa vähäsen ketoosin ja alkoholin yhteisvaikutuksista. Nimittäin alkoholi syventää ketoosia ja saattaa johtaa pahimmillaan ketoasidoosiin, joka on siis hengenvaarallinen myrkytystila. Lisäksi luultavasti jos vetäsee perseet niin krapula ja alkoholin vaikutukset muutenkin pahenevat normaalitilanteeseen verrattuna. Siltä pohjalta kannattaa miettiä dokaako ketoosissa, vai kannattaako suosiolla katkaista ketoosi jos meinaa dokata ja jatkaa sitten dieettailua.

Joo se jäi pois tosta eli ei ollu perseitä tarkotus vetää vaan nautiskella muutama lasillinen tuossa näin loman kunniaks. Kiinnostaisi vain tietää että voiko sitä juoda ollenkaan vai ei.

Vierestä olen nähny kun tuttu jolla oli ketoosi pällä, vetäs muutaman fisu shotin ja oli niin ympäri päissään että ei mitään rajaa! Kaverilta tuli niin rivoa juttua suusta, millaista en oo ennen sen kuullu kännissä sanovan, oli emäntä huora ja sitä rataa. Eli nous muutama tosiaan _helvetisti_ hattuun :)

Vierestä olen nähny kun tuttu jolla oli ketoosi pällä, vetäs muutaman fisu shotin ja oli niin ympäri päissään että ei mitään rajaa! Kaverilta tuli niin rivoa juttua suusta, millaista en oo ennen sen kuullu kännissä sanovan, oli emäntä huora ja sitä rataa. Eli nous muutama tosiaan _helvetisti_ hattuun :)

Olen kanssa havainnut, että ketoosissa tulee känniin jo parista kaljasta. Omalla kohdallani en ketoosissa ryppää.

http://daggy.name/cop/effluvia/arnold.htm Haastattelu Arnoldin kanssa.

"oui: Was your training affected by the drinking and screwing around?

SCHWARZENEGGER: No, because having a good time is not nearly so damaging as people think. I'm constantly amazed when people ask me about discipline. Discipline is what you use when you don't want to do something, when you have to force yourself."

Eli jos ottaa alkoholia sanotaanko pari kertaa vuodessa hyvissä bileissä niin sen ei pitäisi olla mitenkään haitallista?? Ja kumpi tässä alkoholin käytössä sitten on se haitallisempi puoli 1. tulee syötyä paljon ja rasvaista vai 2. ei tule syötyä mitään?

No ei haittaa jos ottaa pari kertaa vuodessa. :D

Melkein joka viikonloppu tulee vedettyä kännit ja aina umpisekasin. Jostain syystä mulle kyllä alkoholi sopii treenin kanssa oikein hyvin: puntti kulkee paremmin kuin aikoina jolloin join harvakseen ja paino pysyy helposti kurissa. Krapuloita ei tule oikeastaan koskaan.

Viimeisen puolentoista vuoden aikana olen tehnyt sattumalta empiirisen tutkimuksen, jonka mukaan penkki kulkee parhaiten darrapäivän jälkeisenä päivänä. Ei voi näin pitkän tutkimuksen tulosta laittaa sattuman piikkiin.

Kuulosti varmaan trollilta, mutta ihan totta toi on. Jokusella muullakin urheilijakaverilla juominen toimii tiettyjen ominaisuuksien parantamisessa. Enkä mä nyt kellekään juomista suosittele - helvetin kallista hommaa ja terveys menee.

[venom];3575147 sanoi:
Enkä mä nyt kellekään juomista suosittele - helvetin kallista hommaa ja terveys menee.
No miks sää sitte juot aina? :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom