Mitäs mieltä tällaisesta ohjelmasta:
Olisko sun vaan parempi siirtyä 2-jakoseen treeniin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs mieltä tällaisesta ohjelmasta:
Olisko sun vaan parempi siirtyä 2-jakoseen treeniin?
kun treenaatte kahta eri lihasryhmää, sanotaan nyt vaikka ne hauis ja rinta niin treenaatteko.
Esim: ...
Oon aika noviisi vielä täs salihommas, mut nyt olis tarkotuksen lähtee 3x viikossa vetämään jotain tän tyylistä sarjaa. Oon ottanu tohon noita liikkeitä, mutta voisko joku vähän helppiä että mitä
kannattais lisätä listaan tai ottaa pois. Myös siitä että missä järjestyksessä ne kannattais tehä. Voisko joku auttaa vielä noissa sarjojen pituuksissa suurinpiirtein.
Rintä & selkä
1. Penkki
2. Mave
3. Kulmasoutu
4. Leuat
5. Vinopenkki
6. Dumbell Fly
7. Selän ojennus penkissä
8. Ylätalja
Jalat & vatsat:
1. Venäläinen kierto
2. Vatsapenkki
3. Voimapyörä
4. Staattinen pito
5. Pohjelaite
6. Jalkaprässi
7. SJMV
8. Reisiojentajat
9. Reisikoukistajat
Kädet & olkapäät
1. Hauiskääntö
2. Kapea penkki
3. Dippi
4. Alatalja
5. Pystysoutu
Kiitos ja kumarrus jo etukäteen!
edit. sit vielä ruokavaliosta (tiedän väärä topic) eli perjaatteessa pitäiskö saada paljon proteiinia? Vähän kuitua? Voisko jokun määrittää sen pääpiirteisesti
Oon aika noviisi vielä täs salihommas, mut nyt olis tarkotuksen lähtee 3x viikossa vetämään jotain tän tyylistä sarjaa. Oon ottanu tohon noita liikkeitä, mutta voisko joku vähän helppiä että mitä
kannattais lisätä listaan tai ottaa pois. Myös siitä että missä järjestyksessä ne kannattais tehä. Voisko joku auttaa vielä noissa sarjojen pituuksissa suurinpiirtein.
Rintä & selkä
1. Penkki
2. Mave
3. Kulmasoutu
4. Leuat
5. Vinopenkki
6. Dumbell Fly
7. Selän ojennus penkissä
8. Ylätalja
Jalat & vatsat:
1. Venäläinen kierto
2. Vatsapenkki
3. Voimapyörä
4. Staattinen pito
5. Pohjelaite
6. Jalkaprässi
7. SJMV
8. Reisiojentajat
9. Reisikoukistajat
Kädet & olkapäät
1. Hauiskääntö
2. Kapea penkki
3. Dippi
4. Alatalja
5. Pystysoutu
Kiitos ja kumarrus jo etukäteen!
edit. sit vielä ruokavaliosta (tiedän väärä topic) eli perjaatteessa pitäiskö saada paljon proteiinia? Vähän kuitua? Voisko jokun määrittää sen pääpiirteisesti
----------------
Nostetaas tätä sit, kun hc äijät ei oo viel noteerannu :(
edit. Vielä siitä, kuinka kauan tauot saa sarjojen välillä olla? :D
Vähän neuvoja vailla olisin, elikkäs treenaan näin:
1. rinta ja selkä
2. jalat
3. olkapäät ja hanskat
Vähän neuvoja vailla olisin, elikkäs treenaan näin:
1. rinta ja selkä
2. jalat
3. olkapäät ja hanskat
ongelmana on kun yritän vetää ton 4-kertaa viikkoon ja sit menee aina vittumaisesti niin että tulee peräkkäin 3. ja 1. treeni, jolloin ei oikeen jaksa rintaa treenaa... muuten on erinomainen jako ja varmasti loistava jos kolmesti viikkoon käy, mut pitäis keksii jotai että pystyis neljästi viikkoon käymään.
Ota perinteinen rinta,ojentajat,olkapäät/selkä,hauis/jalat,vatsat